SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sex and the city stylequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:44 schreef Floxcie het volgende:
Ik hou ervan om cocktails te drinken met du chicks.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik drink gewoon bierik heb pilsener van de c1000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hit ik de 100k
Dan heb ik een sterrenstatus
doe je bril af en laat je sexii oogjes aan mij zien maak mij gek doe het nouquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:46 schreef Floxcie het volgende:
Met zonnebril achter de computer zitten om 02:46.
Die heb je al manquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hit ik de 100k
Dan heb ik een sterrenstatus
Grolsch, Hertog Jan en AH Pilsener hierquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb pilsener van de c1000
Weet ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb je al man
[..]
Grolsch, Hertog Jan en AH Pilsener hier
haha jij bent leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:48 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Ik zou haar een glas water geven, zomaar drinken verspillen.
Ik sinds 2 week geleden ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ikIk ben grote naam hier
sinds 2004 van de nachtbagger
dat zie er vies uit zeg... iiiieeewwwwquote:
Hier is het altijd leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sinds 2 week geleden ofzo
En nu al kan ik Chloroform zo pissed krijgen dat ze de NB vroegtijdig verlaat.
Daar halen al die filmmakers dus hun ideeën over alienkutjes vandaanquote:
ja ik zag het ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar halen al die filmmakers dus hun ideeën over alienkutjes vandaan
heb ik geen zin inquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:53 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
heb van begin tot einde gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |