SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sex and the city stylequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:44 schreef Floxcie het volgende:
Ik hou ervan om cocktails te drinken met du chicks.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik drink gewoon bierik heb pilsener van de c1000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hit ik de 100k
Dan heb ik een sterrenstatus
doe je bril af en laat je sexii oogjes aan mij zien maak mij gek doe het nouquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:46 schreef Floxcie het volgende:
Met zonnebril achter de computer zitten om 02:46.
Die heb je al manquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hit ik de 100k
Dan heb ik een sterrenstatus
Grolsch, Hertog Jan en AH Pilsener hierquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb pilsener van de c1000
Weet ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb je al man
[..]
Grolsch, Hertog Jan en AH Pilsener hier
haha jij bent leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:48 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Ik zou haar een glas water geven, zomaar drinken verspillen.
Ik sinds 2 week geleden ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ikIk ben grote naam hier
sinds 2004 van de nachtbagger
dat zie er vies uit zeg... iiiieeewwwwquote:
Hier is het altijd leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sinds 2 week geleden ofzo
En nu al kan ik Chloroform zo pissed krijgen dat ze de NB vroegtijdig verlaat.
Daar halen al die filmmakers dus hun ideeën over alienkutjes vandaanquote:
ja ik zag het ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar halen al die filmmakers dus hun ideeën over alienkutjes vandaan
heb ik geen zin inquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:53 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
heb van begin tot einde gekeken.
Ik laat rise against opstaanquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Oja morgen een striptease beloofd aan iemand. Weet iemand nog een goed nummer naast I'm Too Sexy ??
Heeft ze geen vriendin? Ik sta op stand-by in 050.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Oja morgen een striptease beloofd aan iemand. Weet iemand nog een goed nummer naast I'm Too Sexy ??
Ehh ja ze heeft genoeg vriendinnen, maar dan wil ze wel eerst een pic van jou natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heeft ze geen vriendin? Ik sta op stand-by in 050.
quote:
quote:
quote:
Kom hier maar heenquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:12 schreef nattewaterlelie het volgende:
je vind het wel spannend zo'n mooie dikke duim in je kontje terwijl ik je diep in je oogjes aankijk en aan mijn lippen lik kom maar bij mama sgatje ik laat je voelen wat genot is
Ik ging niet slapen/quote:
Monkyyy helpquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Weer 500eu rijker?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben wel nieuwsgierig hoor
Ahum. Nee, *klein beetje* verloren.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben wel nieuwsgierig hoor
Hoi stud, met mij gaat alles goed enzo enzo ditdat, heb je cam? xxquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:14 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
hallo monkyyy lieve meid, ik vind jouw altijd een sympathiek mens hey? hoe gaat het me je he
ik ben daar btje te verlegen voor howrquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoi stud, met mij gaat alles goed enzo enzo ditdat, heb je cam? xx
Ik heb geen ervaring met strippen/strippers.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
![]()
Maar weet je nog een goed nummer? Of heeft er nog nooit iemand voor je gestript Monkyyy?
En maar zeggen dat Unicorns zeldzaam zijnquote:
Ik ben 12, jij?quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ehh ja ze heeft genoeg vriendinnen, maar dan wil ze wel eerst een pic van jou natuurlijk
Nog gefeliciteerd! Ben wat ouder haha.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
21 sinds gisterDat gaat hem niet worden, zulke jonge vriendinnen heeft ze niet volgens mij
Leugens! geboortedatum: 22-05-2010quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd! Ben wat ouder haha.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:25 schreef nattewaterlelie het volgende:
HE GREW UP IN A LAND WITHOUT SUN!
Wij hebben BlackBerry, iPod, alles.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar misschien ben je zo hooggeleid dat het niet uitmaakt.
Wat een vent is het ook
Is best vermakelijk, ik heb eten en drinken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:30 schreef the_legend_killer het volgende:
ik durf niet te klikken want ik heb eten
Het is pas woensdag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga slapen, moet om 11 uur op Terschelling zijn vrijdag en normaal ben ik er pas om half 3 uit, dat word nog leuk
In zijn rug trappen en dan weg rennen.quote:
Moet een beetje fris en fruitig zijn natuurlijk anders hossel ik daar niks met wallen groter dan Groningenquote:
Het lijkt wel alsof de hele wereld in de vakantie naar Terschelling gaat....quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga slapen, moet om 11 uur op Terschelling zijn vrijdag en normaal ben ik er pas om half 3 uit, dat word nog leuk
Zing eens voor me dan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 05:01 schreef nattewaterlelie het volgende:
helemaal alleen als een drachtige nachtegaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |