abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 23:30:44 #1
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_99984139
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
Amy Winehouse dood gevonden
AMSTERDAM - De wereldberoemde zangeres Amy Winehouse (27) is zaterdag dood gevonden in haar woning in Londen.

Dat berichtte de Britse televisiezender Sky News zaterdag op zijn website. De politie heeft de dood van de zangeres inmiddels bevestigd. Na een melding bij de alarmcentrale kwamen de hulpdiensten snel ter plaatse bij het appartement van de wereldster. "Daar aangekomen vonden agenten het lichaam van een 27-jarige vrouw", meldt een woordvoerster van de politie. Al snel bleek het om Amy Winehouse te gaan.

Amy werd om 16.5 4uur dood gevonden door de ambulance in haar woning. Het is nog niet duidelijk hoe Amy is gestorven.

Winehouse kampte al jaren met alcohol- en drugsverslavingen.
Are you fokking to me?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:31:24 #2
344797 CyberJesus
The final word.
pi_99984183
quote:
Zie Skynews
:')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 23:31:54 #3
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_99984213
Ik weet niet of jullie nog een tweede deel wilde, maar er werd geen nieuwe geopend en ik wilde deze documentaire over haar nog graag posten:

The girl done good:

quote:
** FASCINATING DOCUMENTARY ON AMY WINEHOUSE. RIP AMY - WE LOVE YOU **
"The Girl Done Good" takes us into the world of Amy's career to date. Drawing on rare and classic performances, exclusive interviews, lengthy contributions from friends, colleagues, journalists and experts, and a host of other features, this DVD is a unique insight into the music, career and life of a cultural icon. In an age when Z list celebrities garner more media attention than the truly gifted, Amy Winehouse is an anomaly, a woman of such extraordinary flair it beggars belief and a dream for the tabloids, all rolled into one. So while many of her chart topping contemporaries build here today gone tomorrow careers of little substance, Amy's appeal is genuine, based on talent with a capital T.
Are you fokking to me?
pi_99984313
Van binnen was ze toch allang dood
Come To Daddy
pi_99984343
Zeer talentvol, maar kon het enorme succes zelf niet dragen. Ik denk dat de begeleiding nooit bijzonder is geweest en waarsch. had ze al bepaalde psychische problemen, voordat ze beroemd werd.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:39:32 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:39:32 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99984680
Ik vind dat Amy een hele unieke stem had, en rauw talent. Een voorbeeld als zangeres voor velen, kijk maar hoe veel er na haar zijn opgestaan. Ik ben er heilig van overtuigd dat zij het artistiek talent had om een grootse comeback te maken en om jaren bovenaan te blijven staan. Helaas miste ze er de mentaliteit voor.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:47:04 #8
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_99985115
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:39 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat Amy een hele unieke stem had, en rauw talent. Een voorbeeld als zangeres voor velen, kijk maar hoe veel er na haar zijn opgestaan. Ik ben er heilig van overtuigd dat zij het artistiek talent had om een grootse comeback te maken en om jaren bovenaan te blijven staan. Helaas miste ze er de mentaliteit voor.
Het was haar rauwe stem idd ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:56:12 #9
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_99985596
Deel 1:
Amy Winehouse overleden #1

13 april 2011

pi_99991050
Dit topic is nu gekoppeld aan het eerste.
full stops and exclamation marks
pi_99991095
quote:
The talented and troubled singer is dead at 27.

Buried in the news accounts of her death is the revelation that she was diagnosed with bipolar and refused to take medication.

One can only wonder if her bipolar were under control: she might not be doing drugs. She might be alive today.
http://www.healthcentral.com/bipolar/c/120/141946/amy-winehouse/

Als dat waar is, dan is het niet zo gek dat het zo erg uit de hand heeft kunnen lopen.
pi_99992332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:02 schreef Simon.Kistemaker het volgende:

[..]

http://www.healthcentral.com/bipolar/c/120/141946/amy-winehouse/

Als dat waar is, dan is het niet zo gek dat het zo erg uit de hand heeft kunnen lopen.
idd..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_99998064
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef Marie30 het volgende:
Ik weet niet of jullie nog een tweede deel wilde, maar er werd geen nieuwe geopend en ik wilde deze documentaire over haar nog graag posten:

The girl done good:

[..]

Bedankt, wist niet dat er een docu was.
pi_99998205
'Amy Winehouse al drie weken nuchter'

Volgens Mitch Winehouse ging het de laatste tijd juist zo goed met zijn dochter Amy. "Ze stond op het punt om al haar demonen te verslaan."

De voormalige taxichauffeur vertelde dinsdag tijdens de afscheidsdienst dat zijn dochter drie jaar geleden stopte met het gebruiken van drugs. "Nu wilde ze ook haar drankprobleem aanpakken. Het was haar al gelukt om drie weken nuchter te blijven."

Vervolgt: "Ze zei: 'pap, ik heb er genoeg van. Ik kan de blik op jouw gezicht niet langer verdragen. Ook de rest van de familie wil ik geen pijn meer doen'."

Mitch (60) vertelde ook dat hij zijn dochter in jaren niet zo gelukkig had gezien. "Ze was niet depressief. Vrijdag kreeg ze nog bezoek van Janis (haar moeder, red.) en Reg (haar ex, red.). 's Avonds kroop ze achter haar drumstel en zong ze een paar nummers, totdat haar beveiliger binnenkwam om te zeggen dat het al laat was en dat ze stil moest zijn. Ze rommelde nog wat in huis en ging toen slapen."

Die ochtend werd Amy dood aangetroffen in haar woning. De zangeres is 27 jaar geworden. De doodsoorzaak wordt waarschijnlijk pas in oktober bekend gemaakt.

Vader Mitch wil graag een stichting in het leven roepen om mensen met een drank- en drugsverslaving te helpen. Ook wil hij zich inzetten voor kinderen en paarden, omdat zijn dochter daar zo dol op was.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ter___.html?sn=prive
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:20:38 #15
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_99998705
Ja las het net op telegraaf.nl. Wat haar vader vertelde over zijn dochter.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:53:17 #16
162917 tuinfluiter
pi_100010461
Amy zou eigenlijk vorig jaar oktober met een nieuw album komen, maar dit kwam er niet
van. Wel liet ze bij optredens in Brazilië en Dubai nieuwe nummers horen.
Het nieuwe album stond gepland voor november 2011.

pi_100013096
quote:
Hier zag ze er toch wel vrij goed uit ..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:44:14 #18
177948 Daskaar
cake or death?
pi_100018975
ik mis haar
pi_100019147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef Daskaar het volgende:
ik mis haar
;(
pi_100032240
Die krant! ''Taking the P''. Verwacht sowieso wel een nieuw album trouwens, posthumous helaas.
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:27:11 #21
162917 tuinfluiter
pi_100056589

do 28 jul 2011, 09:42
'Amy Winehouse overleden door afkicken'
van onze redactie
AMSTERDAM - De familie van Amy Winehouse is ervan overtuigd dat de zangeres is overleden omdat ze al drie weken geen druppel alcohol meer had gedronken.

Koppig als ze was zou Amy niet hebben geluisterd naar het advies van haar arts om geleidelijk aan minder alcohol te gaan drinken. Omdat ze 'cold turkey' stopte met alcohol zou ze zaterdag 23 juli shock zijn geraakt en zijn overleden.
"Door de geheelonthouding heeft haar lichaam zo'n klap gekregen, dat dát de oorzaak is geweest van haar dood", laat een bron weten aan The Sun.
Amy werd op 27-jarige leeftijd dood aangetroffen in haar huis in Londen. Hoogstwaarschijnlijk worden de resultaten van de autopsie op haar lichaam pas in oktober bekend gemaakt.

http://www.telegraaf.nl/p(...)kicken___.html?p=7,2

† In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 19:09:32 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100058061
quote:
"Winehouse had vlak voor dood ontmoeting met man"

28/07/11, 16u20

Amy Winehouse ontmoette kort voor haar dood een vooralsnog onbekende man, zo meldt de Daily Mirror.

Drie "relevante individuen"
De politie onderzoekt momenteel de laatste uren van haar leven, tussen vrijdagavond 8 uur, toen ze het dokterskabinet verliet en zaterdagmiddag 4 uur, toen de zangeres levenloos in bed werd aangetroffen.

Het onderzoek spitst zich nu toe op beweringen als zou Winehouse haar huis nog zou hebben verlaten om een man te ontmoeten. Volgens haar vader Mitch bleef ze echter thuis en speelde ze drums en zong ze op de vooravond van haar overlijden.

De politie wil echter elke mogelijkheid napluizen en heeft naar verluidt al haar lijfwacht, haar dokter, een goede vriend en drie "relevante individuen" ondervraagd.

Nieuwe songs
Inmiddels raakte ook bekend dat twaalf nieuwe songs van Winehouse wellicht binnen een halfjaar zullen uitgebracht worden. Een woordvoerder van haar platenlabel liet verstaan dat ze de voorbije drie jaar ruwe versies opnam van een dozijn songs. De meeste nummers zijn slechts in een ruwe versie opgenomen, enkele waren al verder geëvolueerd. Of het nieuwe materiaal wordt uitgebracht, moet nog door Amy's ouders, haar label en haar management beslist worden, zo stelt The Guardian. (lb)

Uit De Morgen

Are you fokking to me?
pi_100058519
Stop je met drinken is het weer niet goed.... :{
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:59:48 #24
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_100065191
Zaterdag op de NPS of whatever uitzending concert Amy
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_100067844
Welke versie was dat van Back to Black die ter ere van haar werd gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')