Je en je maakt ook geen fotoboeken voor je hond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja..je gaat toch ook geen 1,5 uur wachten
Nog niet. Gister iig nog niet. Vandaag weet ik nog niet. Dat zie ik straks pas als ik klaar ben met werken.quote:
Lieve Jipquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Fijn Oognip!
Ik zit met kleren aan op bed met de laptop.
Want dan kan Jip tegen me aanliggen.
Hij is gisteren op de post gegaan dus gisteren zou ook wel erg snel zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef nokwanda het volgende:
Nog niet. Gister iig nog niet. Vandaag weet ik nog niet. Dat zie ik straks pas als ik klaar ben met werken.
Met wat mazzel om een uur of 6
owwwww, en kind is zelf wel thuis, maar die gaat er niks van merken![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is gisteren op de post gegaan dus gisteren zou ook wel erg snel zijn
Heeft ie al enige baat bij de metacam? Verwen hem inderdaad maar flink. Arme kattekerel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Fijn Oognip!
Ik zit met kleren aan op bed met de laptop.
Want dan kan Jip tegen me aanliggen.
Het lijkt in ieder geval de pijn te verlichten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:35 schreef nokwanda het volgende:
Heeft ie al enige baat bij de metacam? Verwen hem inderdaad maar flink. Arme kattekerel.
Lief puppy trouwens. Zag een foto voorbij komen van het melkmuiltje. Met die kleine roze pootjes nog ook. Om op te vreten.
Dat is een goed beginquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Het lijkt in ieder geval de pijn te verlichten.
Hij verstopt zich ook niet meer.
Superquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |