SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DumDaDum op 27-07-2011 10:01:26 ]
Zoals ik het lees betaal je inderdaad 0.15 extra pm.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef twiFight het volgende:
Die van parkline snap ik niet. Betaal je dan 15 ct pet minuut bovenop de al geldende parkeertariefen? Of is dat een typo.
Yellow:quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:31 schreef bianca en michael het volgende:
Bij Yellowbrick betaal je alleen als je het gebruikt, dus geen maandelijkse vaste bijdrage.
Correctie:quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
Zo komen we er samen uit.![]()
Ik ben van plan het incidenteel te gebruiken. Een Abonnement lijkt mij in mijn geval niet noodzakkelijk en/of handig.
Dus ik kan naar inschrijvingkosten en transactiekosten zonder abonnement:
Yellow:
0.30 cent per transactie
10 euro registratie
Parkmobile
2.50 registratie
02.5 cent per transactie
Parkline:
10 euro registratie
0.15 cent/pm
Bij mij komt parkmobile dus als goedkoopste uit de bus.
Mensen zijn zo te lezen ook nog eens tevreden in dit topic.
Oh ja mijn punt staat verkeerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:01 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Correctie:
Yellow: 30 cent per transactie
Parkmobile: 25 cent per transactie
Ik gebruik zelf trouwens Yellowbrick na jarenlang Parkline gebruikt te hebben. Parkline werd echter in 2005 enorm hebberig en gooide de tarieven flink omhoog met allerlei smoezen, ik zie dat die nu met concurrentie ineens wel omlaag kunnen.
De punt staat nog steeds verkeerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja mijn punt staat verkeerd.
Zal ik ff aanpassen.
Ik mag hopen dat dat niet de bedoeling is. Een uurtje parkeren kost je anders al meer aan Parkline-tarief dan het allerduurste parkeertarief dat in NL te vinden is (Amsterdam-Centrum)quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef twiFight het volgende:
Die van parkline snap ik niet. Betaal je dan 15 ct pet minuut bovenop de al geldende parkeertariefen? Of is dat een typo.
Nee dus, dat zijn alleen de kosten om aan- of af te melden. Het telefoonnummer kost idd 15ct/min. Daarna betaal je gewoon het standaard parkeertarief, net zoals aan de automaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet de bedoeling is. Een uurtje parkeren kost je anders al meer aan Parkline-tarief dan het allerduurste parkeertarief dat in NL te vinden is (Amsterdam-Centrum).
0,15 cent ipv 0,15 euro zal 't wel zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |