Hoi Bluezzquote:
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
Dat zie er inderdaad wel apart uit
Kan best leuk vermaak zijn
Klinkt zalig!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
ik heb over een uur een afspraak voor een massage van een uur en een pedicure-behandeling
Ohhhhh!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
ik heb over een uur een afspraak voor een massage van een uur en een pedicure-behandeling
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed
Bijna niks meer van te zien. Over een week is het echt weg, littekenloos
haha nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dat er wat vrienden van je kwamen, dus ik dacht dat je ze als vrienden beschouwde
gefeliquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist 2 kaartjes gewonnen voor zaterdagavond in Caprera
Ik internetquote:
Superquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
word co-auteur op tenminste één paper
Hopelijk nog 2 of 3 erbij
Oh en ze gaan mijn collegegeld voor de eerste maanden van het nieuwe jaar betalenomdat ze willen dat ik extra werk doe en ik dus niet op tijd m'n scriptie af kan ronden
Teruglezen!quote:
goed ideequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:22 schreef borisz het volgende:
Scriptie wil nu even niet meer lukken. Tijd om even een rondje te fietsen en het hoofd even leeg te maken.
das mooi Steer!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
word co-auteur op tenminste één paper
Hopelijk nog 2 of 3 erbij
Oh en ze gaan mijn collegegeld voor de eerste maanden van het nieuwe jaar betalenomdat ze willen dat ik extra werk doe en ik dus niet op tijd m'n scriptie af kan ronden
quote:
eh.....quote:Bianca, die zingt en geluiden voortbrengt met behulp van kinderspeelgoed
ik zie de hele zaal al langzaam leeglopenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zei al : ik kan binnen een kwartier weer thuis zijn als het niks is
it's just another brick in the wallquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Het stomme is dat er nog steeds gepest wordt en dat ouders maar ook leerkrachten er vaak niets van weten.
Het bosquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie de hele zaal al langzaam leeglopen
Lekker chillen hequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk zo'n beetje thuis op bed liggenfilm kijken enzo
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:59 schreef z80 het volgende:
[..]
it's just another brick in the wall
verder wil ik er niet over kwijt.
Ze was jong en onervarenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
Bij jou deed ze ook alles op de automaat?
Blazen dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, zo goed was ze verder ook niet met pookjes
Wel met airbags trouwens
Ze heeft nu dus een pienter pookje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, zo goed was ze verder ook niet met pookjes
interesseert dat je echt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waar ben jij allemaal goed in?
Joh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Maar wat blijven IJmuidenaren toch een volk apart.
ballen rammen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hoe zijn/doen ze dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Rondje boulevard gedaan en alle restaurants gekeurd. Wellicht bij één nog eens gaan eten binnenkort. Ik weet nu ook dat IJmuiden een pannenkoekenrestaurant heeft
.
Maar wat blijven IJmuidenaren toch een volk apart.
Ze eten vis, die Vissenkoppen in IJmuiden.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze eten vis, die Vissenkoppen in IJmuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |