Smoesjes verzinnen om jezelf vol te proppenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Externe factoren die jij blijkbaar niet snapt..
Jij verzint smoesjes voor je agressie, nee da's gezond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Smoesjes verzinnen om jezelf vol te proppen
Ho, leg eens uit waarom? Ik vind namelijk dat ik wel recht heb om iets aan te merken op haar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij verzint smoesjes voor je agressie, nee da's gezond.
Rot op neo. Je bent heel zielig bezig nu. Als je wat op mij aan te merken hebt doe dat dan persoonlijk, dat doe ik namelijk ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ho, leg eens uit waarom? Ik vind namelijk dat ik wel recht heb om iets aan te merken op haar.
Had het niet tegen jou, wil je nog reageren, dan doe je dat maar via whatsappquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Rot op neo. Je bent heel zielig bezig nu. Als je wat op mij aan te merken hebt doe dat dan persoonlijk, dat doe ik namelijk ook.
Ot: net papa naar het ziekenhuis gebracht voor zijn controle, hoen dat alles goed is, want is weer zo lang geleden. Daarna bij een vrien geweest met zijn kindjes en daar werd ik weer vrolijk van. En mijn eerste lijn-dag ging goed! Kortom ik voel me best wel goed! Nu lekker slapen, morgen een lange dag.
He? Kennen jullie elkaar ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou, wil je nog reageren, dan doe je dat maar via whatsapp
OT: lekker, want zojuist even heerlijk nagenoten van het concert van Coldplay op Pinkpop
Zaterdag naar Dominatorrrr
Kennen elkaar via fok al een tijdje en hebben elkaars nummer dus ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
He? Kennen jullie elkaar ofzo?En wat is dan jullie relatie tot elkaar?
Dat is hoe ik mij voelde, hoe anders zou ik het moeten beschrijven?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:10 schreef Miam het volgende:
[..]
vind je je woordkeuze niet een beetje ongepast?
OT; voel me wel goed.
quote:
quote:
Het lijkt tot nu toe gewoon een hardnekkige longontsteking te zijn, die na 4 verschillende soorten kuren nog steeds niet weg gaat, maar hoe dan ook, het is geen kanker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed nieuws, hebben ze nog een andere oorzaak kunnen vinden voor zijn longklachten?
Thanks allemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:53 schreef minthy het volgende:
Prima, lekker aan het werk. Mooi wat afleiding aan
[..]
Tof voor jullie!!
Dat lucht vast wel op jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:51 schreef Høken het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het lijkt tot nu toe gewoon een hardnekkige longontsteking te zijn, die na 4 verschillende soorten kuren nog steeds niet weg gaat, maar hoe dan ook, het is geen kanker.
[..]
Thanks allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |