ach, ik kreeg in eerdere bèta's nog wel een keertje een raketje naar mun..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik had er wel 8 mainsail raketten voor nodig
gewoon meedere mainsail motoren met de grootste tanks gebruikenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik kreeg in eerdere bèta's nog wel een keertje een raketje naar mun..
nu lukt het me niet eens meer in de buurt van de orbit te komen, ik ben et verleerd
mainsail motoren???quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gewoon meedere mainsail motoren met de grootste tanks gebruiken
nee hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt net aan waarschijnlijk.
hij haalt halverwege de munquote:
die witte delen met die veel ramen, zitten die in stock? Of heb je die er in gemod?quote:
is een modquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die witte delen met die veel ramen, zitten die in stock? Of heb je die er in gemod?
ik mod mijn shit liever niet, minecraft & ksp speel ik 100% vanillaquote:
meh, zijn veel vette mods voor KSP.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik mod mijn shit liever niet, minecraft & ksp speel ik 100% vanilla
das die japanse mod of niet ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef Rezania het volgende:
Over mods gesproken:
[ afbeelding ]
Veel mooier dat die standaard meuk imo.
99% van de mods voor kerbal zijn cheatsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
meh, zijn veel vette mods voor KSP.
Ik ben ook niet echt ene modman. Vind ik ook iets van valsspelen hebben en vaak de immersie aantastenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
99% van de mods voor kerbal zijn cheats
hoezo cheats? Ultralicht spul?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh? Zoals Kerbel Atachtment System ? de Comutron mod ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kw-rocketry-overhauled/quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
das die japanse mod of niet ?
dingen die kei mooi zijn maar die heel makkelijk op je spaceship te zetten zijn zonder dat er al teveel extra gewicht bij komt, en motoren die uber krachtig zijn etc.quote:
Dan moet je ook zoeken naar de juiste mods, er zijn er zat die niet dat probleem hebben en gewoon het juiste gewicht hebben in de modulesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dingen die kei mooi zijn maar die heel makkelijk op je spaceship te zetten zijn zonder dat er al teveel extra gewicht bij komt, en motoren die uber krachtig zijn etc.
aha, ksp wordt dan wat meer arcade stylequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dingen die kei mooi zijn maar die heel makkelijk op je spaceship te zetten zijn zonder dat er al teveel extra gewicht bij komt, en motoren die uber krachtig zijn etc.
Dat je je lading zo kan vervoeren is wel vet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dit hele gevaarte
[ afbeelding ]
voor
[ afbeelding ]
en in orbit![]()
[ afbeelding ]
space ship moet ik nog terug vliegen naar kerbeleerst maar een rondje laten maken tot ik in de buurt ben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |