abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100314246
Sja. Homo's wat moet ik er van zeggen.
Vind zowiezo het standaardbeeld van 'homo' wel vaag.

Dus, als je een dikke neger met oorpiercings en heel erg gespierd enzo / hardcoremannetje met allemaal tattoos enzoo. Ben je dan geen homo?
Dus als je gewoon er netjes en gekamd uitziet, en je hebt een bril ofzo. Moet je dan meteen aankomen met ''jood'' of (ernstigeziekte) ''homo''?

Ik vind het een beetje opgeblazen boel, maar dat is hetzelfde als je een meisje niet mag, en meteen zonder iets beters te kunnen, gaat lopen schelden met slet en hoer etc.

Terugkomend op hierbovenstaande:
Nee, ik heb niks tegen homo's.
Mijn halve vriendenkring is gay/lesbisch/biseksueel. Maar dat zijn toch ook gewoon mensen?
Iedereen is anders. Klaar. Boem. Paf.
Maak het onmogelijke mogelijk.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:59:52 #252
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_100316961
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:45 schreef htctouch2 het volgende:

Elk persoon wat niet normaal tegen mij doet kan een reactie verwachten.. of het nu een homo/hetero of neger of chinees is..
En normaal is hoe jij je gedraagt zeker? :P

quote:
Aggressie keur ik af..
Als ik een echte gothic zie met veel zwarte kleding en piercings kijk ik hem/haar ook wel na.. Met dit gedrag lok je dit ook wel een beetje uit..
Grappig, want het zal mij een zier kunnen schelen hoe andere mensen zich kleden. Maar goed, dat heeft wellicht te maken met mijzelf. Gezien het feit dat, zolang ik niet fysiek wordt bedreigd, ik over het algemeen de rest van de mensheid om me heen negeer. ;)

quote:
Homo gedrag zoals Gordon en Joling met verenpakjes kan van mij ook reactie verwachten..
Van mij niet, ze gaan hun gang maar. Het interesseerd me werkelijk geen ruk. Daarbij van alle mensen op deze aardkloot die ik negeer, negeer ik die twee het hardst mogelijk. :')

quote:
Het is maar hoe ze zichzelf presenteren..
Tja ach...ik neem al dat extreme gedrag gewoon niet zo serieus...ik zou bezig blijven joh, als ik overal en op iedereen moet gaan reageren omdat ze zich niet gedragen of kleden zoals ik. En zoals dat bij iedereen geld, geld ikzelf uiteraard als de definitie van normaal voor mijn eigen wereldbeeld. :') Dat is veels te vermoeiend...men doet maar zolang ik niet te veel gestoord word en men mij op gepaste momenten met rust laat. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_100317621
Het is heel simpel....laat iedereen in z'n recht en laat ze doen wat ze gelukkig maakt mitsdien ze niet bedreigend zijn voor jou. Iedereen heeft er recht op om gelukkig te zijn, dus ik snap niet waar jullie je zo druk om maken :? Als een homo een tasje wil dragen....ga je gang. Als je je stoer wil blijven gedragen met piercings.....ga je gang. Het zijn ook maar mensen. Mensen moeten eens in gaan zien dat er meer groepen homo's zijn dan alleen het stereotype. En ook al ben je zoals het stereotype...dan ben je jezelf. Zolang je anderen niet tot last bent is daar toch niks mis mee? Ik vind het zo zielig hoe sommiggen hier daarop reageren -_-
pi_100317820
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen moeten eens in gaan zien dat er meer groepen homo's zijn dan alleen het stereotype.
Wie zegt dat ze dat niet zien dan? Heb je een bron of is het slechts jouw vermoeden...
Rustig aan.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:24:37 #255
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100317916
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:52 schreef Sir_Sinaasappel het volgende:
Sja. Homo's wat moet ik er van zeggen.
Vind zowiezo het standaardbeeld van 'homo' wel vaag.

Dus, als je een dikke neger met oorpiercings en heel erg gespierd enzo / hardcoremannetje met allemaal tattoos enzoo. Ben je dan geen homo?
Dus als je gewoon er netjes en gekamd uitziet, en je hebt een bril ofzo. Moet je dan meteen aankomen met ''jood'' of (ernstigeziekte) ''homo''?

Ik vind het een beetje opgeblazen boel, maar dat is hetzelfde als je een meisje niet mag, en meteen zonder iets beters te kunnen, gaat lopen schelden met slet en hoer etc.

Terugkomend op hierbovenstaande:
Nee, ik heb niks tegen homo's.
Mijn halve vriendenkring is gay/lesbisch/biseksueel. Maar dat zijn toch ook gewoon mensen?
Iedereen is anders. Klaar. Boem. Paf.
Mooi gesproken. Jammer dat er maar weinigen zijn, die deze mening van jou delen
pi_100317946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:24 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Mooi gesproken. Jammer dat er maar weinigen zijn, die deze mening van jou delen
Ik snap niet eens wat er staat...
Rustig aan.
pi_100318490
@ Kingtoppie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beter?
Maak het onmogelijke mogelijk.
pi_100318851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:42 schreef Sir_Sinaasappel het volgende:
@ Kingtoppie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beter?
O, ja nu snap ik hem, ben het er alleen niet mee eens het zijn allemaal monsters en ze komen je opeten!
Ik geef pas iemand ''de stempel'' (lekker zinloos negatief woord dit... gaat nergens over) ''homo'' als hij daadwerkelijk homo is, dat is toch niet negatief?
Rustig aan.
pi_100320962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dat niet zien dan? Heb je een bron of is het slechts jouw vermoeden...
Ervaring. Heb aan genoeg mensen verteld dat ik homo ben. Veel mensen reageren dan met....''oh, dat had ik niet gedacht, want je ziet er niet eens vrouwelijk uit ofzo ''. Waarom? Omdat veel mensen alleen maar de homo's van TV kennen....terwijl de meeste homo's echt niet aan het stereotype voldoen. Dat zul jij ook wel beseffen. Hoef ik je geen cijfers voor te geven ; want het is gewoon zo :)
pi_100320995
Waaaaah, sorry hoor, maar als iemand zegt ''oh dat had ik niet gedacht, want je merkt er niks van'' betekent niet dat ze denken dat homo's altijd aan het stereotype moeten voldoen...
Rustig aan.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:07:41 #261
128268 RobbieBoy
pi_100321176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
Waaaaah, sorry hoor, maar als iemand zegt ''oh dat had ik niet gedacht, want je merkt er niks van'' betekent niet dat ze denken dat homo's altijd aan het stereotype moeten voldoen...
jij snapt niet zoveel he? in iedergeval niet wat dit onderwerp betreft
pi_100321193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ze zeggen letterlijk dat ze verrast waren dat ik me niet vrouwelijk gedroeg. Dat zegt toch al genoeg? Veel mensen denken nou eenmaal dat homo's zich erg vrouwelijk gedragen, etc. DAT is een stereotype, dus ja ; ze waren wel degelijk verrast dat ik blijkbaar geen stereotype homo was. Jij hebt de mensheid iets te hoog zitten volgens mij. Kan best dat JIJ inziet dat niet alle homo's voldoen aan het stereotype, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen net zoals jou denken. Of kom jij anders maar met statistieken/nummers, of is het bij jou enkel een vermoeden? ;) ^^
pi_100321283
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:07 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

jij snapt niet zoveel he? in iedergeval niet wat dit onderwerp betreft
? Wat is dit voor een persoonlijke hatelijke opmerking? Accepteren homo's nu hetero's niet? :?
Rustig aan.
pi_100321343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze zeggen letterlijk dat ze verrast waren dat ik me niet vrouwelijk gedroeg. Dat zegt toch al genoeg? Veel mensen denken nou eenmaal dat homo's zich erg vrouwelijk gedragen, etc. DAT is een stereotype, dus ja ; ze waren wel degelijk verrast dat ik blijkbaar geen stereotype homo was. Jij hebt de mensheid iets te hoog zitten volgens mij. Kan best dat JIJ inziet dat niet alle homo's voldoen aan het stereotype, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen net zoals jou denken. Of kom jij anders maar met statistieken/nummers, of is het bij jou enkel een vermoeden? ;) ^^
Hmm, ja maar ik zou ook verrast zijn als een vriend van me zou vertellen dat hij homo is, puur omdat ik het nooit aan hem zou kunnen merken... omdat hij zich niet vrouwelijk gedroeg, als een jongen zich wel heel vrouwelijk gedraagt dan zit je zegmaar meer te wachten op wanneer hij daadwerkelijk uit de kast komt.
Dat betekent niet dat ik denk dat alleen vrouwelijke mannen homo kunnen zijn, ik zou hem er gelijk voor accepteren.

Ik heb een heeeel sterk vermoeden dat mensen niet zo kortzichtig zijn dat ze denken dat er alleen stereotype homo's bestaan...

Iets met een enquette van ''denk jij dat er homo's bestaan die je niet 1-2-3 kunt onderscheiden van hetero's'' zou handig zijn :P
Rustig aan.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:39:01 #265
128268 RobbieBoy
pi_100321966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

? Wat is dit voor een persoonlijke hatelijke opmerking? Accepteren homo's nu hetero's niet? :?
Ik zeg er nog bij "WAT DIT ONDERWERP BETREFT"
pi_100321990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Ik zeg er nog bij "WAT DIT ONDERWERP BETREFT"
Ik snap niks van je man, wat wil je zeggen en waarom kan je dat niet normaal doen? :?
Rustig aan.
pi_100322889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm, ja maar ik zou ook verrast zijn als een vriend van me zou vertellen dat hij homo is, puur omdat ik het nooit aan hem zou kunnen merken... omdat hij zich niet vrouwelijk gedroeg, als een jongen zich wel heel vrouwelijk gedraagt dan zit je zegmaar meer te wachten op wanneer hij daadwerkelijk uit de kast komt.
Dat betekent niet dat ik denk dat alleen vrouwelijke mannen homo kunnen zijn, ik zou hem er gelijk voor accepteren.

Ik heb een heeeel sterk vermoeden dat mensen niet zo kortzichtig zijn dat ze denken dat er alleen stereotype homo's bestaan...

Iets met een enquette van ''denk jij dat er homo's bestaan die je niet 1-2-3 kunt onderscheiden van hetero's'' zou handig zijn :P
Is gewoon heel simpel. Ongeveer 60-70% van de mensen aan wie ik het heb verteld waren verbaasd dat ik NIET vrouwelijk was of vrouwelijk deed. Kortom...ze dachten dat als je homo bent, je ook vrouwelijk doet. Daar komt het gewoon op neer. Jij overschat de mensheid een beetje ;) Ik moet toegeven dat steeds meer mensen homo's tolereren maar dat neemt niet weg dat veel mensen nog steeds denken dat er zeer weinig homo's zijn die niet tot het stereotype voldoen.
pi_100322997
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Is gewoon heel simpel. Ongeveer 60-70% van de mensen aan wie ik het heb verteld waren verbaasd dat ik NIET vrouwelijk was of vrouwelijk deed.
Ja omdat je dan geen verschil merkt met een hetero, is dat zo raar?
quote:
Kortom...ze dachten dat als je homo bent, je ook vrouwelijk doet.
Dit is gewoon een drogredenatie... Ik hoop dat je het zelf ook inziet.
quote:
Jij overschat de mensheid een beetje ;) Ik moet toegeven dat steeds meer mensen homo's tolereren maar dat neemt niet weg dat veel mensen nog steeds denken dat er zeer weinig homo's zijn die niet tot het stereotype voldoen.
Ik denk dat jij de mensheid onderschat, maar jij brengt het nu wel heel feitelijk, wees dan een grote jongen en onderbouw jezelf (met een bron) als je graag je gelijk wilt hebben.
Rustig aan.
pi_100323451
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik denk dat jij de mensheid onderschat, maar jij brengt het nu wel heel feitelijk, wees dan een grote jongen en onderbouw jezelf (met een bron) als je graag je gelijk wilt hebben.
Hoezo is dat een drogreden?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_100324082
Hmm, je hebt gelijk ook eigenlijk, ik las in plaats van dat ''omdat'' wezenlijk verschil..

Wel een ernstige zaak dan AlwaysHappy, weet je zeker dat ze niet verbaast waren omdat ze dachten dat je gewoon hetero was? Of zijn ze echt verbaast dat een homo zich gewoon kan gedragen als hetero?

... Ik moet je wel geloven dan :P
Rustig aan.
pi_100325255
quote:
Tv met een roze randje
Tv met een roze randje

Deze week heeft de televisie een roze randje. Zaterdag zendt de AVRO de Canal Parade uit. Ook de rest van de week zijn er films en documentaires over homoseksualiteit op de buis. Een van opvallendste is Flikker op!, een thema-avond over homoseksualiteit. Claudia de Breij en Arie Boomsma gaan daarin met gasten op zoek naar het antwoord op de vraag of Nederland echt homo-tolerant is.
20:25. Nederland 3.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_100331581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus jij vind dat ik met bronnen moet komen? Waar zijn jouw betrouwbare bronnen dan? Als er iemand doet alsof hij gelijk heeft ben jij het wel namelijk ;)

Mijn omgeving was zoals gezegd gewoon verbaasd dat ik me niet vrouwelijk gedroeg. Kortom...ze dachten dat homo's zich altijd vrouwelijk gedragen. Tja, ik ken mijn omgeving echt wel, dus op dat punt heb ik gewoon gelijk ;) Deal with it...
Ik ben blij dat jij iemand bent die inziet dat een homo niet perse voldoet aan een stereotype, maar je lijkt niet in te willen zien dat er nog mensen zijn die daar wat meer moeite mee hebben, dus ja, je overschat ze. Daarnaast weet ik niet of je zelf homo bent?
pi_100331801
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dus jij vind dat ik met bronnen moet komen? Waar zijn jouw betrouwbare bronnen dan? Als er iemand doet alsof hij gelijk heeft ben jij het wel namelijk ;)

Mijn omgeving was zoals gezegd gewoon verbaasd dat ik me niet vrouwelijk gedroeg. Kortom...ze dachten dat homo's zich altijd vrouwelijk gedragen. Tja, ik ken mijn omgeving echt wel, dus op dat punt heb ik gewoon gelijk ;) Deal with it...
Ik ben blij dat jij iemand bent die inziet dat een homo niet perse voldoet aan een stereotype, maar je lijkt niet in te willen zien dat er nog mensen zijn die daar wat meer moeite mee hebben, dus ja, je overschat ze. Daarnaast weet ik niet of je zelf homo bent?
Ik zeg niet dat het niet zo is hè, jij wel. Ik geloof je wel dat 60% van je omgeving denkt dat homo's zich altijd vrouwelijk gedragen, dus ik sta al meer open voor het idee. Ik wil prima inzien dat er nog steeds mensen zijn die daar niet in geloven, ik geloof er zelf alleen niet in, vandaar die bronnen, maar jij bent een prima bron hoor, alleen niet super betrouwbaar uiteraard omdat je maar 1 persoon bent... maar het is een indicatie, het zou goed kunnen dat ik ze overschat ja ;) Ik ben geen homo.

Maar ik ben weer weg toedels.
Rustig aan.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:53:36 #274
128268 RobbieBoy
pi_100339280
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap niks van je man, wat wil je zeggen en waarom kan je dat niet normaal doen? :?
Volgens mij ZEG ik het heel normaal, maar goed
pi_100340136
Had het gevraagd aan een vriend die homo is die zei het volgende:
De homo's die je op tv ziet vindt hij maar irritant en kan er zelfs niet naar kijken.
Als homo zijnde vindt hij mannelijke jongens leuk en dan zijn juist vaak hetro's. Hij is zelf ook gewoon mannelijk.

Ook was bij een ex haar pa "later" homo geworden en heeft een vriend. Beide zijn totaal niet de types die je in je "stereotype" homo zou zetten.

Er wordt gewoon door programma's als: Next Top Model, mode programma's en mensen als: gordon, gerard joling en vele andere gewoon eenverkeerd beeld neergezet over hoe volgens hem de "homo wereld" is.

Er zijn natuurlijk wel homo's buiten dat die wel gewoon zo zijn, maar daar valt hij niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')