Nee hoor, ik tikte in google harmon/kardon en zag prijzen in de 700 euro. Deze versterker zag ik op ebay voor 400. Ik dacht dat 250 dan wel een mooie prijs zou zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:46 schreef Dengaman het volgende:
Dude je vraagprijs is echt veel en dan ook veel te hoog ! Waarschijnlijk gingen bij de naam Harman Kardon de eurotekens in je ogen flikkeren...
Dit is de voorloper van de huidige en meer gewilde AVR serie dus dze zal om en nabij 100 euro opbrengen, als ie dat al haalt,,,
Een beetje AVR heb je al voor rond de 150 a 200 euro...
Dit dus...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:40 schreef Zondaar313 het volgende:
Haha, mooi hoor, de site waarvan je het plaatje gebruikt bieden ze hem aan voor 175 euro, en die site staat niet om zijn scherpe prijzen bekend.
Machientje uit 96, destijds wellicht een topper, maar er is het één en ander veranderd in audio/video land. Zowel op gebied van codecs/aansluitingen, maar ook gebied van kwaliteit.
Een instapper vandaag de dag biedt al veel meer waar voor je geld dan 10/15 jaar geleden.
Een 3300 klonk geen haar meer beter dan een 2106, terwijl die inmiddels ook alweer begint te verjaren.
100-150 euro klinkt toch meer in de richting, en anders op naar Ebay zou ik zeggen
Waar lacht hij je uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:01 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dit dus...
Dus lach me niet uit, ik weet dondersgoed waar ik over spreek gezien de stereo's die ik hier thuis heb staan... (3x harman Kardon)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |