quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat betreft Harry van Bommel is hij gewoon consequent. Harry loopt al jaren te kankeren op Joden die een - volgens de VN benoemde - terroristische beweging omver proberen te werpen. Nu is er een hele toestand gaande in die regio waar duizenden mensen voor hun families worden geliquideerd, en beste Harry haalt enkel zijn schouders op. Waar zit je dan met je hoofd? Hoe idioot ben je als je je speren alleen maar op een relatief democratisch liberaal-westers land werpt in diezelfde regio waar nu moordlustige toestanden bezig zijn?
Nou ja ik weet dat er Hoogleraren zijn die geen Nederlands spreken, maar die spreken dan weer goed Engels. Deze Ellian profileert zichzelf als Nederlands sprekende, doe dat dan tenminste goed! Oftewel als je iets doet, doe het dan goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij denkt dat fatsoenlijk Nederlands praten een vereiste is voor hoogleraarschap?
Je had het toch over over dat in Nederland islamkritiek een taboe is ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik omschrijf het niet voor mezelf, want het zal mij werkelijk een worst wezen dat de handen daar worden afgehakt als je een banaan steelt, of dat als je onvrijwillige een dikke lul in je achterste krijgt en vervolgens door de autoriteiten aan een touw wordt gehangen. Ik heb daar maar weinig sympathie voor en jij ook, maar dat zal bij Ellian een voormalig Iraniër, wel anders liggen.
slim van jou dat "we al wel langer weten" ... maar dat zijn geen argumenten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:09 schreef mlg het volgende:
[..]
We weten al wel langer dat jij van het Bommel kaliber bent. We nemen die man niet voor niks zo onserieus.
Afhsin Ellian produceert bagger en dat doet Elsevier ook. Elsevier is weinig verrassends. Weinig nieuwe inzichten. Als er kritiek is op de eigen politicus, zeg een VVD-minister, is de kritiek dat hij of zij niet rechts genoeg is. Dat soort ellende. Expres politiek incorrect. Het lijkt wel of rechts Nederland geen echte intellectuelen kan leveren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dat er Hoogleraren zijn die geen Nederlands spreken, maar die spreken dan weer goed Engels. Deze Ellian profileert zichzelf als Nederlands sprekende, doe dat dan tenminste goed! Oftewel als je iets doet, doe het dan goed.
Het is Nederlands "spreken" lieverd. Praten doe je tegen je marmot.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef De_Ilias het volgende:
Die Ellian en hoogleraar? Die gast kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten, hoe heeft die dat voor elkaar gekregen?
Ik lever commentaar op het commentaar van die beste Homerosvriend. Ik ben hier geen roman aan het schrijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:11 schreef De_Nuance het volgende:
Jij hebt echt geen recht van spreken over correct taalgebruik gezien je stroom aan d/t-fouten.
Vriend van wie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Ik lever commentaar op het commentaar van die beste Homerosvriend. Ik ben hier geen roman aan het schrijven.
We hebben het over landje pik door een westers liberaal land in een autoritaire mensonterende regio.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
slim van jou dat "we al wel langer weten" ... maar dat zijn geen argumenten.
je ontwijkt de kwestie van het jatten van Palestijns land en het bullygedrag van Israel...
want dat is de oorzaak van de kritiek en agressie richting Israel..
Horen Arabieren eigenlijk niet in hun stamland Arabië en Joden in het Joodse land?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:48 schreef mlg het volgende:
[..]
We hebben het over landje pik door een westers liberaal land in een autoritaire mensonterende regio.
Tja het is natuurlijk wat dubieus om de rechten op basis van een religieuze claim te stellen boven de rechten van mensen die er vele generaties wonen en leven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:16 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Horen Arabieren eigenlijk niet in hun stamland Arabië en Joden in het Joodse land?
Beweerd u nu werkelijk dat er niet al minstens 4000 jaar Joden in Israël wonen. Al van ver voor de bezetting van Israël door de Arabieren uit(juist) Arabië?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk wat dubieus om de rechten op basis van een religieuze claim te stellen boven de rechten van mensen die er vele generaties wonen en leven.
Beweert u nu werkelijk dat alle blanken en zwarten die in de Amerika's wonen daar ook geen rechten op hebben kunnen bouwen? Dat eigenlijk alles aan de Indianen toebehoort? En dat Australie zeker 95% van haar inwoners eigenlijk elders moet dumpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:51 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Beweerd u nu werkelijk dat er niet al minstens 4000 jaar Joden in Israël wonen. Al van ver voor de bezetting van Israël door de Arabieren uit(juist) Arabië?
yip .. dat soort imperialisme goedpraten en de schijn van verlichtheid meegeven is toch schandalig..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:48 schreef mlg het volgende:
[..]
We hebben het over landje pik door een westers liberaal land in een autoritaire mensonterende regio.
Het stamland van de Palestijnen is Palestina en dat is nu ingepikt door joodse europeanen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:16 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Horen Arabieren eigenlijk niet in hun stamland Arabië en Joden in het Joodse land?
Ze onderdrukken de bevolking helemaal niet. Er gaan zelfs miljarden belastingcenten naar Palestina. Weliswaar voor het eigen belang om de Palestijnse bevolking en oppositiepartijen achter hen te krijgen, maar in het voordeel van de bevolking. Hamas onderdrukt het volk. En fuck liberalisme? Fuck Hamas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
yip .. dat soort imperialisme goedpraten en de schijn van verlichtheid meegeven is toch schandalig..
fuck dat liberalisme als dat inhoudt land jatten en de oorspronkelijke bevolking onderdrukken
Omdat mensen zoals jij vermoedelijk dit volk niet met rust kan laten, hebben ze een eigen land nodig zonder dat fascistische Europese gespuis.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het stamland van de Palestijnen is Palestina en dat is nu ingepikt door joodse europeanen.
rechten uit het verleden van 2000 jaar terug en zgn door een godheid gegeven is flauwekul..
Bedankt voor het corrigeren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:57 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Het is Nederlands "spreken" lieverd. Praten doe je tegen je marmot.
tjonge.. wat politiekcorrect weer...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij vermoedelijk dit volk niet met rust kan laten, hebben ze een eigen land nodig zonder dat fascistische Europese gespuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |