SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet dat perse, en voor wie wil je dat bewijzen? Het ene is bewust en het andere onbewust, je hoeft het dan ook niet zo sterk met elkaar te vergelijken aangezien beide een rol spelen op twee heel verschillende manieren.
Daarnaast zijn de meeste onderzoeken gericht op het effect van (mannelijke) feromonen op vrouwen en keer op keer tonen die onderzoeken aan dat ze een rol spelen bij o.a. aantrekkingskracht. En laat jij nou net degene zijn die beweert dat uiterlijk bijna geen tot geen rol speelt voor vrouwen (wat al niet waar is maar goed) maar dat persoonlijkheid de sleutel tot succes is. Maar feromonen spelen dus ook een rol.
Als je opent heb je wel een redelijke kans dat ze je interessanter vinden dan hem. Vooral als ze door jou vrolijk worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef greatjob het volgende:
[..]
Hij schep niet snel een band. Hij is vrij stil.
Ik dacht zelf een paar meisjes aan te spreken en ze in een feeststemming te krijgen. Zo worden ze wat losser en blijven ze rond ons hangen. En ze dan in de mood te krijgen zodat er wel één gewillig is om met hem te zoenen en misschien meer.
Maar ik kan jouw strategie ook gebruiken.
Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.
Met je ogen zie je ook meteen hoe iemand is. Dus ook de persoonlijkheid. Met feromonen kan je dit allemaal niet bepalen.
Het zou mij niet verbazen als feromonen een rol spelen in de zogenaamde uitstraling.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat het visuele meer effect heeft dan feromonen.
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.
Lees mijn post nog eens en kijk eens in je broek. Je bent toch geen vrouw of wel? De invloed op vrouwen is namelijk het meeste onderzocht. Vrouwelijke feromonen zijn minder krachtig dus voor mannen speelt het inderdaad minder een rol, maar als jij mijn post had gelezen had je dat er al uit op kunnen maken in plaats van je standaard riedeltje verder te blijven afdraaien tegen mij.
Daarnaast gaat het over bewust en onbewust dus kan je het niet naast elkaar leggen en bepalen welke van de twee het hem doet voor iemand. Zoals ik al zei gaat het ook niet letterlijk over ruiken, maar over het registreren van die feromonen. Dat is het punt een beetje, alleen gaat het dus vooral op voor vrouwen.
Maar goed, ik geloof er helemaal niets van dat jij iedereens persoonlijkheid zomaar kan zien aan de buitenkant. Zo simplistisch is een persoonlijkheid niet dat je die in een oogopslag kan doorgronden. Feromonen geven ook allerlei biochemische informatie door die invloed heeft op de hormoonhuishouding van de ander, die kan je niet bewust controleren maar beïnvloeden wel de (seksuele) communicatie en zelfs het gedrag.
Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Feromonen
Vrouwen die dat weten en uit zijn op seks maken even een 'uitstrijkje' op hun nek of achter hun oor.
De gaat er niet om wat beter registreerbaar is, maar wat de aantrekkingskracht bepaald (inclusief onbewuste processen).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.
*noteert*
Lees mijn post eerst nog eens door en reageer dan inhoudelijk, dan zijn je vragen misschien nog overbodig ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
Sinds wanneer is er überhaupt een onderwerp te vinden waarvan iedereen het er 100% mee eens is en waar je nooit tegengeluiden over hoort?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doet
http://www.beautyjournaal(...)n-parfum-werken-niet
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Pheromone#Humansquote:Some body spray advertisers claim that their products contain human sexual pheromones that act as an aphrodisiac. In the 1970s, "copulins" were patented as products that release human pheromones, based on research on rhesus monkeys.[32] Subsequent to this, androstenone, axillary sweat, and "vomodors" have been claimed to act as human pheromones.[33] Despite these claims, no pheromonal substance has ever been demonstrated to directly influence human behavior in a peer reviewed study.
Andermans feromonen werken niet, nee. Hou het natuurlijk. Overigens zijn mannen er schijnbaar veel gevoeliger voor dan vrouwen. Idiote holbewoners zijn het ook hèquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doet
http://www.beautyjournaal(...)n-parfum-werken-niet
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Crutch het volgende:
Oke, nu gaat het niet meer over versieren.
On topic, gaarne.
Die post was er nog niet toen ik aan het typen was, excuses.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?
Ik denk dat elke vrouw dat wel heeft, inderdaad de natuurlijke competitie. Niets om je over te schamen en goed dat je open bentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik merk dat ik me nog wel onzeker voel over mijn uiterlijk. Maar dat is misschien de natuurlijke competitie tussen vrouwen. Het is wel vreemd, want ik vind mezelf ook vaak echt veel lekkerder dan andere vrouwen.
Ik denk dat ik het bij deze officieel moet toegeven aan de mensen om mij heen, zo ook hier op het forum.
Vandaag is de dag. Zo, dat lucht wel weer op.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?
Je begrijpt dat dit om foto's vraagt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik merk dat ik me nog wel onzeker voel over mijn uiterlijk. Maar dat is misschien de natuurlijke competitie tussen vrouwen. Het is wel vreemd, want ik vind mezelf ook vaak echt veel lekkerder dan andere vrouwen.
Ik denk dat ik het bij deze officieel moet toegeven aan de mensen om mij heen, zo ook hier op het forum.
Dus we mogen aannemen dat je een godsgruwelijk lekker ding bent?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nah.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef minibeer het volgende:
hoi, ik ben terug van een mini-vakantie in zeeland
Nog wat gebeurd hier?
Je bent erg wijs, fireflyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
Dusja voor mannen:
Geen truukjes zoals kleding, steroiden, andere stofjes, plastisch chirurgie en andere zooi. Het is een lange weg naar zelfverrijking, een weg waarbij je veranderd, groeit en zelfs anderen voorbij kan groeien. (mensen zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig). Een weg waarbij je jezelf opbouwt en tegelijk meer succes behaalt met vrouwen. Net zoals vele andere dingen in het leven gaat dit gebalanceerd.
Je hebt je het woord "neuken" eigen gemaakt, zie ik. Ik vond de hemelse handelingen eigenlijk beter.quote:
Dan doe ik het wel, oh wacht.quote:
JE kan geur wel mee nemen in het stukje versieren. Maar het is niet de oplossing het is een x aantal procent van het geheel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Crutch het volgende:
Oke, nu gaat het niet meer over versieren.
On topic, gaarne.
Bedankt voor je compliment, maar het is echt iets specifieks. Er zijn ook dingen waar ik totaal geen verstand van heb.quote:
Met mij gaat het prima. En heb jij al een man versierd op het parkbankje?quote:
Nee, okay dat snap ik, maar opeens kwamen er allemaal zinloze statistieken naarboven omdat het meer een welles-nietes-spelletje werd tussen:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JE kan geur wel mee nemen in het stukje versieren. Maar het is niet de oplossing het is een x aantal procent van het geheel.
Iemand die lekker ruikt door een luchtje wordt vaak schoon en fris gevonden. Wij mensen koppelen namelijk een frisse geur aan schoon. Denk maar aan een WC die lekker ruikt en een WC die vies ruikt. De schone WC zal je kiezen want die ruikt lekker en is dus schoon.
Zelfde als kleding of een huis dat net schoon gemaakt is. Het ruikt lekker en is dus prettig en schoon.
Je kan dus best geur gebruiken als onderdeel van het versieren. Zelfde als een verzorgt uiterlijk.
Het leuke is echter dat groep 1 daar waarde aan hecht terwijl groep 2 daar helemaal niet naar kijkt en het niet belangrijk vind.
Alleen om die reden kan je geur niet uitsluiten als onderdeel van versieren.
Wilde hier nog op reargeren, het valt me soms sowieso op dat sommige minder knappe meisjes toch meer 'game' hebben dat knappere meisjes..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het gaat om het totaalplaatjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wilde hier nog op reargeren, het valt me soms sowieso op dat sommige minder knappe meisjes toch meer 'game' hebben dat knappere meisjes..
Volgens mij doet schoonheid er toch wat minder toe dan, maar attitude des te meer.
Mens maak je niet druk. Kijk naar mij en je voelt je een stuk beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:
[me=minnemin] meldt zich weer
[/me]
scharrel waarvan ik even dacht dat het mijn vriend was maar dat bleek toch niet zo te zijn heeft op de tijd van onze date morgen een werkafspraak gepland waar ik bij toeval achter kwam. rotzak. heb hem gesmst dat ik het niet leuk vind. direct ook maar uit mijn foon verwijderd.
ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijft altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
Uh dat is toch helemaal niet zo erg? Wat stel je je aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:
[/me]
scharrel waarvan ik even dacht dat het mijn vriend was maar dat bleek toch niet zo te zijn heeft op de tijd van onze date morgen een werkafspraak gepland waar ik bij toeval achter kwam. rotzak. heb hem gesmst dat ik het niet leuk vind. direct ook maar uit mijn foon verwijderd.
ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijft altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
Zoiets dacht ik ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Uh dat is toch helemaal niet zo erg? Wat stel je je aan?
Ja dat ook al die heisa om iets wat gewoon een misverstand is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Uh dat is toch helemaal niet zo erg? Wat stel je je aan?
Volgens mij hadden jullie niks serieus. En dan word je daar al boos om?
Reageer je niet iets te overdreven?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:
[/me]
ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijf altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
De helft van de wereld zou dan geen relatie meer hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn vriend maakt zo vaak dubbele afspraken, hij heeft nou eenmaal veel aan zijn hoofd en onthoud niet alles of schrijft het niet op. Ik kan me er echt niet druk om maken, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal en help hem juist aan afspraken herinneren als ik er ook van weet.
Als ik zo boos zou worden zou onze relatie in de eerste weken al gesneuveld zijn denk ik.
Ach, dat is nu ook al zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
De helft van de wereld zou dan geen relatie meer hebben.
Een kwart dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, dat is nu ook al zo.
Ongeveer dan gok ik.
Moest jij het hem vertellen of wist hij het zelf ook wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:
[/me]
ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijf altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
Je moet zelf bellen kind, jij maakt de fout. En adem even diep in, je klinkt alsof je op springen staat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
nee hij wist het zelf ook wel. en ja ik loop te hard van stapel maar IK WIL ZO GRAAG. nou ja. back off. als hij echt wil belt hij volgende week hoop ik.
HIj wacht totdat jij belt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
nee hij wist het zelf ook wel. en ja ik loop te hard van stapel maar IK WIL ZO GRAAG. nou ja. back off. als hij echt wil belt hij volgende week hoop ik.
Ja en zij dus en daarom gaat het fout.quote:
Nou dat viel best mee toch!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef minnemin het volgende:
ik heb hem zojuist gebeld en hij gaat mij daarna bellen hebben we nu afgesproken hij wilde toch weer dit weekend mij zien. nou ja ik merk het wel. ik ben voorlopig dus nog gewoon single.
Nou in dit geval was er niet eens meer een welles-nietes verhaal. Het was een feit die wetenschappelijk bewezen is. Dan houd de discussie op tenzij wetenschappelijk anders bewezen gaat worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, okay dat snap ik, maar opeens kwamen er allemaal zinloze statistieken naarboven omdat het meer een welles-nietes-spelletje werd tussen:
a: het menselijk reukorgaan
b: wie wat hoe wat waar wanneer iemand zijn neus gebruikt.
Ik heb 't een tijdje laten sudderen, maar op een gegeven moment loopt het uit de hand.
Welles.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou in dit geval was er niet eens meer een welles-nietes verhaal.
gaat niet zo makkelijk als hij zijn mening door je strot wilt rammenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Welles.![]()
Vuurvlieg dit dat zus zo, [b]reageer er dan niet op of lees er omheen[/ b]
Haha ik welquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Umm harry potter is aanrader als date filmIk ben niet met een date gegaan hoor maar was meer een tip
Is die net zo langdradig als de vorige?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Umm harry potter is aanrader als date filmIk ben niet met een date gegaan hoor maar was meer een tip
Het feit dat niet één vrouw het met hem eens is, is niet veelzeggend wilde je zeggen? En ja, zeiken omdat ik voornamelijk lurk hier, maar dat wordt nogal vergald door die bekrompen bokkenlul van een firefly.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
En jou bijdragen op zeiken na is wat precies?
Tegen de tijd dat ik een date heb is die film alweer uit de bios.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, 7.1 was opbouw naar een meer met actie gevulde 7.2quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is die net zo langdradig als de vorige?
Dan kijk je hem thuis, veel beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik een date heb is die film alweer uit de bios.
Je zeikt alleen maar wat ik kan begrijpen maar het was op een gegeven moment genoeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Het feit dat niet één vrouw het met hem eens is, is niet veelzeggend wilde je zeggen? En ja, zeiken omdat ik voornamelijk lurk hier, maar dat wordt nogal vergald door die bekrompen bokkenlul van een firefly.
Lol jij wilt ontopic en je gaat zelf over een film vragen. Over off topic gesprokenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is die net zo langdradig als de vorige?
Goed gedacht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kijk je hem thuis, veel beter.
Tof ook, dat je mijn ontopic reactie hebt verwijderd.quote:
Haha zo kan je alles wel recht lullenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
film heeft betrekking tot daten, maar tip als een meisje wat schrikachtig en gauw bang is ideale film , kan je goed gebruik van maken
Als de film saai is heb je tijd voor andere dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lol jij wilt ontopic en je gaat zelf over een film vragen. Over off topic gesproken
Mannen die denken te weten hoe vrouwen in elkaar zitten. Dat is pas irritant. Maar daar wordt niets aan gedaan. En het is nog een kk-racist ook, die alleen blanken wil. Mea culpa!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
Je zeikt alleen maar wat ik kan begrijpen maar het was op een gegeven moment genoeg.
Ik zou afgelopen zondag met iemand daarheen gaan, maar was het vergeten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Films heeft niks met versier tips te makenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als de film saai is heb je tijd voor andere dingen.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe vervelend die vent is, als ie racistisch dan doe je maar een topic report.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Mannen die denken te weten hoe vrouwen in elkaar zitten. Dat is pas irritant. Maar daar wordt niets aan gedaan. En het is nog een kk-racist ook, die alleen blanken wil. Mea culpa!
Trusten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Films heeft niks met versier tips te makenmaae goed dat is mijn mening.
Ik wens u allen een fijne nacht toe. Ik kruip onder de wol
Je moet nog eerst iemand mee krijgen naar de film lijkt me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Films heeft niks met versier tips te makenmaae goed dat is mijn mening.
Ik wens u allen een fijne nacht toe. Ik kruip onder de wol
Die voorgeschiedenis van racist ken ik eigenlijk niet, hij valt alleen op blanken of is die echt haatdragend?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Mannen die denken te weten hoe vrouwen in elkaar zitten. Dat is pas irritant. Maar daar wordt niets aan gedaan. En het is nog een kk-racist ook, die alleen blanken wil. Mea culpa!
Wat zei die dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe vervelend die vent is, als ie racistisch dan doe je maar een topic report.
Ik wil je wel, nou ssst niet meer miepenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Eerder onder Aziaat denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zei die dan?
Ik val eigenlijk ook niet op negers. Nog nooit gehad althans, sluit het niet uit.
Wel een Chinees. Valt dat onder blank?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die voorgeschiedenis van racist ken ik eigenlijk niet, hij valt alleen op blanken of is die echt haatdragend?
Ik val ook alleen op blanken, misschien ooit een uitzondering, zou kunnen, maar nog nooit gebeurd.
Ik vind mezelf daarin niet racistisch, ik val ook niet op hele kleine mannen en ookniet snel op blondjes. Kan daar niets aan doen.
Ik weet niet wat die vent heeft gezegd ik heb dat gemist.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zei die dan?
Ik val eigenlijk ook niet op negers. Nog nooit gehad althans, sluit het niet uit.
Wel een Chinees. Valt dat onder blank?
Ja of zo kan het ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eerder onder Aziaat denk ik.
Die hebben ook een blanke huid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eerder onder Aziaat denk ik.
Aziaten zijn toch eigenlijk een heel ander 'ras' dan blanken (die zijn Kaukasisch).quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die hebben ook een blanke huid.
Maar ik val over het algemeen ook niet op Chinezen (zijn vaak wel klein).
wat was jij ookalweer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aziaten zijn toch eigenlijk een heel ander 'ras' dan blanken (die zijn Kaukasisch).
Bij blank denk je toch eerder aan huidskleur. Kaukasisch is dan een betere term.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aziaten zijn toch eigenlijk een heel ander 'ras' dan blanken (die zijn Kaukasisch).
Zitten hier ook negerinnen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat was jij ookalweer?
was jij de negerin, of was dat die ander?
Aziaten worden niet voor niets geel genoemd natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij blank denk je toch eerder aan huidskleur. Kaukasisch is dan een betere term.
Happygirl bedoel je.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat was jij ookalweer?
was jij de negerin, of was dat die ander?
(dit wil ik ook weten mbt eerdere posts van je)
Klopt, dat is zo. I stand corrected.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aziaten worden niet voor niets geel genoemd natuurlijk.
Happygirl is zwart?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Happygirl bedoel je.
Ga je nog op mijn PM reageren trouwens?
En indianen zijn rood, verder weet ik het niet meer wat voor kleurtjes wij allemaal zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, dat is zo. I stand corrected.
ohja, het was die.quote:
huh wat. weet ik veelquote:Ga je nog op mijn PM reageren trouwens?
Nahh, komt er niet eens een Mlig - Straw koppeltje dus?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat. weet ik veel
ja er viel me wat op, je hebt me gedeblokkeerd zo te zien.
nu ga ik (vanaf nu)alleen nog maar hele goede pm's sturen, alsof ik nergens last van heb en compleet normaal ben....
en ik heb trouwens ook enorme shields he, je moet ophouden met mij iets noemen, en dan 1 minuut later dat aantrekkelijk noemen. het is wel leuk om te horen, maar bij jou word ik er bang van dat het een versiermove is. komt omdat ik bang ben voor meisjes
het voelt al zolang terug dat we hebben afgesproken dat (uiteraard) er wederzijds niets gebeurd. ik wil dat even vernieuwen bij deze. dank bij voorbaat
Ik had nog even gehoopt op een heloef-Straw maar ze valt niet op zwart dus helaas.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, komt er niet eens een Mlig - Straw koppeltje dus?
Waarom ben je bang voor versiermoves? Dat wil je toch juist, een meisje die initiatief toont?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat. weet ik veel
ja er viel me wat op, je hebt me gedeblokkeerd zo te zien.
nu ga ik (vanaf nu)alleen nog maar hele goede pm's sturen, alsof ik nergens last van heb en compleet normaal ben....
en ik heb trouwens ook enorme shields he, je moet ophouden met mij iets noemen, en dan 1 minuut later dat aantrekkelijk noemen. het is wel leuk om te horen, maar bij jou word ik er bang van dat het een versiermove is. komt omdat ik bang ben voor meisjes
het voelt al zolang terug dat we hebben afgesproken dat (uiteraard) er wederzijds niets gebeurd. ik wil dat even vernieuwen bij deze. dank bij voorbaat
Aww.quote:nu ga ik (vanaf nu)alleen nog maar hele goede pm's sturen, alsof ik nergens last van heb en compleet normaal ben....
kijk wat is dit nou weer he! ik heb het hier al over gehad, "awwww" tegen mannen zeggen, dan heeft de man opzich gefaald.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ben je bang voor versiermoves? Dat wil je toch juist?
En nee, dat was ik niet bij je aan het doen.
[..]
Aww.
Zo komt het dus niet goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ben je bang voor versiermoves? Dat wil je toch juist?
Niet zo zwart/wit denken joh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk wat is dit nou weer he! ik heb het hier al over gehad, "awwww" tegen mannen zeggen, dan heeft de man opzich gefaald.
ja maar ze moeten het ook goed doen he. in dat opzicht ben ik net een meisje, i kwordt bang van te directe dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo komt het dus niet goed.
Een vriendin willen maar als versierd word er bang voor zijn.
mooi, bij deze is het vernieuwd, en zal je me niet meer verwarren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus ik deed het niet goed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ze moeten het ook goed doen he. in dat opzicht ben ik net een meisje, i kwordt bang van te directe dingen.
though niet dat ik over veel ervaring dat meisjes op me afkwamen kan spreken.
Dat word ook vaak genoeg tegen mij gezegd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk wat is dit nou weer he! ik heb het hier al over gehad, "awwww" tegen mannen zeggen, dan heeft de man opzich gefaald.
Erg mooie vrouw.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef Crutch het volgende:
Een van de mooiste Kaukasisaanse vrouwen, imo:
Heb ik dan persoonlijk weer niet zoveel mee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef Crutch het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef Crutch het volgende:
De porno-industrie is het met je eens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef Myraela het volgende:
Aziatische meisjes vind ik enorm mooi, die harenen zo klein en tenger vaak. De mannen vind ik niets.
Aziaten heb ik dan ook niet veel mee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
De porno-industrie is het met je eens.
Ik vind jou meer iets voor:quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik dan persoonlijk weer niet zoveel mee.
Graag gedaan je weet hoe ik ben.quote:
Dat zie je goed.quote:
Haha man stel je niet zo aan! Je moet niet over alles zo nadenken en over door denken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Juist. Wie denken die miepjes eigenlijk dat ze zijn?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
Daar kan ik me niets van herinneren trouwens, zo'n afspraak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Juist. Wie denken die miepjes eigenlijk dat ze zijn?
In dat geval wil ik nog wel even kwijt dat MLiG een aardige jongen is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets van herinneren trouwens, zo'n afspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Het is ook een hele lieve jongen. Alleen nogal verknipt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In dat geval wil ik nog wel even kwijt dat MLiG een aardige jongen is.
Veel kanten om te hechten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook een hele lieve jongen. Alleen nogal verknipt.
Volgens mij was ze weer aan het sporten, gezond eten en minder drinken.quote:
Ze gaf niet het goede voorbeeld, maar wel een goed en toepasselijk nummer.quote:
Niet zo gemeen , ik vond haar goed verdikkemequote:
Ik vond (en vind) haar ook goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet zo gemeen , ik vond haar goed verdikkemeHaar back to black cd heeft door heel wat liefdesverdriet en dipjes gered
"Do as I say, not as I do" zegmaar?quote:
Meisje van het werk of uit je vriendenclubje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi. Leuke meisje hier is weg naar italie, jammer. Maar heb wel een date met het meisje thuis
Dus je hebt op vakantie een date geregeld met meisje thuis?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi. Leuke meisje hier is weg naar italie, jammer. Maar heb wel een date met het meisje thuis
Oh, ze woont in Nederland dus?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef Newbie114 het volgende:
Oh ik vind haar echt prachtig, zie hier:quote:
Je hebt de smaak te pakken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:59 schreef Newbie114 het volgende:
Het meisje van het werk. Die woont in de buurt in Nederland.
Het leuke meisje hier (ik ben op vakantie in frankrijk) is naar italie wegens kutweer hier. Er is wel een ander chill meisje maar die rookt en dat is niet zo fijn haha had ik gister kunnen zoenen maar niet gedaan want ze had net ervoor een sigaret opgestoken. Niet chill.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik vind haar echt prachtig, zie hier:
[ afbeelding ]
Ze heeft precies zo dat pittige, net als Janice Dickinson. Die type vrouw zou ik voor kiezen qua uiterlijk om zelf te zijn. Zo handig, zonder make-up.
Helaas lijk ik op Anders Breivik.
Goed die date geregeld, trouwens. Nice.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Maar ik ga weer vakantie vieren, het is droog![]()
Houdoe!
Ik gniffelde om die laatste zin, dat is alles.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat? Is mijn post weer eens gek?
Zolang we het alleen over het uiterlijk hebben is er nog niets aan de hand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik vind haar echt prachtig, zie hier:
[ afbeelding ]
Ze heeft precies zo dat pittige, net als Janice Dickinson. Die type vrouw zou ik voor kiezen qua uiterlijk om zelf te zijn. Zo handig, zonder make-up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om over dat Anders Breivik nog maar te zwijgen. Niet zo trollen jij.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen trollen hoor, ik bedoelde deze Janice:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om over dat Anders Breivik nog maar te zwijgen. Niet zo trollen jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lijk echt op Anders Breivik. Smalle oogjes met een fold en een dunne bovenlip.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Geen trollen hoor, ik bedoelde deze Janice:Ah, toen was ze nog wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lijk echt op Anders Breivik. Smalle oogjes met een fold en een dunne bovenlip.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Geen trollen hoor, ik bedoelde deze Janice:Zij is wel mooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lijk echt op Anders Breivik. Smalle oogjes met een fold en een dunne bovenlip.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Eeuwig zonde. Dan zal ik haar wel herinneren om hoe ze was.quote:
Dat gezegde gaat op voor genoeg mensen hier.quote:
Lekker met haar afspreken joh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik lijk op mijzelfweet je hoe erg dat is
Afgelopen dagen zit ik msn met een meisje die ik via relatieklik heb gevonden. Ze ziet er best leuk uit dus ik hoop dat het klikt en blijft klikken
Dat is wel het doel ja.quote:
Weet je nog niet of het klikt dan? Of bedoel je een RL klik? Zoiets weet je binnen een dag al als je het goed aanpakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Afgelopen dagen zit ik msn met een meisje die ik via relatieklik heb gevonden. Ze ziet er best leuk uit dus ik hoop dat het klikt en blijft klikken
Zo snel mogelijk afspreken dan, zo'n internet klik zegt nog niet zoveel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Voordat Amy zichzelf kapot maakte met haar verslaving zag ze er goed uit. Mooie stevige jongedame.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vond Amy zelf geen mooie vrouw, maar haar stijl vind ik wel onwijs tof.
RL klik natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je nog niet of het klikt dan? Of bedoel je een RL klik? Zoiets weet je binnen een dag al als je het goed aanpakt.
Ik vind mager wel mooi, maar niet drugs mager.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voordat Amy zichzelf kapot maakte met haar verslaving zag ze er goed uit. Mooie stevige jongedame.
Waitwhutwhat. Ik ga Heloef niet ontmaagden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
Wat een successen allemaal. Tijnbrein met iemand op MSN, Newbie die een date regelt, Firefly die weer verbannen is en Myraela die Heloef gaat ontmaagden.
Wie dan wel? Lanter?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waitwhutwhat. Ik ga Heloef niet ontmaagden.
Ehm ik ga me door niemand van het forum laten ontmaagden.quote:
Ook niet als de liefde wederzijds is?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik ga me door niemand van het forum laten ontmaagden.
Er zitten wel wat toffe mensen op het forum hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik ga me door niemand van het forum laten ontmaagden.
Ja dan wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als de liefde wederzijds is?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan wel.
Maar ik zie dat niet zo heel snel gebeuren via FOK!
Dat zeker. Heb er ook wat vrienden aan overgehouden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zitten wel wat toffe mensen op het forum hoor.
Ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren sluit het niet uit want het gebeurt vaak genoeg.quote:
Er zijn trouwens belangrijker dingen dan de eerste keer seks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren sluit het niet uit want het gebeurt vaak genoeg.
Daarom heb ik besloten om het te laten rusten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn trouwens belangrijker dingen dan de eerste keer seks.
Goedzo. Ik heb ook toffe vrienden aan FOK! overgehouden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeker. Heb er ook wat vrienden aan overgehouden.
Maar ik heb besloten om het te laten rusten dat hele ontmaagden gedoe. Ik houd me er te veel mee bezig waardoor ik mezelf de put in praat.
Die van mij komen alleen maar uit ONZ.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb ook toffe vrienden aan FOK! overgehouden.Meeste zijn zelfs niet eens echt ONZ-users wat je wel zou verwachten.
Socios?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedzo. Ik heb ook toffe vrienden aan FOK! overgehouden.Meeste zijn zelfs niet eens echt ONZ-users wat je wel zou verwachten.
Eerst maar een vriendinnetje, dan is de volgende stap een stuk gemakkelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom heb ik besloten om het te laten rusten.
neeheeeeeequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zitten wel wat toffe mensen op het forum hoor.
Nouja, in ONZ zitten wel veel mensen waarmee ik het op meetings enorm gezellig heb, maar 1 op 1 zou ik er niet mee afspreken of iig nog nooit gedaan, Heiden6, Merel- en Socios dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij komen alleen maar uit ONZ.![]()
Faye, naat, VH, Watertornado
Aardige gast hoor.quote:
Ik met de meeste ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in ONZ zitten wel veel mensen waarmee ik het op meetings enorm gezellig heb, maar 1 op 1 zou ik er niet mee afspreken of iig nog nooit gedaan, Heiden6, Merel- en Socios dan weer wel.
Heeft ook geen haast leuk als het gebeurt maar ik heb het los gelaten van dat moet nu wel snel gebeuren want anders loop ik achter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerst maar een vriendinnetje, dan is de volgende stap een stuk gemakkelijker.
Jij mag dat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik best.
Ik mag jou er graag mee plagen.
Hahahah, tof toch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik met de meeste ook niet.
Maar met Faye en Naat heb ik het reuze gezellig en we gaan nog wel een paar festivalletjes af en Faye komt maandag BBQen. Nou ja als dat weer een beetje normaal blijft tenminste.
Met Watertornado ga ik nog een keer exculsieve biertjes drinken en met VH ga ik nog naar een Drum en Bass concert.
De rest hoeft niet zozeer.
Al willen mr.green, Viro en Mono wel een keer met me uit om te chicks te hosselen voor mij.![]()
O ja en Snuf omdat dat gewoon een baasje is.
Ja klopt want Mono gaat in Rotterdam wonen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag dat.
[..]
Hahahah, tof toch.Volgens mij zouden de Rotterdammers ook nog een keer allemaal gaan stappen, dan wil ik wel mee.
Waar woonde jij ergens dan ookalweer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja klopt want Mono gaat in Rotterdam wonen.![]()
Daar moet ik bij zijn maakt niet uit hoeveel ik tegen mijn moeder moet liegen.![]()
Maar het zal wel meevallen aangezien Faye ook meegaat en die gaat ze maandag toch ontmoeten.
Hoofddorp naast Schiphol.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar woonde jij ergens dan ookalweer?
Mono in Rotterdam gaat tof worden.Hij zou eerst een appartementje een kwartiertje hier vandaan komen wonen. Maar hij gaat in Rotterdam Noord wonen.
Oh, nu stop ik met de SC hoor.Moet er toch zo vandoor, vanavond naar een vriend.
Prima idee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders gaan we een keer in Amsterdam stappen.
Oh jij hebt mooie ogen zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar woonde jij ergens dan ookalweer?
Mono in Rotterdam gaat tof worden.Hij zou eerst een appartementje een kwartiertje hier vandaan komen wonen. Maar hij gaat in Rotterdam Noord wonen.
Oh, nu stop ik met de SC hoor.Moet er toch zo vandoor, vanavond naar een vriend.
Rustig aanpakken ze heeft denk ik last van bindingsangst dus ik denk dat als je er direct opvliegt ze schrikt en wegrent. Eerst maar eens rustig praten via msn, skype of wat dan ook en dan langzaam aansturen op een ontmoeting zonder bijbedoelingen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik heb even goede raad nodig. Ik heb nu op Paiq contact met een dame die, net als ik, nog nooit een relatie heeft gehad. Volgens haar ligt dat aan haar eigen onzekerheid. Niet veel anders dan bij mij dus, denk ik. Hoop ik![]()
Maar goed, het punt is dus: hoe kan ik dit nu in vredesnaam "sturen" naar waar ik wil zijn? Ik heb wel een beetje erg enthousiast gereageerd, denk ik, en dan ben ik meteen weer bang dat dat, juist omdat zij zelf aangeeft nog altijd wat onzeker te zijn, haar een beetje afschrikt. Ik wil dus niet te hard van stapel lopen, maar ik wil dit toch ook niet laten schieten. Wat zou de beste weg zijn?
Tot nu toe hebben we slechts op Paiq met elkaar gesproken. Ik durf niet eens te vragen of ze ook elders online te bereiken is. Ik ben bang dat ze dan al gaat denken dat ik te hard van stapel loopquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Rustig aanpakken ze heeft denk ik last van bindingsangst dus ik denk dat als je er direct opvliegt ze schrikt en wegrent. Eerst maar eens rustig praten via msn, skype of wat dan ook en dan langzaam aansturen op een ontmoeting zonder bijbedoelingen.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we slechts op Paiq met elkaar gesproken. Ik durf niet eens te vragen of ze ook elders online te bereiken is. Ik ben bang dat ze dan al gaat denken dat ik te hard van stapel loop
Vragen staat vrijquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we slechts op Paiq met elkaar gesproken. Ik durf niet eens te vragen of ze ook elders online te bereiken is. Ik ben bang dat ze dan al gaat denken dat ik te hard van stapel loop
Ja, dat moet ik dan inderdaad maar doen. Ze is nu niet online, maar de volgende keer zal ik eens kijken waar het gesprek heengaat en als dat in de juiste richting is, vraag ik het maar eens.quote:
Gezellig kom je een bakkie koffie drinken?quote:
Hij lust alleen wodka hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gezellig kom je een bakkie koffie drinken?
Wel zo verstandigquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik dan inderdaad maar doen. Ze is nu niet online, maar de volgende keer zal ik eens kijken waar het gesprek heengaat en als dat in de juiste richting is, vraag ik het maar eens.
Als het geen Senseo-koffie is, is dat prima.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gezellig kom je een bakkie koffie drinken?
Oh kak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het geen Senseo-koffie is, is dat prima.
En oploskoffie helaas.quote:
Nescafequote:
Ik denk dat het met online daten het beste is om toch wel redelijk snel naar een ontmoeting toe te werken. Dan heb je:quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik dan inderdaad maar doen. Ze is nu niet online, maar de volgende keer zal ik eens kijken waar het gesprek heengaat en als dat in de juiste richting is, vraag ik het maar eens.
Senseo Sydney heb ik nooit gedronken. Nescafe vind ik prima, heb ik hier ook weleens staan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
NescafeJammer dat ze die amandelsmaak niet meer verkopen.
![]()
En vroeger had je Senseo Sydney, die was ook geniaal.
[..]
Och man, dat was een orgasme in een pad, écht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Senseo Sydney heb ik nooit gedronken. Nescafe vind ik prima, heb ik hier ook weleens staan.
Koffie met een knoflooksausje... Apart.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Och man, dat was een orgasme in een pad, écht.
Ja, die tip ken ik ook, maar met haar heb ik dus het idee dat als ik daar nu al over begin, het haar meteen afschrikt en ze daardoor afhaakt...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk dat het met online daten het beste is om toch wel redelijk snel naar een ontmoeting toe te werken. Dan heb je:
A- meer oom over te praten
B- meteen een idee of je die persoon beter wil leren kennen of niet.
Versieren leidt (of: zou moeten leiden) tot een orgasme. Het gaat hier over orgasmes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
gaat dit nog over versieren?
De rest van de afspraak kan ook wel per DM gemaakt worden, ontopic graag
Het is hier teveel SC.
Jaja, ook een beetje mijn fout.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Versieren leidt (of: zou moeten leiden) tot een orgasme. Het gaat hier over orgasmes.
Dat voel je zelf het beste aan, lijkt me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, die tip ken ik ook, maar met haar heb ik dus het idee dat als ik daar nu al over begin, het haar meteen afschrikt en ze daardoor afhaakt...
Eens 'n keer een date gehad met een dame. We gingen naar een gezellige pub. Het was buiten ongeveer 25 a 27 graden... Bestelt mevrouw een warme chocolademelk...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Een kopje koffie drinken is een goeie eerste date.Wel echte koffie en geen oplos/senseo koffie
Ik vond het vooral apart. De bardame moest er ook mee lachen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Ik vind het wel wat hebben.
Als je een keer echte koffie hebt geproefd wil je geen senseo/instantmeukkoffie meer
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
Jongens jongens rustig nou over die koffie.
Maar het is dus niets geworden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond het vooral apart. De bardame moest er ook mee lachen.Daarna meldde ze al meteen dat het weliswaar een mooi meisje is, maar wel gypsy.
Precies.
En wat is daar mis mee?quote:
99,9% van die lui deugen gewoon niet. En als zo'n dame bij wijze van grote uitzondering wel zou deugen, zit je altijd met familiaire issues.quote:
Wat een slet. Ik had haar gelijk gedumpt!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens 'n keer een date gehad met een dame. We gingen naar een gezellige pub. Het was buiten ongeveer 25 a 27 graden... Bestelt mevrouw een warme chocolademelk...
Gelukkig heb je dat bij Nederlanders nooitquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
99,9% van die lui deugen gewoon niet. En als zo'n dame bij wijze van grote uitzondering wel zou deugen, zit je altijd met familiaire issues.
Dat zeg ik niet, maar vast minder vaak dan met een gypsy.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat bij Nederlanders nooit
Daten is leuk, maar als niet-gypsy iets beginnen met een gypsy is over het algemeen geen aanrader.quote:
nee, ik ben niet slim. alleen slim of goed in niet interessante dingen, die niets met versieren of meisjes te maken hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef ook_gek het volgende:
Het is een schatje!!!
Vind het jammer en ook vervelend voor hem dat hij kennelijk zich zelf zo in de weg zit.
Want buiten dat, heb ik een hele positieve indruk over hem.
Intiligent, kan soms leuk en scherp uit de hoek komen.
Gekke vraag mlig maar is leren makkelijk voor je, dat het zeg maar van zelf gaat en je het eigelijk te makkelijk vind en daarom ook saai?
Zat laatst een stuk te kijken over hoog begaafte mensen / kinderen.
Daar kwam uit dat veel van die mensen moeite hebben met communicatie en omgang met de maatschappij. Mede omdat ze alles over analiseren en voor alles een bijna wetenschappelijke en wiskundige benadering nodig hebben voor een bepaalde situatie.
Elke situatie is een reactie van wiskundige reacties. Zij kunnen niet accepteren dat iets gewoon gebeurd, maar moeten voor alles een berekenbare reden hebben.
Met als gevolg dat ze daar volledig in door kunnen slaan.
Kijk dit bedoel ik bv, jij hebt zo een grote en brede kennis dat jij er over door en door gaat en het in het extreme trekt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik ben niet slim. alleen slim of goed in niet interessante dingen, die niets met versieren of meisjes te maken hebben.
[quote]
Ik heb het niet over meisjes of wel of niet slim zijn. Ik heb het over goed kunnen leren.
[quote]
en toen even later, of daarvoor(weet al niet meer), kwamen er fietsers vanaf een afstandje aan. en die gingen heel langzaam, en bijna allemaal hadden ze hun licht aan
en toen ik zo van: kijk er komen fietsers aan. ze hebben een naafdynamo, je ziet zo nog dat licht knipperen.
(.....) nog wat onzin van mijn kant.
en toen ik weer verder met: "eigenlijk helemaal niet veilig al die naafdynamos van tegenwoordig, want nu krijgen sommige mensen er allemaal eleptische aanvallen van, en dan vallen die om, zo hier, zo midden op de weg.
en dan worden ze overreden. ja echt levensgevaarlijk die naafdynamos. niet goed voor de verkeersveiligheid. je zou toch verwachten de nieuwe innovaties met verkeer, en op fietsgebied goed zouden zijn voor de veiligheid.
Maar dat komt inderdaad omdat jij een volledig verkeerd beeld hebt van vrouwen.quote:en toen liepen we terug, en toen had ik het nog over dat bijna alle kraampjes niet zo interessant waren. behalve die daar, en die en nog 1 met leer enzo.
en toen ging ik verder met of als er meisjes zouden zijn, dat die dan bij alle sierradenkraampjes willen gaan stoppen.
en toen vond hij mijn "hypothetische" beeld van vrouwen nergens op slaan ofzoiets.
en toen ik nog van, ja het is een hypothese idd, dat vrouwen dan bij die allemaal zullen stoppen. maar je mag me hypothese onderuit werpen hoor. maar dat snapte hij niet .
Maar je moet ook niet precies doen wat in een boek staat, je kan het mee nemen maar meer niet. Zoals het in het boek staat gaat het nooit lukken of werken. Er is en dat is iets wat we allamaal al vaker geroepen hebben. Er is geen handboek hoe om te gaan met vrouwen.quote:kortom, geen leuke dingen dat meisjes met mij om willen gaan. dan moet je het volgens de boeken hebben over relatieintriges, en spannende dingen, en weet ik het wat allemaal. maar ik kan dat allemaal niet betrekken op me eigen verhalen, en me eigen leven.
Ik ga het niet vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb me net opeens ingeschreven voor een studie. Nu maar hopen dat ik niet instabiel word opeens. Opeens. Ik ging alweer de lokalen inbeelden en toen kreeg ik weer dat benauwde.
Welke studie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hahaha ik heb me in elk geval weer vermaakt met je dagverslag
Ojee. Ik heb me net opeens ingeschreven voor een studie. Nu maar hopen dat ik niet instabiel word opeens. Opeens. Ik ging alweer de lokalen inbeelden en toen kreeg ik weer dat benauwde.
maar je kan je inschrijving volgensmij nog terugtrekken hoor. het gaat toch allemaal tegenwoordig via die 1e site tegenwoordig?quote:
Volgens Firefly moet je onvoorspelbaar zijn. Dat gaat je heel goed af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik ben niet slim. alleen slim of goed in niet interessante dingen, die niets met versieren of meisjes te maken hebben.
quote:en toen mompelde ik nog wat over duitsers die zich overal ingraven in kuilen, in de 2e wereldoorlog, en dan nu weer.
en dat was ook niet zon succes.
Wat ik miste in je verslag was een indruk van dat leisje in de notenkraam. Was je nieuwsgierig naar haar?quote:dus nog steeds ben ik verdoemd voor altijd dat ik nooit een meisje zal leren kennen. en dat zal ook nooit veranderen.
ik praat al niet eens met ze.
geen idee. ik let er nieteens op. het enige wat ik me afvroeg is hoe oud die meid zou wezen, en hoe lang ze daar al zou werken door al dat onhandige gedoe van haar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Volgens Firefly moet je onvoorspelbaar zijn. Dat gaat je heel goed af.
[..]
[..]
Wat ik miste in je verslag was een indruk van dat leisje in de notenkraam. Was je nieuwsgierig naar haar?
Moest jij niet bij een vriend zijn?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ging eerst altijd braaf, daarna was ik een keer ziek, 1 les gemist en ik durfde niet meer. Die drempel werd steeds hoger. Wil ik me dit keer overheen proberen zetten.
Zelfde met te laat komen, dan zat ik wel op school die uren maar durfde ik niet naar de les.
Gelukkig is er 1 drempel weg, eerst had ik ook een thuissituatie waarbij ik mijn kamer vaak niet uit durfde.
Het was een opmerking. Vertel het nou.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat een kutvraag deelnemer. Echt waar.
Want?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat een kutvraag deelnemer. Echt waar.
Oooh ja, ik kwam ook eerst heel goed alle ( zelfs niet-verplichte) colleges. En toen gebeurde er iets zeg maar buiten school om. En toen kwam ik steeds minder ( lees 'gestopt'). Maar ik vond alleen die verplichte dingen eng, in het lokaaltje. Niet die in de grote zaal. Maarja op de middelbare spijbelde ik sowieso heel veel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ging eerst altijd braaf, daarna was ik een keer ziek, 1 les gemist en ik durfde niet meer. Die drempel werd steeds hoger. Wil ik me dit keer overheen proberen zetten.
Zelfde met te laat komen, dan zat ik wel op school die uren maar durfde ik niet naar de les.
Gelukkig is er 1 drempel weg, eerst had ik ook een thuissituatie waarbij ik mijn kamer vaak niet uit durfde.
Die huppelt de douche ik weet al waar dit naar toe gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik. Die huppelt net de douche uit. Dus weg.
Toegegeven dat het niet de meest tactische vorm is van smalltalk, toch hoef je je niet meteen zo gepasseerd te voelen als iemand er een opmerking over maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
geen idee. ik let er nieteens op. het enige wat ik me afvroeg is hoe oud die meid zou wezen, en hoe lang ze daar al zou werken door al dat onhandige gedoe van haar.
en toen ging die "vriend" me erop wijzen dat ik moest stoppen met marktverkopers beledigen over hun handel ofzo. slaat mijn insziens helemaal nergens op, het is ook belachelijk.(ja wat hij deed ja)
maar toen werd natuurlijk ik wel weer als een pispaaltje neergezet, en hij kan meisjes krijgen dus het zal wel.
volgensmij is juist wat hij dan doet -(mij erop aanspreken wanneer ik smalltalk doe dat de naam van die kar niet klopt, dat ik me moet "inouden" en supernetjes moet gaan doen tegen verkopers) -
iets wat meiden aantrekt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oooh mylifeisgrey, is dat geen leuk idee voor je? Om op zo'n hippe site een blog te beginnen. En dan kun je helemaal leuk zelf foto's toevoegen daar om je verhalen mee te ondersteunen!! En dan gaan ook meisjes (!!) je blog lezen en misschien reageren.
hoeveel jaar heb je al gefaald? Je was toch bijna jailbait. ik ging je nog waarschuwen voor iets (6 maanden terug ofzo) omdat ik dacht dat je een klein meisje was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
was daar wel een reele angst voor? (itt tot de irreele van "niet meer naar school durven omdat het confronterend eng en moeilijk is(niet de stof maar sociaal)"quote:Gelukkig is er 1 drempel weg, eerst had ik ook een thuissituatie waarbij ik mijn kamer vaak niet uit durfde.
Wil je alsjeblieft op blogspot.com iets beginnen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel jaar heb je al gefaald? Je was toch bijna jailbait. ik heb je nog gewaarschuwd voor iets (6 maanden terug ofzo) alsof je een klein meisje was.
op dat na ..... echt! klinkt herkenbaar wat ik ook zou doen, dit vind ik wel speciaal om eens van iemand anders te horen.
maar ik wil er nu niet over praten.
[..]
was daar wel een reele angst voor? (itt tot de irreele van "niet meer naar school durven omdat het confronterend eng en moeilijk is(niet de stof maar sociaal)"
Daten is enorm eng enzulks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
school en daten is niet eng, spinnen daarentegen, dat is de stuff of nightmares![]()
wie gaat er gezellig mee daten a.s. maandag?
ik date liever met 1000 vrouwen dan dat ik op mn studentenkamertje zit met 1 spinquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daten is enorm eng enzulks.
Sowieso vrouwen, ENG!
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik date liever met 1000 vrouwen dan dat ik op mn studentenkamertje zit met 1 spin
Kan me voorstellen dat hij dat niks vind. Het gaat dan een moet je worden en dan is al snel de lol er van af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft op blogspot.com iets beginnen?
Een vriendin van mij kwam zelfs een jongen in het echt tegen die op een verhaaltje van haar had gereageerd.
Nee man date is geweldig leuk, je maakt soms de gekste dingen mee. Ik had altijd wel een leuk verhaal na datequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen, ENG!
Eng? Nee man, 9 van de 10 zijn zo niet interessant dat je na 10 minuten wel bent uitgepraat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen, ENG!
1000 dates 1001 verhalenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man date is geweldig leuk, je maakt soms de gekste dingen mee. Ik had altijd wel een leuk verhaal na date
Oh ik kan hele verhalen opschrijven over me date's of versier blunders. Dat laatste heb ik al lang gedaan hier op Fok. Daar kennen heel veel mensen me van kennelijkquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man date is geweldig leuk, je maakt soms de gekste dingen mee. Ik had altijd wel een leuk verhaal na date
Niemand snapt dat ik een grapje maak?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef hasjman het volgende:
[..]
Eng? Nee man, 9 van de 10 zijn zo niet interessant dat je na 10 minuten wel bent uitgepraat.
Je hebt er wel wat van geleerd blijkbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ik kan hele verhalen opschrijven over me date's of versier blunders. Dat laatste heb ik al lang gedaan hier op Fok. Daar kennen heel veel mensen me van kennelijk
Ik heb 1 jaar HBO gefaald, zit nu een jaar thuis. Dus nog niet teveel tijd verspild gelukkig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel jaar heb je al gefaald? Je was toch bijna jailbait. ik ging je nog waarschuwen voor iets (6 maanden terug ofzo) omdat ik dacht dat je een klein meisje was.
op dat na ..... echt! klinkt herkenbaar wat ik ook zou doen, dit vind ik wel speciaal om eens van iemand anders te horen.
maar ik wil er nu niet over praten.
[..]
was daar wel een reele angst voor? (itt tot de irreele van "niet meer naar school durven omdat het confronterend eng en moeilijk is(niet de stof maar sociaal)"
En dat heb ik natuurlijk gemist.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ik kan hele verhalen opschrijven over me date's of versier blunders. Dat laatste heb ik al lang gedaan hier op Fok. Daar kennen heel veel mensen me van kennelijk
Oh ja dat zeker wel, en soms heb ik nog gekke versier blunders hoor. Dat is gewoon lachen, kijken hoe ver je kan gaan. Onlangs nog een leuke blunder gehad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt er wel wat van geleerd blijkbaar.
ik ga strawberry berichten dat jouw studieaanpak waarom het nu beter zal gaan met je precies hetzelfde als mijne is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
Reuze gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef WokkelKardinaal het volgende:
gewoon regelen dat ze om 14u aankomt, tot 15u lekker in't zonnetje op een terras, frisje erbij of biertje, wat je wil, dan bios of dierentuin ofzo en dan naborrelen. als het echt te hard klikt is het zo 17u en neem je der mee eten in een goed(koop) kwaliteitstentje. anders gooi je der weer op de trein en heb je toch een relaxte dag gehad. eventueel daarna qualitytime thuis
einde
sowieso! oefen die vlotte babbel, merk op dat ze der soepel en zomers uitziet. vraag wat haar ideale uitgaansavond is, doet ze vaak sporten, wat wil ze met der leven doen, wat vind ze tof aan mannen etcquote:
Ik zal wel eerste even opzoek gaan naar een vrouw die op date met mij wil.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
sowieso! oefen die vlotte babbel, merk op dat ze der soepel en zomers uitziet. vraag wat haar ideale uitgaansavond is, doet ze vaak sporten, wat wil ze met der leven doen, wat vind ze tof aan mannen etc
wat een leuke rode oogjes in je UIquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt en waarom je het zegt.
Er is inderdaad geen andere oplossing, het is een onterechte nergens op gebaseerde angst, die toch onwijs sterk is. Je bent de eerste waarvan ik hoor dat die het herkent. Dus ben benieuwd hoe het gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga strawberry berichten dat jouw studieaanpak waarom het nu beter zal gaan met je precies hetzelfde als mijne is.
ik heb een boel keer gezegd tegen haar dat er geen oplossingen voor dat soort dingen zijn, en dat alles wat nodig is alleen maar is jezelf er even overheenzetten.
http://www.google.nl/sear(...)ey+%22heen+zetten%22
Het was geen faal, ik ben gestopt omdat ik het niet leuk vond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
huh, wat. eigenlijk voel ik me hier nu best wel thuis. 4 studiefalers al(al wil strawberry het niet toegeven)
Bedankt! hahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
wat een leuke rode oogjes in je UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |