abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99992458
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ja, de slachtoffers zijn nog niet eens begraven of Cohen probeert alweer uit alle macht politieke winst te behalen. Geeft verder niet hoor, maar vraag de Noren eens of ze Wilders uberhaupt kennen, dan zal je zien dat we in Nederland weer eens zijn doorgeslagen.
Hoe probeert Cohen hier een politiek slaatje uit te slaan?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99992468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:30 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Pas de laatste jaren ging het in sneltreinvaart. Rond 2008 begon hij zijn bedrijfje om aan veel kunstmest te komen bijvoorbeeld.

In 2002 was volgens mij enkel die meeting van al die gekke tempeliers. En des te heviger de islamhaat wereldwijd, des te serieuzer Breivik te werk ging.
Dit soort idioten ontlenen gewoon hun hele bestaansrecht aan een ideologie. Zou het niet de anti-islam beweging zijn, zou het wel de anti-vrouwen beweging geweest zijn. Dit soort gasten gebruiken de ideologieen van een ander als podium voor henzelf en hun zieke gedachten.
pi_99992493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:31 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Hoe probeert Cohen hier een politiek slaatje uit te slaan?
quote:
Cohen en Dibi zeiden eerder dat Wilders' tweet waarin hij de aanslagen in Noorwegen veroordeelde, onvoldoende was.
quote:
Cohen wees er dinsdag op dat de Noorse aanslagpleger Breivik zich op een vergelijkbaar gedachtegoed baseert als de PVV en dat Wilders het daarom niet bij de vaststelling kon laten dat de gruweldaden in Noorwegen zijn uitgevoerd door een idioot.
http://www.nu.nl/politiek(...)bruik-aanslagen.html
pi_99992497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit soort idioten ontlenen gewoon hun hele bestaansrecht aan een ideologie. Zou het niet de anti-islam beweging zijn, zou het wel de anti-vrouwen beweging geweest zijn. Dit soort gasten gebruiken de ideologieen van een ander als podium voor henzelf en hun zieke gedachten.
De ene ideologie is bruikbaarder dan de ander.
pi_99992529
quote:
Nou en? Dat is niet een politiek slaatje ergens uit slaan, dat is gewoon je mening geven. Of mag Cohen helemaal niks zeggen van jou?

En de hypocrisie van Wilders is ook pijnlijk natuurlijk.
pi_99992605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:37 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Nou en? Dat is niet een politiek slaatje ergens uit slaan, dat is gewoon je mening geven. Of mag Cohen helemaal niks zeggen van jou?

En de hypocrisie van Wilders is ook pijnlijk natuurlijk.
Je mening geven die politiek gezien lekker scoort bij het publiek, terwijl heel Noorwegen nog rouwt bedoel je? De timing van die knakker is gewoon ronduit bedroevend.
pi_99992612
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:34 schreef Klaudias het volgende:

[..]

De ene ideologie is bruikbaarder dan de ander.
Gelul. Elke ideologie is net zo bruikbaar door idioten om geweld recht te praten. No exceptions.
pi_99992625
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je mening geven die politiek gezien lekker scoort bij het publiek, terwijl heel Noorwegen nog rouwt bedoel je? De timing van die knakker is gewoon ronduit bedroevend.
Wilders geeft toch ook zijn mening?
pi_99992642
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja inderdaad, zo`n Tweet is moord-waardig.

:') :') :') :')
Ga jij met je haat-ideologie maar leren dat je goed is dat je kinderen van je tegenstanders moordt. Maar blijf van mijn kinderen af.
pi_99992659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:45 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Wilders geeft toch ook zijn mening?
Wilders heeft inderdaad gezegd dat het afschuwelijk is wat er is gebeurt, dat hij er afstand van neemt en dat Anders een verdwaalde idioot is. Cohen vind dat niet genoeg. Wat moet Wilders nog meer doen, naar Noorwegen vliegen en ten overstaan van alles en iedereen onterecht het boetekleed aantrekken? Nogal vreemde mening dan van meneer Cohen. Zeker gezien het feit dat zijn mening in dit geval politiek zetels binnenhaalt.
pi_99992667
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:46 schreef skrn het volgende:

[..]

Ga jij met je haat-ideologie maar leren dat je goed is dat je kinderen van je tegenstanders moordt. Maar blijf van mijn kinderen af.
Aw gaan we persoonlijk worden? Inhoudelijk blijven te lastig voor je?
pi_99992670
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wilders heeft inderdaad gezegd dat het afschuwelijk is wat er is gebeurt, dat hij er afstand van neemt en dat Anders een verdwaalde idioot is. Cohen vind dat niet genoeg. Wat moet Wilders nog meer doen, naar Noorwegen vliegen en ten overstaan van alles en iedereen onterecht het boetekleed aantrekken? Nogal vreemde mening dan van meneer Cohen. Zeker gezien het feit dat zijn mening in dit geval politiek zetels binnenhaalt.
Dat zegt Cohen helemaal nergens, wat lul je nou.
pi_99992680
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dat zegt Cohen helemaal nergens, wat lul je nou.
And I quote:

quote:
Cohen wees er dinsdag op dat de Noorse aanslagpleger Breivik zich op een vergelijkbaar gedachtegoed baseert als de PVV en dat Wilders het daarom niet bij de vaststelling kon laten dat de gruweldaden in Noorwegen zijn uitgevoerd door een idioot.
Cohen vind dus overduidelijk dat Wilders meer moet doen. Wat moet hij nog meer doen dan?
pi_99992684
Dus Wilders mag wel zijn mening geven, maar tegenstanders moeten hun bek houden. Duidelijk.
pi_99992699
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

And I quote:

[..]

Cohen vind dus overduidelijk dat Wilders meer moet doen. Wat moet hij nog meer doen dan?
Nou niet naar Noorwegen vliegen in ieder geval. Je verzint dingen ter plekke.
pi_99992703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:49 schreef Klaudias het volgende:
Dus Wilders mag wel zijn mening geven, maar tegenstanders moeten hun bek houden. Duidelijk.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Cohen over de ruggen van de slachtoffers politieke winst haalt. Noem het beestje gewoon bij naam.
pi_99992715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:51 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Nou niet naar Noorwegen vliegen in ieder geval. Je verzint dingen ter plekke.
Je had het dus niet goed gelezen, geeft niet. Daarnaast was die laatste opmerking meer een brainstorm van mij, want ik snap niet goed wat Cohen nou precies nog meer wil van Wilders.
pi_99992719
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Aw gaan we persoonlijk worden? Inhoudelijk blijven te lastig voor je?
Jij laat alles wat inhoudelijk is liggen. Er is genoeg informatie gegeven. De ideologie van de PVV is dat de PvdA en alles wat links is onmensen zijn, partijen die niet staan voor het volk. De ideologie van de PVV is dat het nu of nooit is om Europa te redden van zijn ondergang, anders wordt het een strijd. De PVV heeft het meerdere malen over oorlog en strijd. We hebben een regeringspartner die oprecht gelooft dat de rechterlijke macht al tot op de top overgenomen is door multiculti-gasten.

Alles wat inhoudelijk is gegeven, sla je weg. Ja, ik ben klaar met je.
pi_99992741
Maar puntje bij paaltje, als er echt bedreigingen komen en/of moordpartijen, wast Wilders zijn handen in onschuld. Ja, zo was het niet bedoeld.
pi_99992759
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Cohen over de ruggen van de slachtoffers politieke winst haalt. Noem het beestje gewoon bij naam.
Als je het zo bekijkt: Wilders doet al jaren hetzelfde met 9/11 en Madrid.
pi_99992773
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:52 schreef skrn het volgende:

[..]

Jij laat alles wat inhoudelijk is liggen. Er is genoeg informatie gegeven.
"Nietes joh, jij bent stom!!". Kleuter :')

quote:
De ideologie van de PVV is dat de PvdA en alles wat links is onmensen zijn, partijen die niet staan voor het volk.
Dan snap je overduidelijk niet waar de PVV voor staat.

quote:
De ideologie van de PVV is dat het nu of nooit is om Europa te redden van zijn ondergang, anders wordt het een strijd.
Wederom snap je niet waar de PVV voor staat. Volgens de PVV zijn ze allang in strijd, dus waar je dit vandaan haalt is mij onbekend.

quote:
De PVV heeft het meerdere malen over oorlog en strijd.
Correct. Eindelijk iets wat je zegt dat klopt.

quote:
We hebben een regeringspartner die oprecht gelooft dat de rechterlijke macht al tot op de top overgenomen is door multiculti-gasten.
We hebben anders ook een regeringspartner die gelooft in een niet-bestaand opperwezen, care much?

quote:
Alles wat inhoudelijk is gegeven, sla je weg. Ja, ik ben klaar met je.
Ik sla helemaal niks weg. Dat jij selectief, bevooroordeeld, narrowminded en anti-PVV bent, dat weten we nu wel. Dat je graag persoonlijke aanvalletjes uitvoert omdat je de discussie niet kan bijhouden, weten we nu ook. Dat je jezelf graag onsterfelijk belachelijk maakt met domme opmerkingen waaruit blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt als het om de PVV gaat, is nu ook wel duidelijk. Misschien is het gewoon beter als je even buiten gaat spelen? De zon schijnt, vogeltjes fluiten, het wordt een mooie dag. Kan je even alles op een rijtje zetten, en who knows, misschien kom je dan wel terug als een volwaardige discussiepartner die voor de verandering eens wel inhoudelijk kan blijven reageren op andersdenkenden.
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:57:00 #47
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99992780
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:51 schreef Scorpie het volgende:
Welke politieke winst? Cohen heeft zich juist opvallend koest gehouden. Pas nadat de kranten over Wilders begonnen te zeuren, is hij uit zijn schuld gekropen. En nu roept hij hen wat na, net niet luid en oprecht genoeg, waardoor de mensen alleen maar medelijden met hem krijgen.

Het bekende verhaal.

En verder ben ik van mening dat Wilders in zijn kont geneukt moet worden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_99992781
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:55 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt: Wilders doet al jaren hetzelfde met 9/11 en Madrid.
Correct. Beiden verdorven methodieken dus.
pi_99992787
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Correct. Beiden verdorven methodieken dus.
één verzoekje van Cohen is te vergelijken met al die hate speech van Wilders de afgelopen jaren? :')
pi_99992789
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:53 schreef skrn het volgende:
Maar puntje bij paaltje, als er echt bedreigingen komen en/of moordpartijen, wast Wilders zijn handen in onschuld. Ja, zo was het niet bedoeld.
Volgens mij roept Wilders toch echt niet op tot moordpartijen op een eiland in Noorwegen, maar als jij inside information hebt, please share.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')