Als je ongelukkig bent kan je nooit "rijk" zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zijn rijk en ongelukkig...lang leve de individualisering!
Ik ben meteen vrolijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
Nederland is toch een prachtig land met mooie seizoenen:
[ afbeelding ]
Lente![]()
[ afbeelding ]
Zomer![]()
[ afbeelding ]
Herfst![]()
[ afbeelding ]
Winter![]()
Vrouwen met pittige kapsels:
[ afbeelding ]
Innoverende architectuur:
[ afbeelding ]
Een heel eigen cuisine:
[ afbeelding ]
Een intrigerende jongerencultuur:
[ afbeelding ]
Volop brandstoff:
[ afbeelding ]
Wie wordt hier nu niet vrolijk van?
Ah gut, dan emigreer je toch naar een land waar het gras allemaal zoveel groener is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:59 schreef QBay het volgende:
Er is ook geen enkele reden om niet depressief te worden in NL:
- Alles 2 tot 5x zo duur als landen om ons heen
- De zorg gaat hard achteruit, iets waar Nederland vroeger zo goed om bekend stond...wel elk jaar 8% meer betalen maar minder goede zorg ontvangen
- Benzine prijzen abnormaal hoog (evenals alle producten gekoppeld aan de olieprijs...)
- Nooit goed weer
- Mentaliteitsverschuiving in het land
- Mierenneuken om de kleinste dingen
- Criminaliteit gestegen
- Meer armoede en mensen die amper meer rond kunnen komen
- Bedrijven gaan outsourcen naar landen buiten Europa, hierdoor verdwijnen veel banen (zie KPN/Getronics) en raken veel nieuwe mensen werkloos
- Hoge werkdruk
Zo kan ik nog wel even doorgaan helaas. Verbaast mij dus helemaal niks, de uitkomst van het onderzoek.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Lente![]()
[ afbeelding ]
Zomer![]()
[ afbeelding ]
Herfst![]()
[ afbeelding ]
Winter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een heel eigen cuisine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volop brandstoff:
[ afbeelding ]
Ga eens vaker langs bij je familie....dat helpt!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:59 schreef QBay het volgende:
Er is ook geen enkele reden om niet depressief te worden in NL:
- Alles 2 tot 5x zo duur als landen om ons heen
- De zorg gaat hard achteruit, iets waar Nederland vroeger zo goed om bekend stond...wel elk jaar 8% meer betalen maar minder goede zorg ontvangen
- Benzine prijzen abnormaal hoog (evenals alle producten gekoppeld aan de olieprijs...)
- Nooit goed weer
- Mentaliteitsverschuiving in het land
- Mierenneuken om de kleinste dingen
- Criminaliteit gestegen
- Meer armoede en mensen die amper meer rond kunnen komen
- Bedrijven gaan outsourcen naar landen buiten Europa, hierdoor verdwijnen veel banen (zie KPN/Getronics) en raken veel nieuwe mensen werkloos
- Hoge werkdruk
Zo kan ik nog wel even doorgaan helaas. Verbaast mij dus helemaal niks, de uitkomst van het onderzoek.
quote:In arme landen zouden volgens de onderzoekers familiebanden belangrijker zijn, wat de kans op een depressie doet slinken.
Ik denk dat hier ook wel een belangrijke oorzaak ligt hoor.quote:Het rijke Japan scoort ook laag op de depressieladder. Dit komt mogelijk omdat in ieder land dezelfde vragen zijn gesteld en in Azië een andere perceptie van het begrip depressie wordt gehanteerd.
loooooooooooooooooolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Lente![]()
[ afbeelding ]
Zomer![]()
[ afbeelding ]
Herfst![]()
[ afbeelding ]
Winter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een heel eigen cuisine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volop brandstoff:
[ afbeelding ]
Leven als god in Frankrijk gaat blijkbaar niet meer op?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ook depressief zijn als ik Fransman was of in Frankrijk woonde. Terechte eerste plaats.
Eerlijk gezegd zou ik nog niet dood gevonden willen worden in Frankrijk. Het land is misschien wel mooi op plaatsen, maar die mensenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef Gulo het volgende:
[..]
Leven als god in Frankrijk gaat blijkbaar niet meer op?
Of het Franse platte land lijkt het me overigens goed toeven hoor. De steden wellicht wat minder
Ach lekker weer om de openhaard aan te steken en een film op te zettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:36 schreef perezoso het volgende:
Als ik de weersverwachting zie moet ik ook een traantje wegpinken.
[ afbeelding ]
Als ik het financieel zou kunnen doen, doe ik het meteen! De financiën en de kans op een baan in een ander land zijn nogal klein, dus helaas moet ik hier blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ah gut, dan emigreer je toch naar een land waar het gras allemaal zoveel groener is.
Nederland is kwalitatief één van de beste landen om te wonen. De welvaart en voorzieningen die wie hier hebben zijn ongekend.
Helaas is het meerendeel van de bevolking beroepsklager en door en door verwend dat het gras bij de buren altijd groener is.
Maar wat let je.... je bent vrij om te emigreren
Zou kunnen dat ik daarom wat negatiever ben, familie boeit me niet zoveel eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga eens vaker langs bij je familie....dat helpt!
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:59 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Het percentage hiv-besmettingen is ook van grote invloed:
Amerika heeft een hogere besmettingsdichtheid, en er zijn daar meer mensen ongelukkig.
bronnen: http://www.soaaids-professionals.nl/epidemiologie/recente_cijfers
http://www.indexmundi.com/map/?t=0&v=32&r=na&l=nl
en het oorspronkelijke artikel.
Een causaal verband lijkt me hiermee bewezen.
(ongeveer geschreven in de stijl van het oorspronkelijke artikel)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |