abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100340777
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:53 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Volgens mij ZEG ik het heel normaal, maar goed
Volgens mij BEN jij een beetje vervelend :{w
Rustig aan.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 03:26:40 #277
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100342315
Eigenlijk wel weer fijn om te weten dat mensen alleen iets tegen homo's hebben die zich overdreven gedragen, niet tegen homo's die de belasting ontduiken, uitkering trekken, moorden en te hard rijden :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_100342325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 03:26 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk wel weer fijn om te weten dat mensen alleen iets tegen homo's hebben die zich overdreven gedragen, niet tegen homo's die de belasting ontduiken, uitkering trekken, moorden en te hard rijden :Y
Oowh, dan loop ik geen gevaar, ik pleeg alleen maar moord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik accepteer homo's compleet, ik weet echt niet waar de TT vandaan komt (a)
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_100343314
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:23 schreef totalvamp het volgende:

Er wordt gewoon door programma's als: Next Top Model, mode programma's en mensen als: gordon, gerard joling en vele andere gewoon eenverkeerd beeld neergezet over hoe volgens hem de "homo wereld" is.

Dat is precies wat ik ook dus zei. Door zulke programma's denken veel mensen dat alle homo's zich zo gedragen terwijl dat verre van het geval is.
pi_100346296
dit toppa gaat bijna dicht :')
pi_100351229
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 08:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik ook dus zei. Door zulke programma's denken veel mensen dat alle homo's zich zo gedragen terwijl dat verre van het geval is.
Maar als een homo niet opvalt dan merkt gewoon niemand dat hij homo is,(denken ze dat hij hetero is)... moet je ter compensatie dan een label ''homo'' virtueel boven zijn hoofd laten zweven?

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 05-08-2011 13:58:29 ]
Rustig aan.
pi_100352215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar als een homo niet opvalt dan merkt gewoon niemand dat hij hetero is... moet je ter compensatie dan een label ''homo'' virtueel boven zijn hoofd laten zweven?
huh, huh, wat? Dit kan niet kloppen een homo die hetero is?

En dan alsnog, wat maakt het nou uit of je weet dat iemand in z'n achterste geneukt word, of iemand in z'n achterste neukt. WTF, ik hoef opzich ook niet te weten wie hetero is, intereseerd me echt geen reet, maar ik ga er toch ook geen huillie huillie door doen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_100352264
''Maar als een homo niet opvalt dan merkt gewoon niemand dat hij hetero is..''.

Die zin...je spreekt jezelf een beetje tegen ;) Een homo die niet opvalt is opeens een hetero? Uhm?

Veel mensen hebben nou eenmaal een plaatje bij het woord homo. Plaatje betreft : '' nichterig, niet in positie om monogame relatie te hebben / met iedereen bosjes in duiken ; etc ''. Kan best dat JIJ inziet dat de meeste homo's niet eens te onderscheiden zijn van hetero's, maar helaas is nog niet de gehele mensheid zover als jij. En ja, ik zeg niet gauw dat ik gelijk heb ; maar daarin heb ik gewoon gelijk. Om dat te zien heb je geen statistieken nodig of weet ik veel wat. Ervaring van mijzelf en andere homo's die ik ken zegt al genoeg. En bepaalde programma's zorgen daar nou eenmaal voor. Veel mensen kennen niet PERSOONLIJK een homo, maar enkel van TV. En welke homo zien ze dan? Inderdaad.
pi_100352267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

huh, huh, wat? Dit kan niet kloppen een homo die hetero is?

En dan alsnog, wat maakt het nou uit of je weet dat iemand in z'n achterste geneukt word, of iemand in z'n achterste neukt. WTF, ik hoef opzich ook niet te weten wie hetero is, intereseerd me echt geen reet, maar ik ga er toch ook geen huillie huillie door doen.
Mijn post staat niet op zichzelf, maar ehh een homo die hetero lijkt bedoel ik.
Rustig aan.
pi_100352352
Maar wat moeten ze dan doen in die programma's? Die homo's eruit filteren? Of homo's waarvan je het niet doorhebt dat ze homo zijn dus hetero lijken een virtueel naambordje homo geven?
Rustig aan.
pi_100352435
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn post staat niet op zichzelf, maar ehh een homo die hetero lijkt bedoel ik.
Er is serieus nog nooit iemand geweest die naar mij keek en meteen wist dat ik homo was. Dus ik vind het "er uit zien als een homo" nog steeds nogal cliché, want klopt geen reet van. Alhoewel, m'n vriendjes voogd zei natuurlijk achteraf wel dat ze het meteen doorhad.

En ik ga weer eens offtopic >.<
pi_100352477
*; (o ik nu ook....)
Rustig aan.
pi_100354440
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
Maar wat moeten ze dan doen in die programma's? Die homo's eruit filteren? Of homo's waarvan je het niet doorhebt dat ze homo zijn dus hetero lijken een virtueel naambordje homo geven?
Ze hoeven niets te filteren of wat dan ook. Probeerde alleen maar duidelijk te maken dat die programma's bijdragen aan de vorming van het stereotype. Als de enige homo's die je ziet Gordon en co zijn op tv, en als de enige verhalen die je over homo's hoort in de media betreffen dat ze met iedereen de bosjes induiken en sneller soa's oplopen, dan is het niet zo gek dat veel mensen er van uit gaan dat alle homo's in dat straatje moeten passen. Ze kennen immers nog geen homo PERSOONLIJK, alleen van tv. En het enige voorbeeld dat ze zien...tja. Maar ik heb me duidelijk genoeg gemaakt lijkt me :)
pi_100354588
Ja fijn, maar je kan ze wel aan gaan wijzen als schuldigen maar je geeft er geen oplossing voor, simpel bashen noem ik dat eerlijk gezegd...
Rustig aan.
pi_100354704
Je weet geen goede argumenten meer en dan noem je me maar een basher? Ik zeg gewoon hoe het nou eenmaal gaat. Ik bash niemand, ik kom met goede argumenten en een goede redenatie. Dat jij dan wilt gaan bashen, go ahead ;) Het ging ook niet om een ''oplossing'', maar ik probeerde je duidelijk te maken dat de meeste mensen een stereotype plaatje hebben van homo's. Daar ging het om. Dat jij dan gaat bashen omdat je verder geen argumenten of cijfers meer hebt...have fun ;) I'm outta here.
pi_100354927
!
Je wijst een schuldige aan! Zij zijn het! Ketters! Heksen!
Vraag ik je vervolgens wat ze er aan kunnen doen ben je stil... neeee ik heb geen argumenten meer.... :')
Rustig aan.
pi_100355357
Jij bent echt hilarisch. Eerst bashen en nu woorden in mijn mond leggen ;) Ik legde een situatie uit en legde uit waarom mensen vaak nog uitgaan van het stereotype, ik zat op niemand te bashen. Koop een spiegel. *O*
pi_100356073
....................
quote:
Als de enige homo's die je ziet Gordon en co zijn op tv, en als de enige verhalen die je over homo's hoort in de media betreffen dat ze met iedereen de bosjes induiken en sneller soa's oplopen
Je wijst ze wel aan. Je brengt het alsof zij de schuldige zijn, maar dat heb ik dus fout begrepen?
Rustig aan.
pi_100356376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
....................

[..]

Je wijst ze wel aan. Je brengt het alsof zij de schuldige zijn, maar dat heb ik dus fout begrepen?
Ik heb ze nooit de schuld gegeven. Zulke programma's ''bevorderen'' het feit dat veel mensen nog in stereotypes denken. Ik zeg niet dat die programma's of Gordon of wie dan ook de hoofdoorzaak is, maar het draagt er aan mee. Jij vroeg om een uitleg, ik geef een uitleg en daar hebben die programma's gedeeltelijk mee te maken. Dat is heel wat anders dan bashen. Wat de hoofdoorzaak is? Pure onwetendheid. Homoseksualiteit is aanwezig maar het blijft in veel mindere mate aanwezig dan hetero's. Veel hetero's kennen dus persoonlijk geen homo's. Het enige wat ze ervan horen zijn verhalen in de media die vaak verre van positief zijn, ze worden toch op een bepaalde manier beschreven en neergezet. En de enige oplossing die ik kan bedenken is er een waar de mensheid nu al mee bezig is. Homoseksualiteit steeds meer accepteren waardoor meer en meer mensen uit de kast durven te komen waardoor steeds meer mensen ook geconfronteerd worden met homo's die afwijken van het huidige stereotype :)

Maar ik ga er verder niet meer op in want je verdraait mijn woorden toch weer of je maakt het weer persoonlijk. Heeft gewoon geen zin om jou te gaan proberen te overtuigen.
pi_100356427
Nu komt het:

Als iedereen homo is, zou de mensheid niet bestaan.

Feit of geen feit? :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:49:05 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100356476
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:48 schreef bang_bros het volgende:
Nu komt het:

je vond het zelf wel een slimme opmerking? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100356494
ja :D
pi_100356560
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:48 schreef bang_bros het volgende:
Nu komt het:

Uhh, neej, dan zouden we ons alleen nog voortplanten als we ook daadwerkelijk kinderen willen en zullen we niet meer zo'n berg met öngelukjes hebben.
En kom op, er dreigt echt wel overbevolking van de planeet
pi_100356615
en dus moeten mannen en vrouwen zich maar vergrijpen aan hun geslachtsgenootjes? wat is er gebeurt met anticonceptiemiddelen als de pil/condooms en spiraaltjes e.d. :')
pi_100356690
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Uhh, neej, dan zouden we ons alleen nog voortplanten als we ook daadwerkelijk kinderen willen en zullen we niet meer zo'n berg met öngelukjes hebben.
En kom op, er dreigt echt wel overbevolking van de planeet
Is de overbevolking een excuus om homo te zijn dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')