quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar bed. Ik wil niet.Maar ik moet
Weltrusten allemaal en Zwabs je bent een grote lieverd
Nee. Zo goed als platzak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, komt ValH. niet op die meet zaterdag?
Ik ben heel kritischquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
JA EN.IK VIND HET LEUK DAT JE NIET KRITISCH BENT!![]()
Nee. Zo goed als platzak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 juli 2011 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, komt ValH. niet op die meet zaterdag?
Kom je wel op de 1 oktober meet bij mij thuis dan?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Noooooh stom kind!!!!!!Maar wel leuk voor je
Lufjoe
Nu echt weg voor ik word gevierendeeld
wat leukquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is dit de eerste keer dat ik echt verliefd ben op iemand, echt veel vaart zit er ook niet in
heb zin in de 20e. Gaan we elkaar bekritiseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heel kritisch
Alleen ik vind jou gewoon grappig
Ik en niet kritisch
Vaart is over het algemeen voornamelijk nadelig. Maar dit ligt net even wat moeilijker. Wel serieus tof dat jullie zo lekker gaan samen, ik hoop dat het werkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is dit de eerste keer dat ik echt verliefd ben op iemand, echt veel vaart zit er ook niet in
Ja klote is dat he? Ik ben ook niet van het iemand snel erg leuk vindenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb zin in de 20e. Gaan we elkaar bekritiseren.
Op het moment bekritiseer ik mijn koortslip
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom je wel op de 1 oktober meet bij mij thuis dan?
Dan moet ik je even toevoegen op FB en je daar de uitnodiging sturen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb zin in de 20e. Gaan we elkaar bekritiseren.
Op het moment bekritiseer ik mijn koortslip
Ik roof je even mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klinkt goedZoek maar via Bella's FB, Stephan. Ik ben de kerel in het groene shirt.
Okequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klinkt goedZoek maar via Bella's FB, Stephan. Ik ben de kerel in het groene shirt.
Ik had je al toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |