hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:28 schreef borisz het volgende:
Geen metro's Rotterdam door storing KPN. Volgens mij zijn De metro's zijn door hun datalimiet heen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)dam-storing-kpn.html
MOgge
Wat zijn 'haters'?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen, fijne vakantie gewenst voor Sun & Tav!
ik sliep helaas pas om 1u vannacht. Vnv dan maar vroeg weer terug van de tennis want morgenavond een optreden! en er komen vriendinnetjes kijken(helaas ook haters maar ja, ben gewend daar overheen te kijken
)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zijn 'haters'?![]()
Goedemorgen allen.
Kinderen afgeleverd bij speelkamp, ik achter een espresso. Straks lekker even de stad in, krantje lezen op een terrasje.
Ik krijg ze 's avonds moe terug.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Doe je goed, Dude. Blijven ze daar de rest van de week?
Of krijg je ze 's avonds terug?
Heel goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik krijg ze 's avonds moe terug.
Zaterdag gaan we! Tot en met de donderdag daarop en dan zetten we ze de volgende de dag op de toedeledokiebus.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedKunnen ze eten en dan lekker slapen en dan is Dudetje ook een beetje uitgerust
En wanneer gaat er gekampeerd worden?
Leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zaterdag gaan we! Tot en met de donderdag daarop en dan zetten we ze de volgende de dag op de toedeledokiebus.![]()
![]()
Ja, maar ik ben nu toch al wakkerquote:Ga je crashen op bed? Kun je dan niet beter de ochtend vrijnemen? Kun je even lekker uitknorren.
lekker! niet goed geslapen vannacht?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Vanmiddag lekker vrij genomenKan ik tenminste even crashen op bed
leuk hoor Boriszquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:08 schreef borisz het volgende:
Een Zuid-Frankrijk wijnpakket bestelt van mijn Iboodwijnbon
relaxedquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zijn 'haters'?![]()
Goedemorgen allen.
Kinderen afgeleverd bij speelkamp, ik achter een espresso. Straks lekker even de stad in, krantje lezen op een terrasje.
Jawel hoor. Maar niet genoeg en ik voel me behoorlijk brakquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! niet goed geslapen vannacht?
Heet dat 'haters' tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
relaxed
'haters' zijn in dit geval ex-collega's die komen en de hele tijd chagrijnig naar je gaan kijken, roddelen met anderen over je en gewoon lekker kinderachtig doen.
Lekker vooruitzicht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Ja, maar ik ben nu toch al wakkerEn ik voel me errug brak en waarom weet ik niet
Dus ik ga nog ff lekker in / op bed liggen
Niet liegen Dudequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heet dat 'haters' tegenwoordig?
Werkelijk nog nooit gehoord, die uitdrukking.
Uhuh.. heel lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht.![]()
Beterschappies.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je me eens uitgelegd ja.
Jongerentaal.
Hou óp!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |