En normaal is hoe jij je gedraagt zeker?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:45 schreef htctouch2 het volgende:
Elk persoon wat niet normaal tegen mij doet kan een reactie verwachten.. of het nu een homo/hetero of neger of chinees is..
Grappig, want het zal mij een zier kunnen schelen hoe andere mensen zich kleden. Maar goed, dat heeft wellicht te maken met mijzelf. Gezien het feit dat, zolang ik niet fysiek wordt bedreigd, ik over het algemeen de rest van de mensheid om me heen negeer.quote:Aggressie keur ik af..
Als ik een echte gothic zie met veel zwarte kleding en piercings kijk ik hem/haar ook wel na.. Met dit gedrag lok je dit ook wel een beetje uit..
Van mij niet, ze gaan hun gang maar. Het interesseerd me werkelijk geen ruk. Daarbij van alle mensen op deze aardkloot die ik negeer, negeer ik die twee het hardst mogelijk.quote:Homo gedrag zoals Gordon en Joling met verenpakjes kan van mij ook reactie verwachten..
Tja ach...ik neem al dat extreme gedrag gewoon niet zo serieus...ik zou bezig blijven joh, als ik overal en op iedereen moet gaan reageren omdat ze zich niet gedragen of kleden zoals ik. En zoals dat bij iedereen geld, geld ikzelf uiteraard als de definitie van normaal voor mijn eigen wereldbeeld.quote:Het is maar hoe ze zichzelf presenteren..
Wie zegt dat ze dat niet zien dan? Heb je een bron of is het slechts jouw vermoeden...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen moeten eens in gaan zien dat er meer groepen homo's zijn dan alleen het stereotype.
Mooi gesproken. Jammer dat er maar weinigen zijn, die deze mening van jou delenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:52 schreef Sir_Sinaasappel het volgende:
Sja. Homo's wat moet ik er van zeggen.
Vind zowiezo het standaardbeeld van 'homo' wel vaag.
Dus, als je een dikke neger met oorpiercings en heel erg gespierd enzo / hardcoremannetje met allemaal tattoos enzoo. Ben je dan geen homo?
Dus als je gewoon er netjes en gekamd uitziet, en je hebt een bril ofzo. Moet je dan meteen aankomen met ''jood'' of (ernstigeziekte) ''homo''?
Ik vind het een beetje opgeblazen boel, maar dat is hetzelfde als je een meisje niet mag, en meteen zonder iets beters te kunnen, gaat lopen schelden met slet en hoer etc.
Terugkomend op hierbovenstaande:
Nee, ik heb niks tegen homo's.
Mijn halve vriendenkring is gay/lesbisch/biseksueel. Maar dat zijn toch ook gewoon mensen?
Iedereen is anders. Klaar. Boem. Paf.
Ik snap niet eens wat er staat...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Mooi gesproken. Jammer dat er maar weinigen zijn, die deze mening van jou delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?Maak het onmogelijke mogelijk.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:42 schreef Sir_Sinaasappel het volgende:
@ KingtoppieO, ja nu snap ik hem, ben het er alleen niet mee eens het zijn allemaal monsters en ze komen je opeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?
Ik geef pas iemand ''de stempel'' (lekker zinloos negatief woord dit... gaat nergens over) ''homo'' als hij daadwerkelijk homo is, dat is toch niet negatief?Rustig aan.
Ervaring. Heb aan genoeg mensen verteld dat ik homo ben. Veel mensen reageren dan met....''oh, dat had ik niet gedacht, want je ziet er niet eens vrouwelijk uit ofzo ''. Waarom? Omdat veel mensen alleen maar de homo's van TV kennen....terwijl de meeste homo's echt niet aan het stereotype voldoen. Dat zul jij ook wel beseffen. Hoef ik je geen cijfers voor te geven ; want het is gewoon zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet zien dan? Heb je een bron of is het slechts jouw vermoeden...
jij snapt niet zoveel he? in iedergeval niet wat dit onderwerp betreftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
Waaaaah, sorry hoor, maar als iemand zegt ''oh dat had ik niet gedacht, want je merkt er niks van'' betekent niet dat ze denken dat homo's altijd aan het stereotype moeten voldoen...
Ze zeggen letterlijk dat ze verrast waren dat ik me niet vrouwelijk gedroeg. Dat zegt toch al genoeg? Veel mensen denken nou eenmaal dat homo's zich erg vrouwelijk gedragen, etc. DAT is een stereotype, dus ja ; ze waren wel degelijk verrast dat ik blijkbaar geen stereotype homo was. Jij hebt de mensheid iets te hoog zitten volgens mij. Kan best dat JIJ inziet dat niet alle homo's voldoen aan het stereotype, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen net zoals jou denken. Of kom jij anders maar met statistieken/nummers, of is het bij jou enkel een vermoeden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
Waaaaah, sorry hoor, maar als iemand zegt ''oh dat had ik niet gedacht, want je merkt er niks van'' betekent niet dat ze denken dat homo's altijd aan het stereotype moeten voldoen...
? Wat is dit voor een persoonlijke hatelijke opmerking? Accepteren homo's nu hetero's niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
jij snapt niet zoveel he? in iedergeval niet wat dit onderwerp betreft
Hmm, ja maar ik zou ook verrast zijn als een vriend van me zou vertellen dat hij homo is, puur omdat ik het nooit aan hem zou kunnen merken... omdat hij zich niet vrouwelijk gedroeg, als een jongen zich wel heel vrouwelijk gedraagt dan zit je zegmaar meer te wachten op wanneer hij daadwerkelijk uit de kast komt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze zeggen letterlijk dat ze verrast waren dat ik me niet vrouwelijk gedroeg. Dat zegt toch al genoeg? Veel mensen denken nou eenmaal dat homo's zich erg vrouwelijk gedragen, etc. DAT is een stereotype, dus ja ; ze waren wel degelijk verrast dat ik blijkbaar geen stereotype homo was. Jij hebt de mensheid iets te hoog zitten volgens mij. Kan best dat JIJ inziet dat niet alle homo's voldoen aan het stereotype, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen net zoals jou denken. Of kom jij anders maar met statistieken/nummers, of is het bij jou enkel een vermoeden?^^
Ik zeg er nog bij "WAT DIT ONDERWERP BETREFT"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Wat is dit voor een persoonlijke hatelijke opmerking? Accepteren homo's nu hetero's niet?
Ik snap niks van je man, wat wil je zeggen en waarom kan je dat niet normaal doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik zeg er nog bij "WAT DIT ONDERWERP BETREFT"
Is gewoon heel simpel. Ongeveer 60-70% van de mensen aan wie ik het heb verteld waren verbaasd dat ik NIET vrouwelijk was of vrouwelijk deed. Kortom...ze dachten dat als je homo bent, je ook vrouwelijk doet. Daar komt het gewoon op neer. Jij overschat de mensheid een beetjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, ja maar ik zou ook verrast zijn als een vriend van me zou vertellen dat hij homo is, puur omdat ik het nooit aan hem zou kunnen merken... omdat hij zich niet vrouwelijk gedroeg, als een jongen zich wel heel vrouwelijk gedraagt dan zit je zegmaar meer te wachten op wanneer hij daadwerkelijk uit de kast komt.
Dat betekent niet dat ik denk dat alleen vrouwelijke mannen homo kunnen zijn, ik zou hem er gelijk voor accepteren.
Ik heb een heeeel sterk vermoeden dat mensen niet zo kortzichtig zijn dat ze denken dat er alleen stereotype homo's bestaan...
Iets met een enquette van ''denk jij dat er homo's bestaan die je niet 1-2-3 kunt onderscheiden van hetero's'' zou handig zijn
Ja omdat je dan geen verschil merkt met een hetero, is dat zo raar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is gewoon heel simpel. Ongeveer 60-70% van de mensen aan wie ik het heb verteld waren verbaasd dat ik NIET vrouwelijk was of vrouwelijk deed.
Dit is gewoon een drogredenatie... Ik hoop dat je het zelf ook inziet.quote:Kortom...ze dachten dat als je homo bent, je ook vrouwelijk doet.
Ik denk dat jij de mensheid onderschat, maar jij brengt het nu wel heel feitelijk, wees dan een grote jongen en onderbouw jezelf (met een bron) als je graag je gelijk wilt hebben.quote:Jij overschat de mensheid een beetjeIk moet toegeven dat steeds meer mensen homo's tolereren maar dat neemt niet weg dat veel mensen nog steeds denken dat er zeer weinig homo's zijn die niet tot het stereotype voldoen.
Hoezo is dat een drogreden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja omdat je dan geen verschil merkt met een hetero, is dat zo raar?
[..]
Dit is gewoon een drogredenatie... Ik hoop dat je het zelf ook inziet.
[..]
Ik denk dat jij de mensheid onderschat, maar jij brengt het nu wel heel feitelijk, wees dan een grote jongen en onderbouw jezelf (met een bron) als je graag je gelijk wilt hebben.
20:25. Nederland 3.quote:Tv met een roze randje
Tv met een roze randje
Deze week heeft de televisie een roze randje. Zaterdag zendt de AVRO de Canal Parade uit. Ook de rest van de week zijn er films en documentaires over homoseksualiteit op de buis. Een van opvallendste is Flikker op!, een thema-avond over homoseksualiteit. Claudia de Breij en Arie Boomsma gaan daarin met gasten op zoek naar het antwoord op de vraag of Nederland echt homo-tolerant is.
Dus jij vind dat ik met bronnen moet komen? Waar zijn jouw betrouwbare bronnen dan? Als er iemand doet alsof hij gelijk heeft ben jij het wel namelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja omdat je dan geen verschil merkt met een hetero, is dat zo raar?
[..]
Dit is gewoon een drogredenatie... Ik hoop dat je het zelf ook inziet.
[..]
Ik denk dat jij de mensheid onderschat, maar jij brengt het nu wel heel feitelijk, wees dan een grote jongen en onderbouw jezelf (met een bron) als je graag je gelijk wilt hebben.
Ik zeg niet dat het niet zo is hè, jij wel. Ik geloof je wel dat 60% van je omgeving denkt dat homo's zich altijd vrouwelijk gedragen, dus ik sta al meer open voor het idee. Ik wil prima inzien dat er nog steeds mensen zijn die daar niet in geloven, ik geloof er zelf alleen niet in, vandaar die bronnen, maar jij bent een prima bron hoor, alleen niet super betrouwbaar uiteraard omdat je maar 1 persoon bent... maar het is een indicatie, het zou goed kunnen dat ik ze overschat jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ik met bronnen moet komen? Waar zijn jouw betrouwbare bronnen dan? Als er iemand doet alsof hij gelijk heeft ben jij het wel namelijk![]()
Mijn omgeving was zoals gezegd gewoon verbaasd dat ik me niet vrouwelijk gedroeg. Kortom...ze dachten dat homo's zich altijd vrouwelijk gedragen. Tja, ik ken mijn omgeving echt wel, dus op dat punt heb ik gewoon gelijkDeal with it...
Ik ben blij dat jij iemand bent die inziet dat een homo niet perse voldoet aan een stereotype, maar je lijkt niet in te willen zien dat er nog mensen zijn die daar wat meer moeite mee hebben, dus ja, je overschat ze. Daarnaast weet ik niet of je zelf homo bent?
Volgens mij ZEG ik het heel normaal, maar goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niks van je man, wat wil je zeggen en waarom kan je dat niet normaal doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |