Leuk beestquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze is ook cute![]()
http://www.myvideo.nl/watch/6838453
Godt is mijn held.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Triest mannetje ben je toch ook.
En bijzonder oncreatief, maar dat wisten we al.
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doetquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je je niet goed ingelezen. Daar begint de goede verzorging. Lezen. Lezen. Lezen.
Die 80% moet geen hond nemen. En die 80% is ook niet waar ik op doelde met mijn post.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat dat nou net zijn wat 80% niet doet
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed punt, weet meteen weer waarom het hier zo kansloos is.
zeikerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
eens.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
onofficieel was ik dat al, het moest alleen nog bevestigd worden.dat impliceerde ik nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het met ons favoriete hoertje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |