zoet heeft hier ook de voorkeur. katjes, honing en muntenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zachte zoete drop hier favoriet. Droptoefjes van de Venco of de Nachttreinen van de AH.
wil jij hiermee zeggen dat jij over gaat nemen wat jouw ouders doen? je hoort vaak genoeg dat mensen anders zijn. Bluezz werd ook geen alcoholist omdat haar vader zoveel dronk. Kinderen die een slechte vader of moeder hadden en zelf kinderen kregen vonden het belangrijk het beter te doen dan hun ouders te deden en doen dat ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weten is niet genoeg, het is dóen wat gedragsverandering kenmerkt.
Nee. Misschien weet Steer nu wel dingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan maar je kunt het ook niet volgen Steer, in jouw geval zeker. je hoeft niet alles over te nemen, je weet zelf heel goed wat fout en goed is
? ik beweer ook niet dat ik hetzelfde ga doen. juist van dingen die anderen fout doen kun je goed leren en doe je dat niet. mensen die bv arrogant doen vind ik vreselijk en ik ga dat dus ook niet overnemenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Misschien weet Steer nu wel dingen.
Maar dat kan jij ook weten.
Ik ben niet bang, ik zie alleen overeenkomsten tussen je ouders en hoe jij met conflicten omgaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil jij hiermee zeggen dat jij over gaat nemen wat jouw ouders doen? je hoort vaak genoeg dat mensen anders zijn. Bluezz werd ook geen alcoholist omdat haar vader zoveel dronk. Kinderen die een slechte vader of moeder hadden en zelf kinderen kregen vonden het belangrijk het beter te doen dan hun ouders te deden en doen dat ook.
niet bang zijn Steer..
oh god.. echt..soms kun je beter niet analyseren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, ik zie alleen overeenkomsten tussen je ouders en hoe jij met conflicten omgaat.
Volgens mij betekent het dat je zelf wel wet wat je moet doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil jij hiermee zeggen dat jij over gaat nemen wat jouw ouders doen? je hoort vaak genoeg dat mensen anders zijn. Bluezz werd ook geen alcoholist omdat haar vader zoveel dronk. Kinderen die een slechte vader of moeder hadden en zelf kinderen kregen vonden het belangrijk het beter te doen dan hun ouders te deden en doen dat ook.
niet bang zijn Steer..
precies. waarom zeg je dit nou tegen mij en niet tegen Steer? hij denkt dat ik dat niet kanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het dat je zelf wel wet wat je moet doen.
Jouw ouders praten niet echt. Jij hebt dat kennelijk niet geleerd. Dat is geen verwijt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh god.. echt..soms kun je beter niet analyseren.
of zeg je dit om jezelf beter te voelen? jouw woorden
Nee, ik heb dat niet nodig. Maar hoe jij die hele situatie met je zus en hoe je beide ouders erop reageren voor lief neemt verbaast me wel, en ik vroeg me af of je er van jezelf wat in herkende hoe jij situaties oplost.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh god.. echt..soms kun je beter niet analyseren.
of zeg je dit om jezelf beter te voelen? jouw woorden
Dat ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat niet nodig. Maar hoe jij die hele situatie met je zus en hoe je beide ouders erop reageren voor lief neemt verbaast me wel, en ik vroeg me af of je er van jezelf wat in herkende hoe jij situaties oplost.
alhoewel ik graag zou willen dat ze vroeger het wat meer voor mij opnamen of in ieder geval niet tegen me waren weet ik dat het niet zo kan zijn dat mijn zusje mij daarom niet mag. dat is iets van mn zusje zelf. ik ben stapelgek op mn ouders.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat niet nodig. Maar hoe jij die hele situatie met je zus en hoe je beide ouders erop reageren voor lief neemt verbaast me wel, en ik vroeg me af of je er van jezelf wat in herkende hoe jij situaties oplost.
trustenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
*shrug* ieder z'n eigen tempo en als er geen gewonden vallen dan is het goed
Bedtijd aan eenieder![]()
![]()
En als het maar goed komt met Patty
Ik ben gepest en mijn ouders wisten dat niet. Als klein meisje dacht ik dat mijn ouders alles wisten, dus ook dat ik gepest werd. Dat wisten ze niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alhoewel ik graag zou willen dat ze vroeger het wat meer voor mij opnamen of in ieder geval niet tegen me waren weet ik dat het niet zo kan zijn dat mijn zusje mij daarom niet mag. dat is iets van mn zusje zelf. ik ben stapelgek op mn ouders.
daar zullen ze later toen ze het wisten ook veel verdriet om hebben gehadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben gepest en mijn ouders wisten dat niet. Als klein meisje dacht ik dat mijn ouders alles wisten, dus ook dat ik gepest werd. Dat wisten ze niet.
FFT, je ouders houden onvoorwaardelijk van je!
nee hoor, ik was dan ook totaal niet op zoek naar een vrijerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
maar laten vallen dat je niet gelukkig getrouwd was?
oei en dan koppelt ze je aan zo'n foute manquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nee hoor, ik was dan ook totaal niet op zoek naar een vrijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Laurierdrop en die kruisdropjes van de apotheekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef z80 het volgende:
en drop? ja kilo's.
nu bezig met een zakje laurierdrop, de ouderwetse knetterhard.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
oei en dan koppelt ze je aan zo'n foute man
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |