ik zie de hele zaal al langzaam leeglopenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zei al : ik kan binnen een kwartier weer thuis zijn als het niks is
it's just another brick in the wallquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Het stomme is dat er nog steeds gepest wordt en dat ouders maar ook leerkrachten er vaak niets van weten.
Het bosquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie de hele zaal al langzaam leeglopen
Lekker chillen hequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk zo'n beetje thuis op bed liggenfilm kijken enzo
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:59 schreef z80 het volgende:
[..]
it's just another brick in the wall
verder wil ik er niet over kwijt.
Ze was jong en onervarenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
Bij jou deed ze ook alles op de automaat?
Blazen dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, zo goed was ze verder ook niet met pookjes
Wel met airbags trouwens
Ze heeft nu dus een pienter pookje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, zo goed was ze verder ook niet met pookjes
interesseert dat je echt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waar ben jij allemaal goed in?
Joh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Maar wat blijven IJmuidenaren toch een volk apart.
ballen rammen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hoe zijn/doen ze dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Rondje boulevard gedaan en alle restaurants gekeurd. Wellicht bij één nog eens gaan eten binnenkort. Ik weet nu ook dat IJmuiden een pannenkoekenrestaurant heeft
.
Maar wat blijven IJmuidenaren toch een volk apart.
Ze eten vis, die Vissenkoppen in IJmuiden.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze eten vis, die Vissenkoppen in IJmuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |