Tendyquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Die mensen die met van die lelijke brillen rondlopen om zogenaamd 'hip en tendy' te wezen, zo'n hekel heb ik daaraan.
Ze zien er lelijk uit en volgens mij dragen veel mensen gewoon zonder dat ze oogproblemen hebben...
Wordt vooral gedragen door hipsters, foute mannen met gladde kapsels en autotunenegerts.
Voorbeelden voor als je niet weet waar ik het over heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht mag duidelijk zijn
je vergeet 'interessant doen met m'n iPod' erbij te vermelden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:44 schreef Jahr00n het volgende:
Niks mis mee, die brillen heb ik ook altijd op als ik in de starbucks zit.
Ook klachtwaardig jaquote:
Correctie: Macbookquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
je vergeet 'interessant doen met m'n iPod' erbij te vermelden.
Nee man, geen iPod voor mij. Ik typ een roman op mijn 15'' MBP.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
je vergeet 'interessant doen met m'n iPod' erbij te vermelden.
Gelijk naar het andere uiterste ja, Ritmoquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef Ritmo het volgende:
Ja, iewl: HIPhoe durven ze, je moet tegen de massa in! doe je bandshirt aan en schop tegen het gezag.
Dit dus...quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef Inverted_World het volgende:
Wat is er mis met dat laatste plaatje in de OP?
Het gaat om de mensen die het dragen. En veel ervan zijn er het type niet voor.
Als het maar iets is van Apple, dan is het al gauw goed bij dat volk.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man, geen iPod voor mij. Ik typ een roman op mijn 15'' MBP.
Maar jij woont dan ook in Friesland.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Omdatappel het volgende:
Waar ik woon worden deze brillen vooral gecombineerd met pauperkleding.
Niet correct.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in Friesland.
So truequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Al die kunstacademie of multimedia-vormgeving meisjes met toffe wayfarers.
Mooi voorbeeld in de OP:
[ afbeelding ]
Die ketting erbij ook. Zo van, hey ik ben lekker origineel en out-of-the-box creatief.
[ afbeelding ]
"Ik draag het liefst vintage kleding. Ik krijg een voldaan gevoel als ik in een mooi kledingstuk tegenkom waarvan ik zeker weet dat niemand anders er mee loopt."
[ afbeelding ]
"Een blikje aan de bovenkant openen is zo conformistisch. Ik prik altijd een gaatje aan de onderkant en drink daaruit. Hierdoor laat ik zien dat ik creatief ben en me afzet tegen de gevestigde orde."
[ afbeelding ]
Lekker wijf, dus geen kritiek.
[ afbeelding ]
"Hoezo normaal perspectief? Regels zijn er om gebroken te worden, zelfs als iets daardoor compleet gaar is of esthetisch niet eens meer klopt. Mensen die zich aan die regels houden zitten echt midden in the box."
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
"Een blikje aan de bovenkant openen is zo conformistisch. Ik prik altijd een gaatje aan de onderkant en drink daaruit. Hierdoor laat ik zien dat ik creatief ben en me afzet tegen de gevestigde orde."
Goeie postquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi voorbeeld in de OP:
[ afbeelding ]
Die ketting erbij ook. Zo van, hey ik ben lekker origineel en out-of-the-box creatief.
[ afbeelding ]
"Ik draag het liefst vintage kleding. Ik krijg een voldaan gevoel als ik in een mooi kledingstuk tegenkom waarvan ik zeker weet dat niemand anders er mee loopt."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hoezo normaal perspectief? Regels zijn er om gebroken te worden, zelfs als iets daardoor compleet gaar is of esthetisch niet eens meer klopt. Mensen die zich aan die regels houden zitten echt midden in the box."
Deze man weet!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi voorbeeld in de OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd. Heb zelf een bril nodig, maar zou willen dat ik er geen zou hoeven. Als er dan mensen zijn die 't op doen terwijl ze het niet eens nodig hebben....quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:10 schreef Supertolll het volgende:
Terechte klacht, waarom zou je een bril willen dragen als je er geen nodig hebt.
Ikeaspullen haal je out the box.quote:
Heb zelf zo'n jasje, en moet ook een bril hebben, ben ik nu een pauper?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:44 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, uiteraard gecombineerd met Uggs en zo'n tof Adidasjasje.
Als je het gebruikt als sportkledij; nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:17 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Heb zelf zo'n jasje, en moet ook een bril hebben, ben ik nu een pauper?
Hoeft toch niet per sé? Als het er gewoon leuk uitziet is er toch niks mis mee?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je het gebruikt als sportkledij; nee.
Als je het gebruikt als normale kleding; ja.
Alsof je buiten komt...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:20 schreef Pakspul het volgende:
Ik kan dat soort mensen niet meer serieus nemen. Elke keer als ik er eentje zie dan heb ik weer het idee dat het aantal mensen met het syndroom van down toeneemt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als de juiste vent zo'n bril op heeft, heul sexy.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaahquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per sé? Als het er gewoon leuk uitziet is er toch niks mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Ja, ok. Daar heb je een punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik vind die brillen ook niet mooi dus ik zou er ook geen dragen. Maar ik blijf me verbazen over het enorm hoge aantal alto's hier op FOK! Die schoppen tegen iets aan omdat het hip is, niet omdat ze het wel of niet mooi vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk naar het andere uiterste ja, Ritmo
Toevallig dat ik jouw voorbeeld dan nooit tegenkom op straat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:29 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar heb je een punt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zijn vast wel leuke meiden met zo'n vest ergens te bekennen. Somewhere... over the rainbow....quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toevallig dat ik jouw voorbeeld dan nooit tegenkom op straat?
Vast wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:35 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Zijn vast wel leuke meiden met zo'n vest ergens te bekennen. Somewhere... over the rainbow....
![]()
Pics van je kopf. Dan gaan we beoordelen of het wel bij je past.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef Michielos het volgende:
Ik heb ook zo een Wayfarer. Lekker hipANd chicks dig it.
Klopt, alleen door jouw post lijkt het als of je gelijk weer iedereen die er niks mee heeft een alto doet lijken. Dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind die brillen ook niet mooi dus ik zou er ook geen dragen. Maar ik blijf me verbazen over het enorm hoge aantal alto's hier op FOK! Die schoppen tegen iets aan omdat het hip is, niet omdat ze het wel of niet mooi vinden.
Ik zei het vooral omdat er weer zo uitdrukkelijk het woordje 'hip' in de TT moest staan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, alleen door jouw post lijkt het als of je gelijk weer iedereen die er niks mee heeft een alto doet lijken. Dat valt ook wel mee.
Ik vind het ook verscrhikkelijk die brillen, helemaal als je geen bril nodig hebt
Sommige chicks kunnen het hebben tho.
Bij OmdatAppel staat het ook wel denk ik
Ehm, bedankt. Denk ik?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, alleen door jouw post lijkt het als of je gelijk weer iedereen die er niks mee heeft een alto doet lijken. Dat valt ook wel mee.
Ik vind het ook verscrhikkelijk die brillen, helemaal als je geen bril nodig hebt
Sommige chicks kunnen het hebben tho.
Bij OmdatAppel staat het ook wel denk ik
Oke primaquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zei het vooral omdat er weer zo uitdrukkelijk het woordje 'hip' in de TT moest staan.
Geen dank, maar gewoon door je gezicht denk ik dat het past.quote:
Nee, niet tegelijk. Maar ik heb meerdere en dus niet altijd dezelfde mee denk ik. Vandaar 'ze'.quote:
Ah, I see.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen dank, maar gewoon door je gezicht denk ik dat het past.
Ja, ofsoquote:
Al die stinkkrakers met dreadlocks zijn lekker zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi voorbeeld in de OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 27 juli 2011 12:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Al die stinkkrakers met dreadlocks zijn lekker zeker?
Vroeger welquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je een bril dragen als je er geen nodig hebt?
Je gaat toch ook niet vrijwillig een beugel indoen of zo?
Held.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:21 schreef o.us het volgende:
Niets mis mee met die brillen, anders kan ik de laatste Cosmopolitan niet lezen op mijn witte iPad 2 in de Starbucks.
Gepost vanaf mijn Macbook Pro, gelezen vanaf mijn iPhone 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Mooi weer buiten he?? Ik ga maar weer eens vissen denk ik, als ze hier zo makkelijk happen moet dat buiten ook lukken!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet tegelijk. Maar ik heb meerdere en dus niet altijd dezelfde mee denk ik. Vandaar 'ze'.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
is dat nou armani?Die reclame is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lijkt heel trollerig jouw reactie maar jij hebt echt zo'n bril toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:21 schreef o.us het volgende:
Niets mis mee met die brillen, anders kan ik de laatste Cosmopolitan niet lezen op mijn witte iPad 2 in de Starbucks.
Gepost vanaf mijn Macbook Pro, gelezen vanaf mijn iPhone 4.
Ik ga vaak van het domme in mensen uit dus ik denk leg het even uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:50 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Mooi weer buiten he?? Ik ga maar weer eens vissen denk ik, als ze hier zo makkelijk happen moet dat buiten ook lukken!!
Op dit vlak wisselen we wat van mening.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik heb ook zo'n bril hoor niets mis mee (no troll, no joke)
Is ook een best mooie bril ja!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op dit vlak wisselen we wat van mening.
Dit is toch veel stoerder?
[ afbeelding ]
quote:
Dan kan je gewoon jezelf blijven bedoel je!?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga vaak van het domme in mensen uit dus ik denk leg het even uit
Excuses.
Inderdaad, 'kek' is veel beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die zoiets ook nog 'hip' noemenSad.
Sowieso mensen die het woord 'hip' gebruiken
Nee, je begrijpt mij verkeerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:42 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon jezelf blijven bedoel je!?
Puik is nog beter.quote:
Die zijn alweer 2 jaar uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:40 schreef Carnivoor het volgende:
Terechte klacht, hier nog zoiets schrijnends;
[ afbeelding ]
Heb meer meiden geneukt dan jij ooit zult doen makkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:39 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Pics van je kopf. Dan gaan we beoordelen of het wel bij je past.
Noem dan eens een beter woord dat hetzelfde betekent?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die zoiets ook nog 'hip' noemenSad.
Sowieso mensen die het woord 'hip' gebruiken
Kek en puik zijn beide al genoemd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Noem dan eens een beter woord dat hetzelfde betekent?
Ben Saunders staat die bril trouwens heel natuurlijk. Bij de meeste anderen heeft het helaas iets heel aanstellerigs.
Afijn, Stapstengel weet heel goed de vinger op de zere plek te leggen.
ja die zag ik laatst ook het naamkaartje was breder dan de bril zelf grquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef TeringHenkie het volgende:
Weet je wat ook erg zijn? Die MBO-administratief-medewerkstre-kort-pittige-kapsel-Doekle-Terpstra-monturen
QFTquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Owja en dan zo'n felgekleurd-levensliedoverhemd met een witte binnenboord EN ALS BONUS...een wit shirt er onder aanNederlandse mannen hebben totaal geen smaak
![]()
![]()
We hoeven niet allemaal in Italiaanse pakken te lopen, maar een beetje stijlvol er uitzien kan toch wel?
Dudequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik heb zelf deze:
[ afbeelding ]
Maarja, met m'n -2.5 en -2.75 kan ik die wel gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, die brillen zijn ook niet modieus of in. Het zijn optische instrumenten om je ogen mee te corrigeren; althans, dat is de bedoeling van een bril.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Of wat dachten jullie van "modieus" of "in"?
De lenzen die erin zitten ja. Maar het montuur kan best modieus en/of in zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, die brillen zijn ook niet modieus of in. Het zijn optische instrumenten om je ogen mee te corrigeren.
Het gaat dan ook om mensen die het dragen OMDAT het hip is, dus het is relevant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zei het vooral omdat er weer zo uitdrukkelijk het woordje 'hip' in de TT moest staan.
Klopt. Dan ziet je bril, als je er eentje nodig hebt om fatsoenlijk te kunnen zien, er ook nog een beetje uit en loop je niet helemaal voor lul.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
De lenzen die erin zitten ja. Maar het montuur kan best modieus en/of in zijn
Akkoordquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Dan ziet je bril, als je er eentje nodig hebt om fatsoenlijk te kunnen zien, er ook nog een beetje uit en loop je niet helemaal voor lul.
Erger is als je mensen met een zonnebril ziet op een indoor party/festivalquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef Guitar93 het volgende:
Een bril dragen terwijl je het niet nodig hebt.
Die willen gewoon door omstandigheden hun ogen verbergen. Zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Erger is als je mensen met een zonnebril ziet op een indoor party/festival
Spacekezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef BzP het volgende:
[..]
No shit sherlock..quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Die willen gewoon door omstandigheden hun ogen verbergen. Zo raar is dat niet.
Ja maar het is toch logischquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:24 schreef BzP het volgende:
[..]
No shit sherlock..
Neemt nog niet weg dat het er enorm debiel uitziet, en al helemaal als je dan die kaken de cha cha cha ziet doen
daarom juist, waarom die zonnebril?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja maar het is toch logischZe zien er zonder bril op zo'n moment ook wel debiel uit dus dat maakt niet zoveel uit
Oke, beter gewoon helemaal debiel dan. Je hebt een punt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:27 schreef BzP het volgende:
[..]
daarom juist, waarom die zonnebril?
Why the fucking effort?
Ik droeg laatst een zonnebril in de stromende regen, doe ik wel vaker, om mijn ogen te beschermen tegen beestjes en mijn make-up te beschermen tegen uitlopenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef BzP het volgende:
[..]
ja en die debielen hebben waarschijnlijk een hoop punten gehad...quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oke, beter gewoon helemaal debiel dan. Je hebt een punt.
Why niet in Dutchlands?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:27 schreef BzP het volgende:
[..]
daarom juist, waarom die zonnebril?
Why the fucking effort?
Klopt maar ik heb dan ook een bril nodig in tegenstelling tot 95% van de Wayfarer- (of zo) dragers.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt heel trollerig jouw reactie maar jij hebt echt zo'n bril toch?
[..]
Ik ga vaak van het domme in mensen uit dus ik denk leg het even uit
Excuses.
Buiten willen ze wel happen ja
Duidelijk, jij geilt op secretaresses en leraressen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Terechte klacht! Ook mensen die een nieuwe bril nodig hebben kopen zo'n fukking walgelijk ding! Ik vind andere monturen veel mooier staan bij meiden dan die grote achterlijke WC brillen!
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie niet, als ze lekker zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Duidelijk, jij geilt op secretaresses en leraressen.
Geef mij deze maar, staat tenminste wel vet bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:50 schreef bijdehand het volgende:
Maar die brillen zijn wel vet als het zonnebrillen zijn
Ik vind dunne pootjes bij een bril maar niks. Heb wel een aviator met dikkere pootjes en zo'n blues brothers brilquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Geef mij deze maar, staat tenminste wel vet bij mij
[ afbeelding ]
Ik ben juf en heb ook zo'n bril, voor als mijn ogen lensmoe zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Duidelijk, jij geilt op secretaresses en leraressen.
Wel correct.quote:
waarom geen lenzen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik heb zelf deze:
[ afbeelding ]
Maarja, met m'n -2.5 en -2.75 kan ik die wel gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |