En als het bij Wilders gebeurd is het belachelijk. Gebeurd het bij moslims dan moet opeens de koraan verboden worden e.d. Hypocrietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:00 schreef Golden_Pauper het volgende:
Tja ze sharen hetzelfde gedachtegoed. Zo zie je maar dat niet alleen de moslimwereld radicalen heeft maar zo'n beetje elke groepering. Wat meteen het meest ironische van Wilders zijn standpunten is.
Klopt, maar er wordt hier net gedaan alsof Wilders de daden en geweldadige ideeen zou aanhangen, bovendien was Breivik een aanhanger van alles en iedereen wat anti-moslim is en niet exculsief van Wilders.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:58 schreef SomePerson het volgende:
Breivik was zeker een voorstander van Wilders.
Nee, maar Wilders heeft het continu over strijd, oorlog, en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Klopt, maar er wordt hier net gedaan alsof Wilders de daden en geweldadige ideeen zou aanhangen, bovendien was Breivik een aanhanger van alles en iedereen wat anti-moslim is en niet exculsief van Wilders.
het verband tussen Wilders en Breivik krijgt in Nederland nog meer aandacht dan de hele aanslag zelf
Sinds wanneer heeft wilders het over een fysieke strijd tegen Moslims?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:02 schreef skrn het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders heeft het continu over strijd, oorlog, en ga zo maar door.
Lees je even in voordat je wat onzinnigs post.
Je bent echt aan het zeuren om het zeuren hè. Inclusief 'links' in de TT, terwijl Wilders zélf als eerste zo'n uitspraak deed, uit zichzelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Klopt, maar er wordt hier net gedaan alsof Wilders de daden en geweldadige ideeen zou aanhangen, bovendien was Breivik een aanhanger van alles en iedereen wat anti-moslim is en niet exculsief van Wilders.
het verband tussen Wilders en Breivik krijgt in Nederland nog meer aandacht dan de hele aanslag zelf
Oorlog tegen Iran. Israel vecht onze oorlog tegen de Islam.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft wilders het over een fysieke strijd tegen Moslims?
Duhh, hoe noem je terroristische aanslagen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:02 schreef skrn het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders heeft het continu over strijd, oorlog, en ga zo maar door.
Lees je even in voordat je wat onzinnigs post.
Dit dus. Hij doet precies hetzelfde als waar hij tegen vecht. Again.. doet wilders het, dan mag ie niet aangeklaagd worden, doet een moslim het, dan moet de Koran verboden worden. Rara, wat klopt hier niet... hypocrietjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef skrn het volgende:
[..]
Oorlog tegen Iran. Israel vecht onze oorlog tegen de Islam.
Ga zo maar door.
Hier stopte ik al met lezen. Mensen die dit te menen moeten claimen liegen altijd.quote:Allereerst ben ik geen aanhanger van de PVV
Ik zeg alleen dat Geert Wilders het meerdere malen heeft gesproken over een strijd tegen de islam en tegen multi-cultureel links. Een strijd. En wat 'links' nu vraagt (voornamelijk opiniemakers, geen politici) of die strijd fysiek is of alleen met woorden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Duhh, hoe noem je terroristische aanslagen dan?
En dan heb ik het even over spanje / theo van gogh etc.
Die ultralinkse Bart Jan Spruyt toch.quote:'Wilders indirect verantwoordelijk voor Breivik'
ik heb nog geen eens stemrechtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier stopte ik al met lezen. Mensen die dit te menen moeten claimen liegen altijd.
Wat een belachelijk schrijvenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:08 schreef Ericr het volgende:
http://nos.nl/artikel/259(...)jk-voor-breivik.html
[..]
Die ultralinkse Bart Jan Spruyt toch.
precies, bovendien bereidde Breivik zijn aanslagen al 9 jaar lang voor, toen zat Wilders nog in de VVDquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:08 schreef Ericr het volgende:
http://nos.nl/artikel/259(...)jk-voor-breivik.html
[..]
Die ultralinkse Bart Jan Spruyt toch.
ja dat hebben ze uiteraard ook al jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een belachelijk schrijven.
What's next, hebben videogames al de schuld gekregen?
Je weet dat Spruyt in principe aan de kant van Wilders staat maar toch deze mening is toegedaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
precies, bovendien bereidde Breivik zijn aanslagen al 9 jaar lang voor, toen zat Wilders nog in de VVD
Weet je wat hier veel te weinig wordt belicht en overal in de media trouwens, dat Anders zo verrekte christelijk was met zijn tempeliersclubje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Geert Wilders het meerdere malen heeft gesproken over een strijd tegen de islam en tegen multi-cultureel links. Een strijd. En wat 'links' nu vraagt (voornamelijk opiniemakers, geen politici) of die strijd fysiek is of alleen met woorden.
Normaal gesproken zou dat betekenen dat zijn mening met een flinke korrel zout genomen kan worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je weet dat Spruyt in principe aan de kant van Wilders staat maar toch deze mening is toegedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |