Hoi Bluezzquote:
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
Dat zie er inderdaad wel apart uit
Kan best leuk vermaak zijn
Klinkt zalig!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
ik heb over een uur een afspraak voor een massage van een uur en een pedicure-behandeling
Ohhhhh!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
ik heb over een uur een afspraak voor een massage van een uur en een pedicure-behandeling
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed
Bijna niks meer van te zien. Over een week is het echt weg, littekenloos
haha nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dat er wat vrienden van je kwamen, dus ik dacht dat je ze als vrienden beschouwde
gefeliquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist 2 kaartjes gewonnen voor zaterdagavond in Caprera
Ik internetquote:
Superquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
word co-auteur op tenminste één paper
Hopelijk nog 2 of 3 erbij
Oh en ze gaan mijn collegegeld voor de eerste maanden van het nieuwe jaar betalenomdat ze willen dat ik extra werk doe en ik dus niet op tijd m'n scriptie af kan ronden
Teruglezen!quote:
goed ideequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:22 schreef borisz het volgende:
Scriptie wil nu even niet meer lukken. Tijd om even een rondje te fietsen en het hoofd even leeg te maken.
das mooi Steer!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
word co-auteur op tenminste één paper
Hopelijk nog 2 of 3 erbij
Oh en ze gaan mijn collegegeld voor de eerste maanden van het nieuwe jaar betalenomdat ze willen dat ik extra werk doe en ik dus niet op tijd m'n scriptie af kan ronden
quote:
eh.....quote:Bianca, die zingt en geluiden voortbrengt met behulp van kinderspeelgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |