Hebben we er weer één.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:10 schreef htctouch2 het volgende:
Buren van mij zijn ook homo.. gewoon normale mensen, 1 heeft zelfs kinderen (van voordat hij uit de kast kwam). Er is niets vreemd aan deze mensen.
Als ik niet zou weten dat ze homo zijn dan zou ik gewoon denken dat ze een vrouw thuis hadden zitten, ze lopen er ook niet mee te koop.
Ik ken ze niet heel goed en weet ook niet of ze het bewust doen, maar buitenshuis zitten ze totaal niet aan elkaar. Bij een hetero stel zie je de man nog wel eens een kus geven aan de vrouw of een keer een omhelsing of hand in hand lopen, bij hun heb ik ze er nooit op kunnen "betrappen".
Misschien bang voor reacties?
Ik heb er geen problemen mee, in mijn familie is mijn oom ook homo, en is duidelijk het vrouwtje, maar is super relaxed in de omgang. Heb meer lol met hem dan met andere ooms en tantes.
Wordt niet provocerend bevonden, waarom niet? Probeer zelf maar in te vullen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben we er weer één.![]()
Zeggen jullie bij mensen die dreadlocks hebben ook: jeetje, die loopt er wel erg mee te koop dat hij/zij links is? En zo nee: waarom niet?
Ik wilde eigenlijk duidelijk maken hoe misplaatst de opmerking "te koop lopen met je homoseksualiteit" is, maar blijkbaar dringt het nog niet echt door.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wordt niet provocerend bevonden, waarom niet? Probeer zelf maar in te vullen...
Aan de andere kant, mensen geloven het soms niet als ik het vertel. Vooral omdat ik vrij lang haar heb en niet in tuinbroeken rondloop, zo lijkt het. Dat wordt me soms zelfs verwetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk duidelijk maken hoe misplaatst de opmerking "te koop lopen met je homoseksualiteit" is, maar blijkbaar dringt het nog niet echt door.
Picca?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mensen geloven het soms niet als ik het vertel. Vooral omdat ik vrij lang haar heb en niet in tuinbroeken rondloop, zo lijkt het. Dat wordt me soms zelfs verweten![]()
![]()
Mensen weten ook niet wat ze willen
Check fobo maarquote:
Ik denk dat onze definities voor te koop lopen verschillend zijn... te koop lopen klinkt mij erg negatief en provocerend in de oren, bij jou is iemand met dreadlocks iemand die een links beleid vertegenwoordigd, op een soort van extremistische manier oid ook iemand die te koop loopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk duidelijk maken hoe misplaatst de opmerking "te koop lopen met je homoseksualiteit" is, maar blijkbaar dringt het nog niet echt door.
Euhh, nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat onze definities voor te koop lopen verschillend zijn... te koop lopen klinkt mij erg negatief en provocerend in de oren, bij jou is iemand met dreadlocks iemand die een links beleid vertegenwoordigd, op een soort van extremistische manier oid ook iemand die te koop loopt.
http://nos.nl/artikel/261712-sao-paulo-krijgt-hetero-pride.htmlquote:São Paulo krijgt Hetero Pride
Toegevoegd: donderdag 4 aug 2011, 01:43
Update: donderdag 4 aug 2011, 07:48
De gemeenteraad van São Paulo is akkoord gegaan met een jaarlijkse grote optocht door de stad speciaal voor hetero's.
De Hetero Pride moet op de derde zondag van december worden gehouden. De burgemeester moet het plan nog ondertekenen.
De initiatiefnemer is gemeenteraadslid Carlos Apolinario, die zegt dat de dag niet bedoeld is als protest tegen homoseksualiteit. Wel vindt hij dat homo's van te veel privileges genieten.
Geweld
De Gay Pride mag bij voorbeeld door de Avenida Paulista, een van de drukste straten van de stad met 20 miljoen inwoners. Maar de jaarlijkse optocht voor Jezus krijgt daar géén vergunning voor, zegt Apolinario.
"Ik respecteer homo's en ik ben tegen elke vorm van agressie tegen ze, als hun gedrag maar normaal is."
Organisaties van homoseksuelen vrezen voor meer geweld. "Hoeveel homo's zullen last krijgen van de boodschap dat alleen hetro's kunnen bepalen of iemand een goed mens is", staat in een verklaring.
Volgens een recent rapport van Grupo Gay da Bahia zijn vorig jaar in Brazilië 260 homo's vermoord.
Als hun gedrag dan niet normaal is, mag je er uiteraard heel hard op in slaan.quote:als hun gedrag maar normaal is."
Welnee, leuk feesje toch...laat die hetero's toch, ze kunnen er toch ook niks aan doen? Zolang ze normaal doen, heb ik er geen probleem mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:50 schreef Kabolter het volgende:
Ook in dit deel of het vorige deel ter sprake gekomen:
[..]
http://nos.nl/artikel/261712-sao-paulo-krijgt-hetero-pride.html
Naar mijn idee een beetje kinderachtig.
Ik wil echt mijn monitor vastpakken en "JAAAAA!" schreeuwen nu ik dit lees, zo voel ik me ook precies.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waar ik echter, zoals eerder vermeld, een probleem mee heb. is dat er veel mensen zijn die, zodra je ze zegt dat je homo bent, meteen de link liggen naar die ''overdreven'' types.
Omdat ze vaak alleen maar dat soort homo's kennen door middel van de media. Terwijl het meerendeel van de homo's gewoon onopvallend is en niet overdreven doet of reageert. Bij de meeste zul je echt niet kunnen zien dat ze homo zijn. Vertel iemand, wie geen persoonlijk contact heeft gekend met een homo, dat je homo bent en ze zien meteen voor zich ( in de meeste gevallen ) dat een homo ''verwijfd'' is en geen monogame relatie kan volhouden en dus met iedereen de bosjes induikt met als gevolg SOA's.
Alhoewel de scheidingslijn misschien nog wel vager is wordt naar mijn idee de overdreven hetero ook niet geaccepteerd. In ieder geval niet door mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als hun gedrag dan niet normaal is, mag je er uiteraard heel hard op in slaan.
Altijd wel komisch dat mensen dit soort bepalingen er vaak achter plakken.
"Nee hoor, geen enkel probleem met homo's...als ze maar normaal zijn."
"Nee hoor, argressie tegen homo's is niet te accepteren...als ze maar normaal zijn."![]()
Ja...
Ik heb ook niks met die hetero's die overdreven machogedrag vertonen aan elk wulps wijfie dat ze zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Alhoewel de scheidingslijn misschien nog wel vager is wordt naar mijn idee de overdreven hetero ook niet geaccepteerd. In ieder geval niet door mij.
Zeg ik dat ik rond loop met een felroodglimmende vrouwenhandtas, met lippenstift op? NEE! En als je zo gek wordt van dit topic, wtf? Waarom post je er dan in?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
Nou robbie, je moet er niet zo een probleem van maken, het is BS dat je niet geaccepteerd wordt en anders is het of JOUW schuld of die van de ander, en als het van de ander is ''care'' Als het jouw schuld is, ja krab dan maar achter je oren...als je rond gaat lopen met een felroodglimmende vrouwenhandtas met lippenstift op dan kijk ik ook naar je van WTF is wrong with you.
Ik word een beetje gek van dit topic, het is al 300miljoen keer uitgemolken heb ik het idee.
Elk persoon wat niet normaal tegen mij doet kan een reactie verwachten.. of het nu een homo/hetero of neger of chinees is..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als hun gedrag dan niet normaal is, mag je er uiteraard heel hard op in slaan.
Altijd wel komisch dat mensen dit soort bepalingen er vaak achter plakken.
"Nee hoor, geen enkel probleem met homo's...als ze maar normaal zijn."
"Nee hoor, argressie tegen homo's is niet te accepteren...als ze maar normaal zijn."![]()
Ja...
Reacties zijn weer van hoog niveau inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
als je rond gaat lopen met een felroodglimmende vrouwenhandtas met lippenstift op dan kijk ik ook naar je van WTF is wrong with you.
Ik denk ik maak dat even duidelijk, ik laat het jou ook even inzien, wat heb jij nog niet gehoord dan wat je wilt horen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik rond loop met een felroodglimmende vrouwenhandtas, met lippenstift op? NEE! En als je zo gek wordt van dit topic, wtf? Waarom post je er dan in?
Hij heet toch geen frans?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:45 schreef htctouch2 het volgende:
Mijn oom groet altijd overdreven met "Haaaiiiiiii"
Dan zeg ik ook lekker "Haaaaaaiiiiii"
Wat heeft dit met niveau te maken, het zegt iets over wat ik van iemand vind, het zegt dat ik dat overdreven gedoe uit kan kotsen, ik maak dat niet duidelijk en ik zet me ook niet tegen iemand af, desondanks ze het in mijn hoofd wel uitlokken...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Reacties zijn weer van hoog niveau inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |