Zelden zo'n pretentieuze, tegenvallende film gezien. Neem Red Bull mee om wakker te blijven!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:30 schreef El_Matador het volgende:
Vanavond naar The Tree of Life, dat kan het nog veranderen...
What Women Want is wel bedroevend slecht inderdaad, maar Clerks heb ik ook in m'n top 10 staan hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:06 schreef HilarityEnsues het volgende:
Met excuses voor mijn slechte smaak.
Ja, dat doen ze ieder jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
Gorro, wordt deze erna ook ge-update?![]()
http://www.icheckmovies.com/list/fok+top+250
Als de heren van iCM hier niet al af en toe de top in de gaten houden zal er vast wel iemand ze mailenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
Dan heb je Antichrist nog niet gezien, dat is pas pretentieuze rotzooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zelden zo'n pretentieuze, tegenvallende film gezien. Neem Red Bull mee om wakker te blijven!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan heb je Antichrist nog niet gezien, dat is pas pretentieuze rotzooi
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
Alsof heel de wereld weet wat FOK! is?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Brantastic16 said:
Wow, this list is very modern... I don't understand what FOK is.
Wat een noob.
Kan de wereld zonder FOK dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alsof heel de wereld weet wat FOK! is?.
Ik vraag me af hoe dat eruit ziet, zo'n leven waarin je geen weet hebt van FOK!.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Kan de wereld zonder FOK dan?
Volgens mij bestaat dat niet, diep van binnen weet je dat er FOK is. Een soort oerinstinct.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat eruit ziet, zo'n leven waarin je geen weet hebt van FOK!.
Valt wel mee hoor, ik ben net 18 jaar oud.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mooi gedaan99% van de films die je opnoemt heb ik nooit van gehoord maar waarschijnlijk ben ik van een iets latere generatie, haha.
Bedankt voor de aanwijzing. Waarschijnlijk in Excel verkeerd overgenomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef theguyver het volgende:
nietnah ken ongeveer 80% en zit mooi werk tussen .. maja ben meer van de special effects etc
@computer probleem 086. Pulp Fiction (2002) is van 1994 niet 2002 wel vet dat je de films ook een cijfer geeft
The Godfather: Part II vond ik te langdradig. De film heeft van mij (zo'n 1.5 - 2.5 jaar geleden) een 8.1 gekregen. Dat valt dus net buiten mijn top 100. Ik heb de blu-ray boxset van The Godfather besteld, wanneer ik de box ontvang bekijk ik alle films nog een keer. Mijn cijfer kan dus veranderen, maar die wijziging is pas volgend jaar zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:56 schreef Doff het volgende:
Waar is The Godfather: Part II?
Leuke lijst trouwens.
25quote:Op zondag 31 juli 2011 00:11 schreef computerprobleem het volgende:
De nieuwe lijsten bekeken inmiddels. Zitten weer hele mooie films tussen.
Mensen die dit topic alleen bekijken: ga eens een top 10/50/100 samenstellen!
Kan ook.quote:
Ga jij dan puur op de cijfers af die je een film hebt gegeven? Ik rate films op whatiwatch.net, maar mijn top zoveel is echt niet gebaseerd op alleen een cijfer. (500) Days of Summer vind ik bijvoorbeeld beslist niet beter dan The Godfather Part II, maar toch staat 500 hoger omdat het zo'n heerlijke feelgoodfilm is die ik minimaal twee keer per jaar wil zien.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:09 schreef computerprobleem het volgende:
The Godfather: Part II vond ik te langdradig. De film heeft van mij (zo'n 1.5 - 2.5 jaar geleden) een 8.1 gekregen. Dat valt dus net buiten mijn top 100. Ik heb de blu-ray boxset van The Godfather besteld, wanneer ik de box ontvang bekijk ik alle films nog een keer. Mijn cijfer kan dus veranderen, maar die wijziging is pas volgend jaar zichtbaar.
Herbekijken is idd 1 van mijn criteria.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ga jij dan puur op de cijfers af die je een film hebt gegeven? Ik rate films op whatiwatch.net, maar mijn top zoveel is echt niet gebaseerd op alleen een cijfer. (500) Days of Summer vind ik bijvoorbeeld beslist niet beter dan The Godfather Part II, maar toch staat 500 hoger omdat het zo'n heerlijke feelgoodfilm is die ik minimaal twee keer per jaar wil zien.
Ik geef mijn cijfers juist op dat laatste criterium. Clerks is echt niet beter (qua camerawerk, acteerwerk, geluid, plot, etc) dan bijv. Rear Window, maar toch geef ik Clerks een 10 omdat ik die met gemak elk weekend kan kijken en ervan kan genieten, terwijl ik Rear Window 'maar' een 8 geef.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ga jij dan puur op de cijfers af die je een film hebt gegeven? Ik rate films op whatiwatch.net, maar mijn top zoveel is echt niet gebaseerd op alleen een cijfer. (500) Days of Summer vind ik bijvoorbeeld beslist niet beter dan The Godfather Part II, maar toch staat 500 hoger omdat het zo'n heerlijke feelgoodfilm is die ik minimaal twee keer per jaar wil zien.
Als ik een film een hoog cijfer geef, betekent dat toch dat ik die film goed vind? Ik geef geen films een hoog cijfer enkel en alleen omdat de special effects of het camera werk goed waren, want als dat het enige is wat ik goed vind aan een film, dan is het voor mij een slechte film en krijgt het geen hoog cijfer. Ik baseer een cijfer op het geheel. Daar horen ook, zoals jij zegt, de feelgoodfilms bij. Een film kan qua special effects niets voorstellen, maar als ik aan het einde een goed gevoel heb over de film en vind dat ik een bijzondere/mooie/goede film gezien heb, krijgt de film een hoge waardering.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |