abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:03:42 #51
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111050626
Niet een erg sterk nummer, maar zij als artiest heeft wel veel uitstraling en komt ook heel oprecht over, heel charismatisch.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:06:27 #52
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111050741
Ohoh ik ben echt benieuwd of zij gaat opvallen tussen de andere nummers.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111066075
Als je naar die YouTube-waarderingen kijkt, moet België zich vast voorbereiden op een zeer lage eindklassering.
pi_111073039
Het is op zich zeker niet een heel slecht nummer, maar wel onopvallend en 13 uit een dozijn. Misschien dat het een jury-pleaser gaat zijn, maar de televoters gaan hier niet warm voor lopen. Of de act moet heel goed en memorabel worden, maar ik begin steeds sterker te denken dat België het dit jaar niet gaat halen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_111885733
Het boeit eigenlijk ook echt niet veel Vlamingen. Toen Kate Ryan in 2006 naar Griekenland ging, kwam er een promotour en een drietalige website met financiële steun va de Vlaamse minister van Cultuur.
pi_111886966
Ik gun het Iris maar ik ben bang dat het niks gaat worden.
Hopelijk gaat over twee jaar Tom Dice opnieuw.
pi_111895157
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik gun het Iris maar ik ben bang dat het niks gaat worden.
Hopelijk gaat over twee jaar Tom Dice opnieuw.
Die vind ik anders maar een oridinair boysband stemmetje hebben. (Hoe hij die zesde plaats heeft bereikt weet ik ook niet.)
pi_111895443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Die vind ik anders maar een oridinair boysband stemmetje hebben. (Hoe hij die zesde plaats heeft bereikt weet ik ook niet.)
Omdat de jury hem slechts twee punten minder gaf dan Lena.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:20:41 #59
240618 Micson
The lonely stoner
pi_111907727
Lief meisje, matig liedje
pi_111908737
Vind het spijtig voor Iris. Vond haar in interviews cute overkomen en had bij mij toch een bepaalde gunfactor. Vanavond stond ze bij mij op nr 10, dus net door. Ik had verwacht dat de jury net dat extra zetje zou geven, maar nee..blijkbaar niet. Ik vond haar vanavond op beeld ook geloofwaardig overkomen, al kon je wel horen dat ze wat gespannen was...maar daar hadden meer last van.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:42:25 #61
13973 ranja
image means nothing
pi_111908860
De vlaamse Birdy? Vond het tussen de rest van de avond wel een van de betere maar dat lag vooral aan de concurentie :)
pi_111912515
Ik begrijp niet dat ze in België dit soort 'plastiek' muzikanten sturen terwijl het land bruist van het muzikaal talent :N
Cindy De Vuyst
pi_111912994
Over 70 jaar nog maar eens proberen zou ik zeggen (bij leven en welzijn) :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_111915005
Viel me gisteren nog best mee, maar toch duidelijk niet goed genoeg voor een finaleplek. Het liedje stelt niet erg veel voor en viel helemaal weg tussen de andere nummers.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_111927779
Om maar zo even uit het niets een paar namen te noemen! (Zal ze in hoofdletters zetten zodat ze opvallen :') )

dEUS, DAAN, ABSYNTHE MINDED, MILLIONAIRE, ADMIRAL FREEBEE, GOOSE, TRIGGERFINGER, HOOVERPHONIC, ARSENAL, (GOTYE), A BRAND, BLACK BOX REVELATION, THE VAN JETS, ARID, MILOW, SELAH SUE, CUSTOMS, SIOEN, THE HICKEY UNDERWORLD, DAS POP, SCHOOL IS COOL, SOULWAX, AMATORSKI, STROMAE, SHERMAN, ...

En hier ga ik stoppen.
Maar België stuurt altijd van die 13-in-een-dozijn artiesten zonder etiket. Heel triestig!

Niemand had tot vorig jaar over die Iris gehoord, Kate Ryan is ook zo'n artieste die alleen maar covers brengt en over de rest van de afgedankte artiesten gaan we maar zwijgen :')
En Tom Dice heeft ook alleen maar succes gehad dankzij Eurosong, die hadden ze trouwens weggekaapt bij X-Factor van de commerciële zender (ook al niet de meest beloftevolle artiest).
Cindy De Vuyst
pi_111928981
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:59 schreef einzeinz het volgende:
Om maar zo even uit het niets een paar namen te noemen! (Zal ze in hoofdletters zetten zodat ze opvallen :') )

dEUS, DAAN, ABSYNTHE MINDED, MILLIONAIRE, ADMIRAL FREEBEE, GOOSE, TRIGGERFINGER, HOOVERPHONIC, ARSENAL, (GOTYE), A BRAND, BLACK BOX REVELATION, THE VAN JETS, ARID, MILOW, SELAH SUE, CUSTOMS, SIOEN, THE HICKEY UNDERWORLD, DAS POP, SCHOOL IS COOL, SOULWAX, AMATORSKI, STROMAE, SHERMAN, ...
Stuur hem en we winnen op één been! *O*
Maar nee... }:| ;(
pi_111931195
Trouwens Birdy is ook deels een Vlaamse. Haar grootvader woonde in West-Vlaanderen in België.
Cindy De Vuyst
pi_111931289
Ik denk uit bovenstaand lijstje, alhoewel ik er zelf geen fan van ben, dat Selah Sue misschien wel nog een internationale doorbraak zou kunnen krijgen en de vergelijking met Amy Winehouse kan krijgen in de wedstrijd.

In ieder geval denk ik wel dat ze door mag naar de finale.
Cindy De Vuyst
pi_111937771
Uiteraard zijn er succesvolle artiesten in België, maar Eurosong-artiesten worden in het algemeen een beetje als een aparte categorie beschouwd, dat zijn meestal niet de artiesten die de ene succesvolle single na de andere produceren....
Om nu Sandra Kim te noemen in die in 1986 voor België won met "J'aime la vie"... ik kan werkelijk geen enkel ander nummer van haar voor de geest halen. We zien haar nu het vaakst in reclames voor wasmiddel ("J'aime le blanc"...)
  zondag 27 mei 2012 @ 13:10:00 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112085671
Goeie jailbait, maar het lied was idd filler
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_112089352
Iris is op de voorlaatste plaats geëindigd in de 1ste halve finale met 17 punten (van 18 deelnemers)
Oostenrijk staat op de laagste plaats met 8 punten.
http://www.deredactie.be/(...)20526_iris_eindstand
pi_112090382
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:03 schreef zuiderbuur het volgende:
Oostenrijk staat op de laagste plaats met 8 punten.
http://www.deredactie.be/(...)20526_iris_eindstand
Waarom verbaast me dit niks? :')

"Fokki wi dem popo" _O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')