updates plaats je elke keer! Zo leuk om al die foto's te zien, heerlijk stel heb je!
 updates plaats je elke keer! Zo leuk om al die foto's te zien, heerlijk stel heb je!  

Jeffrey
 Jeffrey  Wat zal dat een verandering zijn als hij gaat verhuizen, de wat oudere kittens vind ik altijd lastiger als ze weggaan.
 Wat zal dat een verandering zijn als hij gaat verhuizen, de wat oudere kittens vind ik altijd lastiger als ze weggaan.

quote:

. Wat fijn ook dat er nu toch een thuis voor Jefrey lijkt gevonden.
. Wat fijn ook dat er nu toch een thuis voor Jefrey lijkt gevonden.

Nu je het zegt ja, nogal brede ook. Ze gaat samenwonen met een Siamees dus dan doet ze in elk geval niet teveel onder qua flappers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
En wat heeft Starr trouwens grote oortjes!
Natuurlijk is dat goed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef sararaats het volgende:
ik heb 1 van de tv-foto's naar onze tennisfreak gestuurd (de mama hihi)
hopelijk vind je dat niet erg maar ze waren zo schattig.

, ik val zo zoetjesaan in herhaling)
  , ik val zo zoetjesaan in herhaling) 

Het gezin wat is komen kijken heeft ons laten weten dat ze ons na het weekend laten horen of ze de kittens adopteren of niet. Ik vermoed eigenlijk dat ze dit weekend nog naar andere kittens gaan kijken, dus ik ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat tof dat Paul&John misschien ook samen een huisje hebben! Ben heel benieuwd!
Starr zal uiteindelijk helemaal effen zwart worden, maar momenteel laat ze inderdaad verschillende strepen zien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Starr heeft een beetje streepjes hè?!

Een zeer vertederend plaatje zo.
 Een zeer vertederend plaatje zo. 

quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef Marlbora het volgende:
Ben stiekem erg verliefd geworden op Starr. Maar zij heeft al een thuis in het vooruitzicht als ik het zo lees? Zo niet, dan staat mijn deur echt wagenwijd open .......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
[..]Mjah, misschien liep ik wat over van enthousiasme gisteren, sorry. Ik heb er namelijk al 2 en denk niet dat 3 verstandig is (al heb ik genoeg liefde voor 333 van die lieverdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Qua financiën en tijd zou ik het helaas niet redden ...
Grappig is wel dat Starr een miniversie is van mijn ene kat (ook compleet zwart, inclusief de nageltjes) en Socks van m'n andere (exact dezelfde 'print', alleen het hoofdje heeft een iets andere vorm).

Wij brengen ze in principe naar het nieuwe huis inderdaad. Om de overgang voor het kitten wat kleiner te maken en voor onszelf is het fijn om te zien hoe ze terecht komen, Dat geeft toch meer een gevoel van afsluiting dan als ze ineens meegenomen worden en als we weten hoe het huis is dan is het makkelijker om advies te geven mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Schetige foto's. Kitten voetjes.
Breng jij je kittens altijd zelf weg trouwens?
En kregen ze niet eens allebei een mini-me ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef Marlbora het volgende:
Grappig is wel dat Starr een miniversie is van mijn ene kat (ook compleet zwart, inclusief de nageltjes) en Socks van m'n andere (exact dezelfde 'print', alleen het hoofdje heeft een iets andere vorm).

Dat heeft hij bij hen in de straat nog even herhaald tegen de buren (door het raam heen
 Dat heeft hij bij hen in de straat nog even herhaald tegen de buren (door het raam heen   ). Eenmaal binnen is Duncan met Starr in de slaapkamer gaan zitten en heb ik met Starr's nieuwe baasje even de papierwinkel en andere praktische zaken doorgenomen, zoals de introductie met de andere kat. De jongetjes gingen naar de slaapkamer, Duncan heeft ze het dragonfly speeltje gegeven en al snel hoorden we dat ze heel veel plezier hadden. We zijn blijven lunchen, al met al zijn we drie uur gebleven en Starr en de kinderen hebben non-stop gespeeld. 's Avonds kregen we al een telefoontje dat Starr ook de heer des huizes al helemaal had ingepakt door lekker bij hem te gaan liggen en dat ze zó verliefd op haar waren,
 ). Eenmaal binnen is Duncan met Starr in de slaapkamer gaan zitten en heb ik met Starr's nieuwe baasje even de papierwinkel en andere praktische zaken doorgenomen, zoals de introductie met de andere kat. De jongetjes gingen naar de slaapkamer, Duncan heeft ze het dragonfly speeltje gegeven en al snel hoorden we dat ze heel veel plezier hadden. We zijn blijven lunchen, al met al zijn we drie uur gebleven en Starr en de kinderen hebben non-stop gespeeld. 's Avonds kregen we al een telefoontje dat Starr ook de heer des huizes al helemaal had ingepakt door lekker bij hem te gaan liggen en dat ze zó verliefd op haar waren,  

Wat een mentaliteitquote:(bv poes was 's ochtends ontsnapt bij de dierenarts en vermist dus ze wilden die avond twee nieuwe kittens ophalen)

Moeilijk om ze af te staan vinden we het altijd wel, maar als we het gevoel hebben dat ze naar een goed huis gaan dan helpt dat veel.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:28 schreef Mry het volgende:
Vind je het moeilijk om ze weer af te staan?
[..]
Wat een mentaliteit

Klinkt dus als spelen, als die katten nu ook nog gaan kroelen ben ik helemaal tevreden. (niet elke kat knuffelt graag met andere katten maar Siamezen staan er om bekend dus eigenlijk reken ik er wel op).
  Klinkt dus als spelen, als die katten nu ook nog gaan kroelen ben ik helemaal tevreden. (niet elke kat knuffelt graag met andere katten maar Siamezen staan er om bekend dus eigenlijk reken ik er wel op). 
 Ehm nou, ik heb net een verrassing gekregen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:02 schreef Oognip het volgende:
Wat zal het stil worden na zaterdag in huize Ruby en Duncan...

En ook alvast voor John en Paul, dan laat je ze echt met een gerust hart verhuizen he?
 En ook alvast voor John en Paul, dan laat je ze echt met een gerust hart verhuizen he? 

wilde alleen maar een adoptiemama hebben, dat was het grootste knuffelmonster wat we tot nu toe hebben gehad, die vond gelijk alles best en ik trapte elke keer bijna op hem omdat hij achter mijn hielen aanliep. Vanwege Black heb ik toentertijd de halve kittenkamer leeggehaald omdat hij zich zo verstopte in het begin en hij tufte als je hem wilde aanraken, maar nadat we hem ontwormd hadden sloeg hij ineens om als een blad aan een boom en gedroeg zich tam.
  wilde alleen maar een adoptiemama hebben, dat was het grootste knuffelmonster wat we tot nu toe hebben gehad, die vond gelijk alles best en ik trapte elke keer bijna op hem omdat hij achter mijn hielen aanliep. Vanwege Black heb ik toentertijd de halve kittenkamer leeggehaald omdat hij zich zo verstopte in het begin en hij tufte als je hem wilde aanraken, maar nadat we hem ontwormd hadden sloeg hij ineens om als een blad aan een boom en gedroeg zich tam.

)
 ) 

Hopelijk trekt Sebastiaan nog bij. Bij de naam Belle et Sebastien denk ik aan dat over de top dramatische liedje dat aan het begin van de serie te horen is.
  Hopelijk trekt Sebastiaan nog bij. Bij de naam Belle et Sebastien denk ik aan dat over de top dramatische liedje dat aan het begin van de serie te horen is.

Dat liedje (en de serie) kende ik niet, heb het even opgezocht op Youtube. Ik denk zelf meer hier aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:55 schreef WinnieWana het volgende:
Belle en Sebastiaan wat een kleine lieverdjes.Hopelijk trekt Sebastiaan nog bij. Bij de naam Belle et Sebastien denk ik aan dat over de top dramatische liedje dat aan het begin van de serie te horen is.

Hopelijk is Sebastiaan ook snel over zijn angst heen.
   Hopelijk is Sebastiaan ook snel over zijn angst heen. 

Je hebt hem immers zien eten. Als hij niet uit een schoteltje wil eten dan maar uit jullie handen.
 Je hebt hem immers zien eten. Als hij niet uit een schoteltje wil eten dan maar uit jullie handen. 

Zolang ze maar blijven eten komt het vast goed met onze zorgenkindjes.
  Zolang ze maar blijven eten komt het vast goed met onze zorgenkindjes.   

Hij blaast nog wel redelijk consequent tegen me wanneer hij me ziet of wanneer ik hem wil oppakken, maar met verdere aanrakingen is het blaasniveau al wat gedaald. Vanmiddag had ik hem opgepakt en eventjes tegen me  aan gehouden, wat hij niet wilde, ik zette hem neer, hij ging naast me in het krabpaaltje zitten en ik speelde daarna eventjes met Belle.
  Hij blaast nog wel redelijk consequent tegen me wanneer hij me ziet of wanneer ik hem wil oppakken, maar met verdere aanrakingen is het blaasniveau al wat gedaald. Vanmiddag had ik hem opgepakt en eventjes tegen me  aan gehouden, wat hij niet wilde, ik zette hem neer, hij ging naast me in het krabpaaltje zitten en ik speelde daarna eventjes met Belle.  
  Vooral Belle maar die laat haar kontje braaf schoonpoetsen. Gelukkig zijn ze allebei toch netjes aangekomen vandaag.
  Vooral Belle maar die laat haar kontje braaf schoonpoetsen. Gelukkig zijn ze allebei toch netjes aangekomen vandaag.

Zullen we delen ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op Sebastian. Beter ontvolg ik dit topic gelijk, ik heb er al 2 en er kan echt geen kat meer bij maar wat is hij cute!
 Vanaf dat Belle me voor het eerst aankeek ben ik helemaal hoteldebotel van haar.
  Vanaf dat Belle me voor het eerst aankeek ben ik helemaal hoteldebotel van haar. ;
 ; 

vervelend.
 vervelend. 

Toen Lynn twee weken geleden ontzettend aan de diarree was, was het ook heel snel weer over. Echt opeens kwam er toen een vaste drol (echt, hoe blij je daar wel niet mee kan zijn_O- ).
 Toen Lynn twee weken geleden ontzettend aan de diarree was, was het ook heel snel weer over. Echt opeens kwam er toen een vaste drol (echt, hoe blij je daar wel niet mee kan zijn_O- ).

Er was zo weinig verbetering te zien dat ik me afvroeg of ik me nu iets inbeeldde of niet. Met drolletjes zou ik echt gelukkig zijn momenteel. Vanavond waren de kittens wel weer iets aangekomen, dus daar was ik dan wel weer blij mee. Ik heb vanmiddag ontlasting naar de DA gebracht, daar krijgen we dan morgen de uitslag van of we nog AB moet gaan geven naast de diarreeremmers.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:25 schreef Oognip het volgende:
Het kan toch best dat de poepjes al wat vaster worden?Toen Lynn twee weken geleden ontzettend aan de diarree was, was het ook heel snel weer over. Echt opeens kwam er toen een vaste drol (echt, hoe blij je daar wel niet mee kan zijn_O- ).
 Hij trok een enorm genietend koppie toen ik hem onder zijn kinnetje aaide, heerlijk. Alsof er een knopje is omgegaan, hiervoor kon ik hem wel aaien maar echt fijn leek hij dat niet te vinden, meestal ging hij dan weg.
  Hij trok een enorm genietend koppie toen ik hem onder zijn kinnetje aaide, heerlijk. Alsof er een knopje is omgegaan, hiervoor kon ik hem wel aaien maar echt fijn leek hij dat niet te vinden, meestal ging hij dan weg.

Maar ziekjes zijn is niet leuk, hopelijk slaat de AB snel aan zodat ze weer mooi drollen gaan produceren en met de andere katten kunnen kennis maken.
  Maar ziekjes zijn is niet leuk, hopelijk slaat de AB snel aan zodat ze weer mooi drollen gaan produceren en met de andere katten kunnen kennis maken.

ik heb verder weinig verstand van Giardia maar hoe lang duurt het ongeveer voordat het over moet zijn met de nieuwe medicijnen?
 ik heb verder weinig verstand van Giardia maar hoe lang duurt het ongeveer voordat het over moet zijn met de nieuwe medicijnen? 

Vragen zijn nooit domquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer dat ze Giardia hebbenik heb verder weinig verstand van Giardia maar hoe lang duurt het ongeveer voordat het over moet zijn met de nieuwe medicijnen?
Wel apart dat jouw dierenarts de ontlasting meteen onderzocht heeft. Bij alle kittens die ik heb gehad met diarree is dat nog nooit gebeurd. Die krijgen enkel speciaal voer, isogel en soms een spuitje als ze er ook wat misselijk bij zijn.
Ik ben wel benieuwd wat precies de toegevoegde waarde is aan het weten dat het kitten Giardia heeft of 'gewoon' een virusje. Gaat Giardia bijvoorbeeld niet over met normale medicijnen?
Misschien zijn het domme vragen, maar ik ben gewoon benieuwd

We hadden nog nooit met giardia te maken gehad maar ik wist dat ik er op bedacht moest zijn bij flink stinkende ontlasting met een vreemde lucht. Nou ruikt diarree natuurlijk nooit echt lekker maar wat de kittens momenteel produceren ruikt gewoon enorm sterk en raar zuur, Duncan wil er dus niet meer naar binnen omdat hij het echt niet te harden vindt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer dat ze Giardia hebbenik heb verder weinig verstand van Giardia maar hoe lang duurt het ongeveer voordat het over moet zijn met de nieuwe medicijnen?
Wel apart dat jouw dierenarts de ontlasting meteen onderzocht heeft. Bij alle kittens die ik heb gehad met diarree is dat nog nooit gebeurd. Die krijgen enkel speciaal voer, isogel en soms een spuitje als ze er ook wat misselijk bij zijn.
Ik ben wel benieuwd wat precies de toegevoegde waarde is aan het weten dat het kitten Giardia heeft of 'gewoon' een virusje. Gaat Giardia bijvoorbeeld niet over met normale medicijnen?
Misschien zijn het domme vragen, maar ik ben gewoon benieuwd
 )
 ) 

)
 )

en wat fijn dat het goed gaat! Hopelijk is de parasiet nu echt weg! Het is ook zo leuk dat ze weer met zijn tweeen gaan verhuizen
 en wat fijn dat het goed gaat! Hopelijk is de parasiet nu echt weg! Het is ook zo leuk dat ze weer met zijn tweeen gaan verhuizen  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spin the wheel of fortune or learn to navigate.

En daar mag ik gewoon elke dag voor zorgen, nog een hele maand want hun nieuwe baasjes moeten eerst nog op vakantie
  En daar mag ik gewoon elke dag voor zorgen, nog een hele maand want hun nieuwe baasjes moeten eerst nog op vakantie   
  Ik aaide Tony gewoon en toen zat er al eentje aan mijn hand
  Ik aaide Tony gewoon en toen zat er al eentje aan mijn hand   . Izzy heeft een nare plek achter in haar nek, half kaal en met korstjes en wondjes. Volgens haar baasje had ze vorige maand vlooien en is het toen begonnen, ze dacht nadat ze haar behandeld had (met Stronghold). Het is een langgerekte plek, precies op de plaats waar je een pipetje leeg knijpt en daaronder. Ze zegt dat de dierenarts had gezegd (ik weet niet of ze heeft gebeld of op consult is geweest) dat het vlooienallergie kon zijn. Gezien de plek zou ik het ook niet vreemd vinden als ze allergisch heeft gereageerd op het vlooienmiddel. Ze heeft geen kale/opengekrabde plekken op haar rug, wat ik op internet tegenkom als meest voorkomend symptoom van vlooienallergie.
 . Izzy heeft een nare plek achter in haar nek, half kaal en met korstjes en wondjes. Volgens haar baasje had ze vorige maand vlooien en is het toen begonnen, ze dacht nadat ze haar behandeld had (met Stronghold). Het is een langgerekte plek, precies op de plaats waar je een pipetje leeg knijpt en daaronder. Ze zegt dat de dierenarts had gezegd (ik weet niet of ze heeft gebeld of op consult is geweest) dat het vlooienallergie kon zijn. Gezien de plek zou ik het ook niet vreemd vinden als ze allergisch heeft gereageerd op het vlooienmiddel. Ze heeft geen kale/opengekrabde plekken op haar rug, wat ik op internet tegenkom als meest voorkomend symptoom van vlooienallergie. 

en wat jammer dat Tony en Izzy onder de vlooien zaten...
 en wat jammer dat Tony en Izzy onder de vlooien zaten...

heb ik nog meer foto's, dus die komen dan binnenkort.
   heb ik nog meer foto's, dus die komen dan binnenkort. 

en wat doen jouw katten het ook leuk met deze kittens
 en wat doen jouw katten het ook leuk met deze kittens 

en  2 hij speelde samen met Tony.
  en  2 hij speelde samen met Tony.  

maar wat sneu dat hij al meerdere malen gedumpt is
 maar wat sneu dat hij al meerdere malen gedumpt is  bah! En ook nog eens omdat ie 'wild' is. Pfff.... Veel mensen willen het liefst een tamme kat die meteen op zijn rug gaat liggen en op schoot komt, en anders weg ermee
 bah! En ook nog eens omdat ie 'wild' is. Pfff.... Veel mensen willen het liefst een tamme kat die meteen op zijn rug gaat liggen en op schoot komt, en anders weg ermee 

)
 )quote:

Gelukkig vond de dierenarts waar ik ze had laten inenten hem niet te dik, want daar was ik wel een beetje bang voor toen ik deze foto's zag
 Gelukkig vond de dierenarts waar ik ze had laten inenten hem niet te dik, want daar was ik wel een beetje bang voor toen ik deze foto's zag   

Fijn dat het met Belle en Sebastiaan zo goed gaat in het nieuwe huisje en al helemaal leuk dat jullie op de hoogte gehouden worden.
 Fijn dat het met Belle en Sebastiaan zo goed gaat in het nieuwe huisje en al helemaal leuk dat jullie op de hoogte gehouden worden. ) wonen nog bij jullie?
) wonen nog bij jullie?

Tony en Robin mogen hier blijven zo lang als dat nodig is. Scheldekat is maar een kleine stichting zonder de beschikking over andere plekken waar ze zomaar terecht zouden kunnen. Wanneer je opvangt voor een asiel kunnen de katten altijd nog daarheen, maar dat is in dit geval geen optie en waarschijnlijk is dit ook wel fijner voor ze.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef BlueEyes het volgende:
En dan de 'oudjes' Tony en Robin.
Wat enorm fijn dat jullie er een koppeltje van maken en vooral Robin weer het vertrouwen in de mens geven.
...
Ik hoop dat jullie een heel fijn huisje voor ze vinden gaan!
Hoelang kunnen ze eigenlijk bij jullie blijven, zit daar ook een bepaalde termijn aan?

maar het is wel heel lekker
 maar het is wel heel lekker   

)
 ) 

Ernesto was nog het meeste geïnteresseerd, hij wilde steeds snuffelen;
 Ernesto was nog het meeste geïnteresseerd, hij wilde steeds snuffelen; 

en wat een werk heb je nog met zoveel extra katten in huis!
 en wat een werk heb je nog met zoveel extra katten in huis! 

)
 ) 

) katten
 ) katten   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |