abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99971778

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
pi_99971833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom moet dat perse, en voor wie wil je dat bewijzen? Het ene is bewust en het andere onbewust, je hoeft het dan ook niet zo sterk met elkaar te vergelijken aangezien beide een rol spelen op twee heel verschillende manieren.

Daarnaast zijn de meeste onderzoeken gericht op het effect van (mannelijke) feromonen op vrouwen en keer op keer tonen die onderzoeken aan dat ze een rol spelen bij o.a. aantrekkingskracht. En laat jij nou net degene zijn die beweert dat uiterlijk bijna geen tot geen rol speelt voor vrouwen (wat al niet waar is maar goed) maar dat persoonlijkheid de sleutel tot succes is. Maar feromonen spelen dus ook een rol.
Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.

Met je ogen zie je ook meteen hoe iemand is. Dus ook de persoonlijkheid. Met feromonen kan je dit allemaal niet bepalen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99971975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef greatjob het volgende:

[..]

Hij schep niet snel een band. Hij is vrij stil.
Ik dacht zelf een paar meisjes aan te spreken en ze in een feeststemming te krijgen. Zo worden ze wat losser en blijven ze rond ons hangen. En ze dan in de mood te krijgen zodat er wel één gewillig is om met hem te zoenen en misschien meer.
Maar ik kan jouw strategie ook gebruiken.
Als je opent heb je wel een redelijke kans dat ze je interessanter vinden dan hem. Vooral als ze door jou vrolijk worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99972400
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.

Met je ogen zie je ook meteen hoe iemand is. Dus ook de persoonlijkheid. Met feromonen kan je dit allemaal niet bepalen.
Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.

Lees mijn post nog eens en kijk eens in je broek. Je bent toch geen vrouw of wel? De invloed op vrouwen is namelijk het meeste onderzocht. Vrouwelijke feromonen zijn minder krachtig dus voor mannen speelt het inderdaad minder een rol, maar als jij mijn post had gelezen had je dat er al uit op kunnen maken in plaats van je standaard riedeltje verder te blijven afdraaien tegen mij.
Daarnaast gaat het over bewust en onbewust dus kan je het niet naast elkaar leggen en bepalen welke van de twee het hem doet voor iemand. Zoals ik al zei gaat het ook niet letterlijk over ruiken, maar over het registreren van die feromonen. Dat is het punt een beetje, alleen gaat het dus vooral op voor vrouwen.

Maar goed, ik geloof er helemaal niets van dat jij iedereens persoonlijkheid zomaar kan zien aan de buitenkant. Zo simplistisch is een persoonlijkheid niet dat je die in een oogopslag kan doorgronden. Feromonen geven ook allerlei biochemische informatie door die invloed heeft op de hormoonhuishouding van de ander, die kan je niet bewust controleren maar beïnvloeden wel de (seksuele) communicatie en zelfs het gedrag.
pi_99972767
Feromonen _O_

Vrouwen die dat weten en uit zijn op seks maken even een 'uitstrijkje' op hun nek of achter hun oor. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:04:20 #6
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99972770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Om te bewijzen dat het visuele meer effect heeft dan feromonen.
Het zou mij niet verbazen als feromonen een rol spelen in de zogenaamde uitstraling.
The view from nowhere.
pi_99972809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.

Lees mijn post nog eens en kijk eens in je broek. Je bent toch geen vrouw of wel? De invloed op vrouwen is namelijk het meeste onderzocht. Vrouwelijke feromonen zijn minder krachtig dus voor mannen speelt het inderdaad minder een rol, maar als jij mijn post had gelezen had je dat er al uit op kunnen maken in plaats van je standaard riedeltje verder te blijven afdraaien tegen mij.
Daarnaast gaat het over bewust en onbewust dus kan je het niet naast elkaar leggen en bepalen welke van de twee het hem doet voor iemand. Zoals ik al zei gaat het ook niet letterlijk over ruiken, maar over het registreren van die feromonen. Dat is het punt een beetje, alleen gaat het dus vooral op voor vrouwen.

Maar goed, ik geloof er helemaal niets van dat jij iedereens persoonlijkheid zomaar kan zien aan de buitenkant. Zo simplistisch is een persoonlijkheid niet dat je die in een oogopslag kan doorgronden. Feromonen geven ook allerlei biochemische informatie door die invloed heeft op de hormoonhuishouding van de ander, die kan je niet bewust controleren maar beïnvloeden wel de (seksuele) communicatie en zelfs het gedrag.
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:06:22 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99972864
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Feromonen _O_

Vrouwen die dat weten en uit zijn op seks maken even een 'uitstrijkje' op hun nek of achter hun oor. :Y
Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.
*noteert*
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:09:12 #9
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99972985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
De gaat er niet om wat beter registreerbaar is, maar wat de aantrekkingskracht bepaald (inclusief onbewuste processen).
The view from nowhere.
pi_99973009
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.
*noteert*
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doet

http://www.beautyjournaal(...)n-parfum-werken-niet
pi_99973092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lees mijn post eerst nog eens door en reageer dan inhoudelijk, dan zijn je vragen misschien nog overbodig ook.
Ik heb het er wel over en je reageert op mij, dus dat is geen argument om de informatie te negeren, of begrijp je het gewoon niet en probeer je dat zo te verbergen? Je hoeft er uiteraard niet op in te gaan hoor maar als je het zou lezen zou je misschien het een en ander duidelijk worden wat je weer een reactie schelen waar je compleet langs mijn punt heen praat.
Feromonen zijn iets heel anders dan uiterlijk, dus waarom ze perse in dezelfde weegschaal leggen? Ze hebben beide een verschillende invloed, punt.
En daarnaast hebben ze vooral effect op vrouwen en die kijken volgens jou toch niet naar uiterlijk? Dus dan zou volgens jouw redenatie het totale effect van feromonen altijd groter voor ze zijn dan die van het zicht omdat die laatste niet meetelt voor ze. Let wel, ik zeg niet dat dit ook echt zo is verder.
De feiten die jij vaak aanhaalt zijn die trouwens ook te vinden op het internet? Bijna alles is te vinden op het internet maar toch zie ik nooit bronnen van jouw beweringen.
pi_99973179
http://senseofsmell.org/p(...)_Final%207-15-09.pdf

Hier heb je de paper , het is misschien zelfs nog minder effectief/verwaarloosbaar/ tot niet aanwezig als dat ik dacht _O-
pi_99973235
Steroids molecules such as Δ
4, 16
-androstadien-3-one (AND) and
estra-1, 3, 5(10), 16-tetraen-3-ol (EST) have been declared to be human
pheromones based upon the false premise that humans have a functional
vomeronasal organ (VNO), which they don't.
pi_99973254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is er überhaupt een onderwerp te vinden waarvan iedereen het er 100% mee eens is en waar je nooit tegengeluiden over hoort?
pi_99973449
In the past 15 years, considerable evidence has accumulated to demonstrate
that 1) adult humans do have a VNO (e.g., 74, reviewed in 75), however; 2) it is
devoid of sensory cells (88) and 3) does not have associated nerves making contact
with the accessory olfactory bulb (89)

De sensor cellen zitten er niet bij (bij mensen), plus de zenuwen die de signalen naar je hersenen moeten transporteren zijn niet aanwezig.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:30:05 #16
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99974004
Oke, nu gaat het niet meer over versieren.

On topic, gaarne.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:30:49 #17
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99974042
Bij mensen zijn nog geen effecten van feromonen bekend.

quote:
Some body spray advertisers claim that their products contain human sexual pheromones that act as an aphrodisiac. In the 1970s, "copulins" were patented as products that release human pheromones, based on research on rhesus monkeys.[32] Subsequent to this, androstenone, axillary sweat, and "vomodors" have been claimed to act as human pheromones.[33] Despite these claims, no pheromonal substance has ever been demonstrated to directly influence human behavior in a peer reviewed study.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Pheromone#Humans
The view from nowhere.
pi_99974043
http://mugwump.pitzer.edu/~bkeeley/pix/Portugal/Meredith_2001.pdf

Deze bron belicht beide kanten en is niet zo eenzijdig als jouw bron Firefly.
Ik zou ook een bron kunnen geven die exact het tegenovergestelde als de jouwe beweert enkel en alleen omdat het kan, maar deze lijkt mij beter omdat alles tenminste onderbouwt wordt.

Oh en het is wel makkelijk om selectief te quote, jouw bron geeft namelijk ook aan dat het bestaan van bepaalde feromonen wel degelijk bewezen is. Mogelijk is er inderdaad geen werkende VNO maar dit sluit niet uit dat feromonen (of tenminste stoffen met een vergelijkbare werking) invloed hebben op anderen. Zo is er bijvoorbeeld een gerenomeerd onderzoek waaruit blijkt dat vrouwen hun menstruatiecyclus op elkaar afstemmen als ze langdurig samen wonen en dit komt door bepaalde stoffen die ze afscheiden.

Dus of je het nou voor het gemak feromonen noemt of niet, verscheidene onderzoeken toonden iig aan dat er communicatiestofjes zijn die invloed uitoefenen op anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 20:32:30 ]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:31:27 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99974077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Andermans feromonen werken niet, nee. Hou het natuurlijk. Overigens zijn mannen er schijnbaar veel gevoeliger voor dan vrouwen. Idiote holbewoners zijn het ook hè :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:31:35 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99974087
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Crutch het volgende:

On topic, gaarne.
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?
pi_99974119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Die post was er nog niet toen ik aan het typen was, excuses.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:34:18 #22
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99974242
Krijg nou wat, Crutch is blauw. :D Feli Crutch ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:34:23 #23
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99974249
Ik merk dat ik me nog wel onzeker voel over mijn uiterlijk. Maar dat is misschien de natuurlijke competitie tussen vrouwen. Het is wel vreemd, want ik vind mezelf ook vaak echt veel lekkerder dan andere vrouwen.

Ik denk dat ik het bij deze officieel moet toegeven aan de mensen om mij heen, zo ook hier op het forum.

Vandaag is de dag. Zo, dat lucht wel weer op.
pi_99974341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik merk dat ik me nog wel onzeker voel over mijn uiterlijk. Maar dat is misschien de natuurlijke competitie tussen vrouwen. Het is wel vreemd, want ik vind mezelf ook vaak echt veel lekkerder dan andere vrouwen.

Ik denk dat ik het bij deze officieel moet toegeven aan de mensen om mij heen, zo ook hier op het forum.

Ik denk dat elke vrouw dat wel heeft, inderdaad de natuurlijke competitie. Niets om je over te schamen en goed dat je open bent :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:36:44 #25
118585 Crutch
pi_99974387
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

_O-
Je moeder is een hamster
pi_99974392
quote:

Je begrijpt dat dit om foto's vraagt. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:39:46 #27
118585 Crutch
pi_99974546
quote:

Dus we mogen aannemen dat je een godsgruwelijk lekker ding bent? :P
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:50:01 #28
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99975157
quote:
Vandaag is de dag.
Handel hemels.

quote:
Zo, dat lucht wel weer op.
:D
The view from nowhere.
pi_99975321
Dusja voor mannen:

Geen truukjes zoals kleding, steroiden, andere stofjes, plastisch chirurgie en andere zooi. Het is een lange weg naar zelfverrijking, een weg waarbij je veranderd, groeit en zelfs anderen voorbij kan groeien. (mensen zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig). Een weg waarbij je jezelf opbouwt en tegelijk meer succes behaalt met vrouwen. Net zoals vele andere dingen in het leven gaat dit gebalanceerd.
pi_99976057
Kijk dit na voor jezelf voor een diepere persoonlijkheid:

Lijstje "normen en waarden" (voorbeeldjes): Ik ben aardig voor mensen, ik ben eerlijk, ik ben sociaal, ik luister naar mensen.

Het lijstje die je gemaakt hebt (of in je hoofd) is wie je bent. Jouw dagelijkse handelingen zijn hierop gebaseerd, maar soms wijk je af. Een afwijking van je gedachtegang en voor de dingen waarvoor je staat, is een afwijking van je diepe identiteit en persoonlijkheid. Wijk dus niet af.

Jij bent diegene met een eigen mening, een voorbeeld voor jezelf, een voorbeeld voor anderen. Niemand die jou kan laten afwijken van je normen en waarden. Dit is waarvoor je streeft, hoe je je ultieme zelf kan zijn. Je niet laat bepalen wat te doen door andere mensen, en geniet van elk moment van de dag. Hiernaast kan je een lijstje maken van wie je wilt worden, een bergbeklimmer? Een schrijver? Een avonturier? Wat is een echte bergbeklimmer bijvoorbeeld? Dat is iemand die zijn ding met passie uit voert en er gelukkig van wordt. Iemand die weet wat zijn grenzen zijn, maar die het ook probeert te verleggen.

Een diepe persoonlijkheid is een diepe weg naar jezelf met tegelijk de exploitatie hiervan.
pi_99976193
hoi, ik ben terug van een mini-vakantie in zeeland :)
Nog wat gebeurd hier?
Finally, someone let me out of my cage
pi_99976231
Aantrekkelijkheid bij mannen draait gewoon om persoonlijkheid. Voorbeelden te over van dikzakken die die dankzij hun persoonlijkheid goed in de smaak bij vrouwen vallen. En dat heb je of dat heb je niet. Iemand als ik met een weinig sprankelende persoonlijkheid kan wel allerlei boeken, cursussen of dvd-boxen vol tips en tricks aanschaffen maar het zal nooit wat worden. Door mijn sportschool body weet ik dat nog enigszinds te compenseren. Als je geen persoonlijkheid hebt en er niet uitziet kun je het helemaal wel vergeten natuurlijk tenzij je bereid bent de lat heel erg laag te leggen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:11:35 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99976288
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef minibeer het volgende:
hoi, ik ben terug van een mini-vakantie in zeeland :)
Nog wat gebeurd hier?
Nah.
C'est la vie
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:17:03 #34
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99976582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
Dusja voor mannen:

Geen truukjes zoals kleding, steroiden, andere stofjes, plastisch chirurgie en andere zooi. Het is een lange weg naar zelfverrijking, een weg waarbij je veranderd, groeit en zelfs anderen voorbij kan groeien. (mensen zijn niet gelijk, maar wel gelijkwaardig). Een weg waarbij je jezelf opbouwt en tegelijk meer succes behaalt met vrouwen. Net zoals vele andere dingen in het leven gaat dit gebalanceerd.
Je bent erg wijs, firefly
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:24:27 #35
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99977023
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

hoe gaat het met je
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:24:50 #36
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99977046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Handel hemels.
Neuken deelnemer. Neuken.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:27:49 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99977218
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Neuken deelnemer. Neuken.
Je hebt je het woord "neuken" eigen gemaakt, zie ik. Ik vond de hemelse handelingen eigenlijk beter.

Edit: Maar toch. Wel knap hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door deelnemer op 26-07-2011 21:34:15 ]
The view from nowhere.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:29:11 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99977304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee.
Dan doe ik het wel, oh wacht.
C'est la vie
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:31:56 #39
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99977458
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan doe ik het wel, oh wacht.
Ik vatte het ook anders op. :D
The view from nowhere.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:40:13 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99977894
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Crutch het volgende:

On topic, gaarne.
JE kan geur wel mee nemen in het stukje versieren. Maar het is niet de oplossing het is een x aantal procent van het geheel.

Iemand die lekker ruikt door een luchtje wordt vaak schoon en fris gevonden. Wij mensen koppelen namelijk een frisse geur aan schoon. Denk maar aan een WC die lekker ruikt en een WC die vies ruikt. De schone WC zal je kiezen want die ruikt lekker en is dus schoon.

Zelfde als kleding of een huis dat net schoon gemaakt is. Het ruikt lekker en is dus prettig en schoon.

Je kan dus best geur gebruiken als onderdeel van het versieren. Zelfde als een verzorgt uiterlijk.

Het leuke is echter dat groep 1 daar waarde aan hecht terwijl groep 2 daar helemaal niet naar kijkt en het niet belangrijk vind.

Alleen om die reden kan je geur niet uitsluiten als onderdeel van versieren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99978001
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Bedankt voor je compliment, maar het is echt iets specifieks. Er zijn ook dingen waar ik totaal geen verstand van heb.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:46:06 #42
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99978213
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hoe gaat het met je
Met mij gaat het prima. En heb jij al een man versierd op het parkbankje?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:02:13 #43
118585 Crutch
pi_99982626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

JE kan geur wel mee nemen in het stukje versieren. Maar het is niet de oplossing het is een x aantal procent van het geheel.

Iemand die lekker ruikt door een luchtje wordt vaak schoon en fris gevonden. Wij mensen koppelen namelijk een frisse geur aan schoon. Denk maar aan een WC die lekker ruikt en een WC die vies ruikt. De schone WC zal je kiezen want die ruikt lekker en is dus schoon.

Zelfde als kleding of een huis dat net schoon gemaakt is. Het ruikt lekker en is dus prettig en schoon.

Je kan dus best geur gebruiken als onderdeel van het versieren. Zelfde als een verzorgt uiterlijk.

Het leuke is echter dat groep 1 daar waarde aan hecht terwijl groep 2 daar helemaal niet naar kijkt en het niet belangrijk vind.

Alleen om die reden kan je geur niet uitsluiten als onderdeel van versieren.
Nee, okay dat snap ik, maar opeens kwamen er allemaal zinloze statistieken naarboven omdat het meer een welles-nietes-spelletje werd tussen:

a: het menselijk reukorgaan
b: wie wat hoe wat waar wanneer iemand zijn neus gebruikt.

Ik heb 't een tijdje laten sudderen, maar op een gegeven moment loopt het uit de hand.
Je moeder is een hamster
pi_99982771
quote:

Wilde hier nog op reargeren, het valt me soms sowieso op dat sommige minder knappe meisjes toch meer 'game' hebben dat knappere meisjes..

Volgens mij doet schoonheid er toch wat minder toe dan, maar attitude des te meer.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:13:46 #45
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99983271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wilde hier nog op reargeren, het valt me soms sowieso op dat sommige minder knappe meisjes toch meer 'game' hebben dat knappere meisjes..

Volgens mij doet schoonheid er toch wat minder toe dan, maar attitude des te meer.
Het gaat om het totaalplaatje ;) Iets met een varken en een gouden ring... ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_99983307
* minnemin meldt zich weer

scharrel waarvan ik even dacht dat het mijn vriend was maar dat bleek toch niet zo te zijn heeft op de tijd van onze date morgen een werkafspraak gepland waar ik bij toeval achter kwam. rotzak. heb hem gesmst dat ik het niet leuk vind. direct ook maar uit mijn foon verwijderd.

ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijf altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:15:07 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99983343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:
[me=minnemin] meldt zich weer
[/me]

scharrel waarvan ik even dacht dat het mijn vriend was maar dat bleek toch niet zo te zijn heeft op de tijd van onze date morgen een werkafspraak gepland waar ik bij toeval achter kwam. rotzak. heb hem gesmst dat ik het niet leuk vind. direct ook maar uit mijn foon verwijderd.

ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijft altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
Mens maak je niet druk. Kijk naar mij en je voelt je een stuk beter.
C'est la vie
pi_99983391
quote:
[/me]

ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijft altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
Uh dat is toch helemaal niet zo erg? Wat stel je je aan?

Volgens mij hadden jullie niks serieus. En dan word je daar al boos om? :')

Ja, dan word het moeilijk met iemand vinden als je al zo snel klaar met iemand bent om onbenullige redenen :') Het lijkt bijna nep, dat je echt zon prinsesje bent. Sowieso al denken dat hij meteen je vriend is.. :')

Direct uit je foon verwijderen, aansteller much..

[ Bericht 5% gewijzigd door LuxorBeetroots op 26-07-2011 23:21:42 ]
pi_99983436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:17:13 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99983459
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Volgens mij hadden jullie niks serieus. En dan word je daar al boos om? :')
Ja dat ook al die heisa om iets wat gewoon een misverstand is. :')
C'est la vie
pi_99984047
quote:
[/me]

ja ik ben weer single en ik leer het nooit en ik blijf altijd alleen en ik ga nooit samenwonen en ik krijg geen kinderen. bah. WAAROM NOU?
Reageer je niet iets te overdreven?
pi_99984233
Mijn vriend maakt zo vaak dubbele afspraken, hij heeft nou eenmaal veel aan zijn hoofd en onthoud niet alles of schrijft het niet op. Ik kan me er echt niet druk om maken, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal en help hem juist aan afspraken herinneren als ik er ook van weet.

Als ik zo boos zou worden zou onze relatie in de eerste weken al gesneuveld zijn denk ik.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:40:04 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99984706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn vriend maakt zo vaak dubbele afspraken, hij heeft nou eenmaal veel aan zijn hoofd en onthoud niet alles of schrijft het niet op. Ik kan me er echt niet druk om maken, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal en help hem juist aan afspraken herinneren als ik er ook van weet.

Als ik zo boos zou worden zou onze relatie in de eerste weken al gesneuveld zijn denk ik.
De helft van de wereld zou dan geen relatie meer hebben.
C'est la vie
pi_99985048
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef heloef het volgende:

[..]

De helft van de wereld zou dan geen relatie meer hebben.
Ach, dat is nu ook al zo.
Ongeveer dan gok ik.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:46:25 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99985078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ach, dat is nu ook al zo.
Ongeveer dan gok ik.
Een kwart dan.
C'est la vie
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:48:33 #56
118585 Crutch
pi_99985206
quote:
[/me]

Moest jij het hem vertellen of wist hij het zelf ook wel?
Je moeder is een hamster
pi_99985301
nee hij wist het zelf ook wel. en ja ik loop te hard van stapel maar IK WIL ZO GRAAG. nou ja. back off. als hij echt wil belt hij volgende week hoop ik.
pi_99985716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
nee hij wist het zelf ook wel. en ja ik loop te hard van stapel maar IK WIL ZO GRAAG. nou ja. back off. als hij echt wil belt hij volgende week hoop ik.
Je moet zelf bellen kind, jij maakt de fout. En adem even diep in, je klinkt alsof je op springen staat. :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:59:13 #59
118585 Crutch
pi_99985742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
HIj wacht totdat jij belt.
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:01:03 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99985824
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:

[..]

HIj wacht totdat jij belt.
Ja en zij dus en daarom gaat het fout.
En omdat ze dingen enorm loopt op te blazen.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:13:42 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99986470
Als ik de man in het verhaalmwas zal ik helemaal niet meer bellen. Alleen maar gezeik met zo drama queen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99986731
ik heb hem zojuist gebeld en hij gaat mij daarna bellen hebben we nu afgesproken hij wilde toch weer dit weekend mij zien. nou ja ik merk het wel. ik ben voorlopig dus nog gewoon single.
pi_99986766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef minnemin het volgende:
ik heb hem zojuist gebeld en hij gaat mij daarna bellen hebben we nu afgesproken hij wilde toch weer dit weekend mij zien. nou ja ik merk het wel. ik ben voorlopig dus nog gewoon single.
Nou dat viel best mee toch!
Wel goed dat je meteen actie ondernomen hebt.
Volgens mij is het zelfs nog nooit voorgekomen in deze reeks dat iemand zo snel iets doet met de reacties/tips. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2011 00:19:57 ]
pi_99986854
ik beken, ik ben zelf zo slim, had de reactie van 'zelf bellen' nog niet eens gezien. O-) hey, misschien toch wat geleerd van deze reeks ^O^
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:25:58 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99987073
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, okay dat snap ik, maar opeens kwamen er allemaal zinloze statistieken naarboven omdat het meer een welles-nietes-spelletje werd tussen:

a: het menselijk reukorgaan
b: wie wat hoe wat waar wanneer iemand zijn neus gebruikt.

Ik heb 't een tijdje laten sudderen, maar op een gegeven moment loopt het uit de hand.
Nou in dit geval was er niet eens meer een welles-nietes verhaal. Het was een feit die wetenschappelijk bewezen is. Dan houd de discussie op tenzij wetenschappelijk anders bewezen gaat worden.

Probleem is dat in dit verhaal vuur vliegje wederom zijn zin door onze strot wilt stoppen en trekt dan alles in het extreme uit z'n verband.

Hij moet eens stoppen met de houding, wat ik zeg is waar niks anders dan de waarheid ondanks dat andere mensen hem goed onderbouwd aantonen dat hij er naast zit.

En dat gebeurd keer op keer op keer.

En eens stoppen met alles wat hij zegt als feit bestempelen en eens ander mans mening respecteerd of op z,n minst in twijfel nemen en vragen waarom die persoon dat vind zonder het per direct af te doen als onzin als onwaar en dan liefst nog eindigen met een denengerende opmerking.

Keer op keer loopt het uit op een wellus-nietes discussie. Terwijl als iedereen elkaars mening respecteerd er veel betere tips komen en mensen die tips kunnen kiezen die zij het best bij zich vinden passen .

Nu is het vuurvlieg die langs komt, even zijn preek doen en liefst zal hij nog ons amen willen horen zeggen.

En dat werkt dus niet, dat is gebleken de laatste topics, en komt niemand ten goeden. En dat moet in mijn ogen verranderen.

En hem negeren werkt ook niet. Moet van 2 kanten komen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:28:46 #66
118585 Crutch
pi_99987225
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou in dit geval was er niet eens meer een welles-nietes verhaal.
Welles. :6

Vuurvlieg dit dat zus zo, reageer er dan niet op of lees er omheen.
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:33:03 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99987447
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Welles. :6

Vuurvlieg dit dat zus zo, [b]reageer er dan niet op of lees er omheen[/ b]

gaat niet zo makkelijk als hij zijn mening door je strot wilt rammen ;)

Trouwens, op het moment dat het duidelijk was dat hij geen idee had waar het over ging ben ik afgehaakt. Is dan niet meer discussie waardig.

De rest ging door. Maar gaat elke keer mis bij het stukje ander mans mening respecteren ipv afdoen als onwaar en zijn mening direct als een feit te bestempelen.
pi_99987759
Umm harry potter is aanrader als date film :Y Ik ben niet met een date gegaan hoor maar was meer een tip
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:39:15 #69
118585 Crutch
pi_99987760
Nu maar weer even ontopic he?
Je moeder is een hamster
pi_99987776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Umm harry potter is aanrader als date film :Y Ik ben niet met een date gegaan hoor maar was meer een tip
Haha ik wel :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:39:42 #71
118585 Crutch
pi_99987785
quote:
Is die net zo langdradig als de vorige?
Je moeder is een hamster
pi_99987803
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
En jou bijdragen op zeiken na is wat precies?
Het feit dat niet één vrouw het met hem eens is, is niet veelzeggend wilde je zeggen? En ja, zeiken omdat ik voornamelijk lurk hier, maar dat wordt nogal vergald door die bekrompen bokkenlul van een firefly.
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:40:09 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99987805
quote:
Tegen de tijd dat ik een date heb is die film alweer uit de bios.
C'est la vie
pi_99987826
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, 7.1 was opbouw naar een meer met actie gevulde 7.2
pi_99987828
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik een date heb is die film alweer uit de bios.
Dan kijk je hem thuis, veel beter.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:40:52 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99987835
quote:
9s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Lynthy het volgende:

[..]

Het feit dat niet één vrouw het met hem eens is, is niet veelzeggend wilde je zeggen? En ja, zeiken omdat ik voornamelijk lurk hier, maar dat wordt nogal vergald door die bekrompen bokkenlul van een firefly.
Je zeikt alleen maar wat ik kan begrijpen maar het was op een gegeven moment genoeg.
C'est la vie
pi_99987838
Nee, nu was het veel actie want de oorlog was nu uitgebroken , heel heftig , maar goed en de 3d versie *O*
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:41:03 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99987845
quote:

[..]

Lol jij wilt ontopic en je gaat zelf over een film vragen. Over off topic gesproken ;)
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:41:22 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99987856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan kijk je hem thuis, veel beter.
Goed gedacht.
C'est la vie
pi_99987915
quote:
Nu maar weer even ontopic he?
Tof ook, dat je mijn ontopic reactie hebt verwijderd. :*
Heldin! _O_
pi_99987930
film heeft betrekking tot daten, maar tip als een meisje wat schrikachtig en gauw bang is ideale film , kan je goed gebruik van maken
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:44:08 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99987969
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
film heeft betrekking tot daten, maar tip als een meisje wat schrikachtig en gauw bang is ideale film , kan je goed gebruik van maken
Haha zo kan je alles wel recht lullen ;)
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:45:23 #83
118585 Crutch
pi_99988019
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lol jij wilt ontopic en je gaat zelf over een film vragen. Over off topic gesproken ;)
Als de film saai is heb je tijd voor andere dingen.
Je moeder is een hamster
pi_99988072
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
Je zeikt alleen maar wat ik kan begrijpen maar het was op een gegeven moment genoeg.
Mannen die denken te weten hoe vrouwen in elkaar zitten. Dat is pas irritant. Maar daar wordt niets aan gedaan. En het is nog een kk-racist ook, die alleen blanken wil. Mea culpa! :')
Heldin! _O_
pi_99988114
Is Nathan nieuw ???
pi_99988137
quote:
Ik zou afgelopen zondag met iemand daarheen gaan, maar was het vergeten. :')

Wat een bitch ben ik. ;(
pi_99988149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
Is Nathan nieuw ???
Nee, die post hier al vanaf deel 1. Zie je hem nu pas?
pi_99988171
:@ ja dus :@
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:50:38 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99988214
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:

[..]

Als de film saai is heb je tijd voor andere dingen.
Films heeft niks met versier tips te maken :D maae goed dat is mijn mening.

Ik wens u allen een fijne nacht toe. Ik kruip onder de wol :*
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:51:15 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988236
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef Lynthy het volgende:

[..]

Mannen die denken te weten hoe vrouwen in elkaar zitten. Dat is pas irritant. Maar daar wordt niets aan gedaan. En het is nog een kk-racist ook, die alleen blanken wil. Mea culpa! :')
Je hoeft mij niet te vertellen hoe vervelend die vent is, als ie racistisch dan doe je maar een topic report.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:51:50 #91
118585 Crutch
pi_99988264
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Trusten. :)
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:52:27 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988289
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet nog eerst iemand mee krijgen naar de film lijkt me. :P
Slaap lekker!
C'est la vie
pi_99988302
quote:

[..]

Die voorgeschiedenis van racist ken ik eigenlijk niet, hij valt alleen op blanken of is die echt haatdragend?

Ik val ook alleen op blanken, misschien ooit een uitzondering, zou kunnen, maar nog nooit gebeurd.

Ik vind mezelf daarin niet racistisch, ik val ook niet op hele kleine mannen en ookniet snel op blondjes. Kan daar niets aan doen. :')
pi_99988310
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te vertellen hoe vervelend die vent is, als ie racistisch dan doe je maar een topic report.
Wat zei die dan?

Ik val eigenlijk ook niet op negers. Nog nooit gehad althans, sluit het niet uit.

Wel een Chinees. Valt dat onder blank?
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:53:32 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99988326
quote:

[..]

Ik wil je wel, nou ssst niet meer miepen
pi_99988348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat zei die dan?

Ik val eigenlijk ook niet op negers. Nog nooit gehad althans, sluit het niet uit.

Eerder onder Aziaat denk ik.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:54:24 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988364
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die voorgeschiedenis van racist ken ik eigenlijk niet, hij valt alleen op blanken of is die echt haatdragend?

Ik val ook alleen op blanken, misschien ooit een uitzondering, zou kunnen, maar nog nooit gebeurd.

Ik vind mezelf daarin niet racistisch, ik val ook niet op hele kleine mannen en ookniet snel op blondjes. Kan daar niets aan doen. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat zei die dan?

Ik weet niet wat die vent heeft gezegd ik heb dat gemist.
En Aziaten vallen onder blanken, denk ik.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:55:22 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja of zo kan het ook. _O-
C'est la vie
pi_99988456
Aziatische meisjes vind ik enorm mooi, die haren O+ en zo klein en tenger vaak. De mannen vind ik niets.
pi_99988481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die hebben ook een blanke huid.

Maar ik val over het algemeen ook niet op Chinezen (zijn vaak wel klein).
pi_99988539
quote:
16s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die hebben ook een blanke huid.

Maar ik val over het algemeen ook niet op Chinezen (zijn vaak wel klein).
Aziaten zijn toch eigenlijk een heel ander 'ras' dan blanken (die zijn Kaukasisch).
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:00:41 #102
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99988609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Aziaten zijn toch eigenlijk een heel ander 'ras' dan blanken (die zijn Kaukasisch).
wat was jij ookalweer?
was jij de negerin, of was dat die ander?
(dit wil ik ook weten mbt eerdere posts van je)
pi_99988634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Bij blank denk je toch eerder aan huidskleur. Kaukasisch is dan een betere term. :Y
pi_99988638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat was jij ookalweer?
Zitten hier ook negerinnen dan?
Ik ben blank.
pi_99988656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij blank denk je toch eerder aan huidskleur. Kaukasisch is dan een betere term. :Y
Aziaten worden niet voor niets geel genoemd natuurlijk.
pi_99988657
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat was jij ookalweer?
(dit wil ik ook weten mbt eerdere posts van je)
Happygirl bedoel je.

Ga je nog op mijn PM reageren trouwens?
pi_99988675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Aziaten worden niet voor niets geel genoemd natuurlijk.
Klopt, dat is zo. I stand corrected.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:03:03 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988698
quote:

[..]

Happygirl bedoel je.

Happygirl is zwart?
En ik maar denken dat ik de enige was. :') _O-
C'est la vie
pi_99988718
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, dat is zo. I stand corrected.
En indianen zijn rood, verder weet ik het niet meer wat voor kleurtjes wij allemaal zijn. :7
Tot dusver ben ik alleen maar voor witten gevallen.
pi_99988749
Ik val eigenlijk alleen voor witte vrouwen.
Aziaten heel soms.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:04:49 #111
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99988752
quote:

[..]

Happygirl bedoel je.
ohja, het was die.
maar alsnog was moneyfornothing ook niet serieus te nemen omdat bijna minderjarig toch?
quote:
huh wat. weet ik veel

ja er viel me wat op, je hebt me gedeblokkeerd zo te zien.

nu ga ik (vanaf nu)alleen nog maar hele goede pm's sturen, alsof ik nergens last van heb en compleet normaal ben....

en ik heb trouwens ook enorme shields he, je moet ophouden met mij iets noemen, en dan 1 minuut later dat aantrekkelijk noemen. het is wel leuk om te horen, maar bij jou word ik er bang van dat het een versiermove is. komt omdat ik bang ben voor meisjes

het voelt al zolang terug dat we hebben afgesproken dat (uiteraard) er wederzijds niets gebeurd. ik wil dat even vernieuwen bij deze. dank bij voorbaat
pi_99988798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

huh wat. weet ik veel

nu ga ik (vanaf nu)alleen nog maar hele goede pm's sturen, alsof ik nergens last van heb en compleet normaal ben....

en ik heb trouwens ook enorme shields he, je moet ophouden met mij iets noemen, en dan 1 minuut later dat aantrekkelijk noemen. het is wel leuk om te horen, maar bij jou word ik er bang van dat het een versiermove is. komt omdat ik bang ben voor meisjes

het voelt al zolang terug dat we hebben afgesproken dat (uiteraard) er wederzijds niets gebeurd. ik wil dat even vernieuwen bij deze. dank bij voorbaat
Nahh, komt er niet eens een Mlig - Straw koppeltje dus? :o
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:06:44 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988816
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nahh, komt er niet eens een Mlig - Straw koppeltje dus? :o
Ik had nog even gehoopt op een heloef-Straw maar ze valt niet op zwart dus helaas.
C'est la vie
pi_99988818
quote:

[..]

huh wat. weet ik veel

Waarom ben je bang voor versiermoves? Dat wil je toch juist, een meisje die initiatief toont?

En nee, dat was ik niet bij je aan het doen. :P

quote:
Aww. O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:08:28 #115
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99988877
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom ben je bang voor versiermoves? Dat wil je toch juist?

[..]

Aww. O+
kijk wat is dit nou weer he! ik heb het hier al over gehad, "awwww" tegen mannen zeggen, dan heeft de man opzich gefaald.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:08:45 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988885
quote:

[..]

Waarom ben je bang voor versiermoves? Dat wil je toch juist?

Zo komt het dus niet goed.

Een vriendin willen maar als versierd word er bang voor zijn. :N
C'est la vie
pi_99988902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kijk wat is dit nou weer he! ik heb het hier al over gehad, "awwww" tegen mannen zeggen, dan heeft de man opzich gefaald.
Niet zo zwart/wit denken joh.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:09:50 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99988914
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo komt het dus niet goed.

Een vriendin willen maar als versierd word er bang voor zijn. :N
ja maar ze moeten het ook goed doen he. in dat opzicht ben ik net een meisje, i kwordt bang van te directe dingen.

though niet dat ik over veel ervaring dat meisjes op me afkwamen kan spreken.

quote:

mooi, bij deze is het vernieuwd, en zal je me niet meer verwarren.
pi_99988961
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ze moeten het ook goed doen he. in dat opzicht ben ik net een meisje, i kwordt bang van te directe dingen.

though niet dat ik over veel ervaring dat meisjes op me afkwamen kan spreken.
Dus ik deed het niet goed? ;(

Zo direct was het helemaal niet.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:11:32 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99988965
quote:

[..]

Dat word ook vaak genoeg tegen mij gezegd.
Heb je toch nog een beetje gelijk.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:11:50 #121
118585 Crutch
pi_99988970
Een van de mooiste Kaukasisaanse vrouwen, imo:

Je moeder is een hamster
pi_99989016
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef Crutch het volgende:

Erg mooie vrouw. O+
pi_99989052
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef formerjellybean het volgende:
:@ ja dus :@
:N :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:15:06 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99989053
quote:

Heb ik dan persoonlijk weer niet zoveel mee.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:15:30 #125
118585 Crutch
pi_99989066
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:13 schreef nathan3020 het volgende:

[..]

Erg mooie vrouw. O+
En die stem ook. O+
Je moeder is een hamster
pi_99989095
quote:

Kaukasische.
pi_99989109
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef Myraela het volgende:
Aziatische meisjes vind ik enorm mooi, die haren O+ en zo klein en tenger vaak. De mannen vind ik niets.
De porno-industrie is het met je eens.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:17:34 #128
118585 Crutch
pi_99989122
quote:
12s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Kaukasische.

Ja sorry, ik twijfelde al. :')
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:18:14 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99989140
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

De porno-industrie is het met je eens.
Aziaten heb ik dan ook niet veel mee.
Op een paar uitzonderingen na.
C'est la vie
pi_99989142
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja sorry, ik twijfelde al. :')
Ja ja, vooruit maar weer. B-)
pi_99989177
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Nah.
Ok, thanks voor de info iig :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:21:30 #132
118585 Crutch
pi_99989218
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Heb ik dan persoonlijk weer niet zoveel mee.
Ik vind jou meer iets voor:

O+
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:21:42 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99989223
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:20 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ok, thanks voor de info iig :P
Graag gedaan je weet hoe ik ben.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:23:11 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99989250
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik vind jou meer iets voor:

O+
Dat zie je goed.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:00:19 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99992822
quote:

[..]

Haha man stel je niet zo aan! Je moet niet over alles zo nadenken en over door denken!

Trouwens, ik vind je ook een schatje. Kusje
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:05:39 #136
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99995681
quote:

[..]

Happygirl bedoel je.
^O^
Happygirl *O* is tof.
The view from nowhere.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:14:17 #137
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99995995
quote:

Juist. Wie denken die miepjes eigenlijk dat ze zijn? :D
The view from nowhere.
pi_99996112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Juist. Wie denken die miepjes eigenlijk dat ze zijn? :D
Daar kan ik me niets van herinneren trouwens, zo'n afspraak.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:29:53 #139
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99996571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar kan ik me niets van herinneren trouwens, zo'n afspraak.
In dat geval wil ik nog wel even kwijt dat MLiG een aardige jongen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
pi_99996593
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In dat geval wil ik nog wel even kwijt dat MLiG een aardige jongen is.
Het is ook een hele lieve jongen. Alleen nogal verknipt. :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:35:56 #141
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99996823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is ook een hele lieve jongen. Alleen nogal verknipt. :P
Veel kanten om te hechten.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 27-07-2011 17:34:27 ]
The view from nowhere.
pi_99996896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Veel kanten om te hechten.
:D ;)
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:37:58 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99996917
Het is een schatje!!!

Vind het jammer en ook vervelend voor hem dat hij kennelijk zich zelf zo in de weg zit.

Want buiten dat, heb ik een hele positieve indruk over hem.

Intiligent, kan soms leuk en scherp uit de hoek komen.

Gekke vraag mlig maar is leren makkelijk voor je, dat het zeg maar van zelf gaat en je het eigelijk te makkelijk vind en daarom ook saai?

Zat laatst een stuk te kijken over hoog begaafte mensen / kinderen.

Daar kwam uit dat veel van die mensen moeite hebben met communicatie en omgang met de maatschappij. Mede omdat ze alles over analiseren en voor alles een bijna wetenschappelijke en wiskundige benadering nodig hebben voor een bepaalde situatie.

Elke situatie is een reactie van wiskundige reacties. Zij kunnen niet accepteren dat iets gewoon gebeurd, maar moeten voor alles een berekenbare reden hebben.

Met als gevolg dat ze daar volledig in door kunnen slaan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:44:19 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99997143
The view from nowhere.
pi_99997847
Like she helped herself...
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:03:37 #146
118585 Crutch
pi_99997972
quote:
9s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij was ze weer aan het sporten, gezond eten en minder drinken.
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:35:54 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100002727
quote:
Ze gaf niet het goede voorbeeld, maar wel een goed en toepasselijk nummer.
The view from nowhere.
pi_100004109
quote:
Niet zo gemeen , ik vond haar goed verdikkeme :( Haar back to black cd heeft door heel wat liefdesverdriet en dipjes gered :(
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:22:06 #149
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100006777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Niet zo gemeen , ik vond haar goed verdikkeme :( Haar back to black cd heeft door heel wat liefdesverdriet en dipjes gered :(
Ik vond (en vind) haar ook goed. O+
The view from nowhere.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:27:26 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100007006
quote:
"Do as I say, not as I do" zegmaar? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100009008
-gaap, nou ben ik je tegeltjes wijsheden weer eens beu-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 27-07-2011 16:56:33 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:34:23 #152
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100011896
Hoi. Leuke meisje hier is weg naar italie, jammer. Maar heb wel een date met het meisje thuis :D
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:36:07 #153
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100011962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D ;)
Veel kanten om je aan te kunnen hechten.
The view from nowhere.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:39:12 #154
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100012069
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi. Leuke meisje hier is weg naar italie, jammer. Maar heb wel een date met het meisje thuis :D
Meisje van het werk of uit je vriendenclubje?
The view from nowhere.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:40:20 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100012104
quote:
Dus je hebt op vakantie een date geregeld met meisje thuis?

Goed bezich! Kan niks anders zeggen :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:43:52 #156
118585 Crutch
pi_100012201
quote:
Oh, ze woont in Nederland dus?
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:50:32 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100012415
Oke ik volg het effe niet meer geloof ik
-O-
pi_100012602
Daniel1976

Waarom edit je mijn tekst weg? Het was een goede uitleg waarom vrouwen positief kunnen reageren op grapjes die eigenlijk niet zo grappig zijn en je dan beginnen aan te raken. Het is ontopic...
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:57:10 #159
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100012656
quote:
Oh ik vind haar echt prachtig, zie hier:

Ze heeft precies zo dat pittige, net als Janice Dickinson. Die type vrouw zou ik voor kiezen qua uiterlijk om zelf te zijn. Zo handig, zonder make-up.

Helaas lijk ik op Anders Breivik.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:59:19 #160
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100012721
Het meisje van het werk. Die woont in de buurt in Nederland.
Het leuke meisje hier (ik ben op vakantie in frankrijk) is naar italie wegens kutweer hier. Er is wel een ander chill meisje maar die rookt en dat is niet zo fijn haha had ik gister kunnen zoenen maar niet gedaan want ze had net ervoor een sigaret opgestoken. Niet chill.
pi_100012745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:59 schreef Newbie114 het volgende:
Het meisje van het werk. Die woont in de buurt in Nederland.
Het leuke meisje hier (ik ben op vakantie in frankrijk) is naar italie wegens kutweer hier. Er is wel een ander chill meisje maar die rookt en dat is niet zo fijn haha had ik gister kunnen zoenen maar niet gedaan want ze had net ervoor een sigaret opgestoken. Niet chill.
Je hebt de smaak te pakken!
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:08:11 #162
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_100012963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze heeft precies zo dat pittige, net als Janice Dickinson. Die type vrouw zou ik voor kiezen qua uiterlijk om zelf te zijn. Zo handig, zonder make-up.

:')
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:10:59 #163
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100013049
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht.

Maar ik ga weer vakantie vieren, het is droog :P
Houdoe!
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:12:45 #164
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_100013122
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:10 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht.

Maar ik ga weer vakantie vieren, het is droog :P
Houdoe!
Goed die date geregeld, trouwens. Nice.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:12:56 #165
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100013137
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Wat? Is mijn post weer eens gek?
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:15:59 #166
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_100013236
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:12 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat? Is mijn post weer eens gek?
Ik gniffelde om die laatste zin, dat is alles.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:17:58 #167
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100013308
quote:
Zolang we het alleen over het uiterlijk hebben is er nog niets aan de hand.
The view from nowhere.
pi_100013494
quote:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om over dat Anders Breivik nog maar te zwijgen. Niet zo trollen jij.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:28:48 #169
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100013670
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om over dat Anders Breivik nog maar te zwijgen. Niet zo trollen jij.
Geen trollen hoor, ik bedoelde deze Janice:
SPOILER
En ik lijk echt op Anders Breivik. Smalle oogjes met een fold en een dunne bovenlip.
pi_100013839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

SPOILER
En ik lijk echt op Anders Breivik. Smalle oogjes met een fold en een dunne bovenlip.
Ah, toen was ze nog wel mooi.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:34:04 #171
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_100013851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

SPOILER
Zij is wel mooi zeg
pi_100013910
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:34 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Zij is wel mooi zeg
Nu niet meer. ;(
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:37:56 #173
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_100013996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu niet meer. ;(
Eeuwig zonde. Dan zal ik haar wel herinneren om hoe ze was.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:59:40 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100014851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Do as I say, not as I do" zegmaar? :)
Dat gezegde gaat op voor genoeg mensen hier.
C'est la vie
pi_100016276
Ik lijk op mijzelf :o weet je hoe erg dat is :o

Afgelopen dagen zit ik msn met een meisje die ik via relatieklik heb gevonden. Ze ziet er best leuk uit dus ik hoop dat het klikt en blijft klikken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:43:05 #176
118585 Crutch
pi_100016577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

Afgelopen dagen zit ik msn met een meisje die ik via relatieklik heb gevonden. Ze ziet er best leuk uit dus ik hoop dat het klikt en blijft klikken
Lekker met haar afspreken joh. :)
Je moeder is een hamster
pi_100016728
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:43 schreef Crutch het volgende:

[..]

Lekker met haar afspreken joh. :)
Dat is wel het doel ja. :D
14 SHADES OF GREY
pi_100016823
Ik vond Amy zelf geen mooie vrouw, maar haar stijl vind ik wel onwijs tof.
pi_100016833
quote:

Weet je nog niet of het klikt dan? Of bedoel je een RL klik? Zoiets weet je binnen een dag al als je het goed aanpakt.
Ron Paul 2012
pi_100016857
quote:

Zo snel mogelijk afspreken dan, zo'n internet klik zegt nog niet zoveel.
pi_100016988
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vond Amy zelf geen mooie vrouw, maar haar stijl vind ik wel onwijs tof.
Voordat Amy zichzelf kapot maakte met haar verslaving zag ze er goed uit. Mooie stevige jongedame.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weet je nog niet of het klikt dan? Of bedoel je een RL klik? Zoiets weet je binnen een dag al als je het goed aanpakt.
RL klik natuurlijk :) dus maar eens zien om snel wat af te spreken
14 SHADES OF GREY
pi_100017078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voordat Amy zichzelf kapot maakte met haar verslaving zag ze er goed uit. Mooie stevige jongedame.

Ik vind mager wel mooi, maar niet drugs mager.
pi_100017451
Wat een successen allemaal. Tijnbrein met iemand op MSN, Newbie die een date regelt, Firefly die weer verbannen is en Myraela die Heloef gaat ontmaagden.
Ron Paul 2012
pi_100017488
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
Wat een successen allemaal. Tijnbrein met iemand op MSN, Newbie die een date regelt, Firefly die weer verbannen is en Myraela die Heloef gaat ontmaagden.
Waitwhutwhat. Ik ga Heloef niet ontmaagden.
pi_100017553
quote:
9s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waitwhutwhat. Ik ga Heloef niet ontmaagden.
Wie dan wel? Lanter?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:21:08 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie dan wel? Lanter?
Ehm ik ga me door niemand van het forum laten ontmaagden. :')
C'est la vie
pi_100018170
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ook niet als de liefde wederzijds is?
14 SHADES OF GREY
pi_100018195
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Er zitten wel wat toffe mensen op het forum hoor.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:23:11 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ook niet als de liefde wederzijds is?
Ja dan wel.
Maar ik zie dat niet zo heel snel gebeuren via FOK!
C'est la vie
pi_100018252
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dan wel.
Maar ik zie dat niet zo heel snel gebeuren via FOK!
Hoezo niet?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:24:31 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018253
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zeker. Heb er ook wat vrienden aan overgehouden.
Maar ik heb besloten om het te laten rusten dat hele ontmaagden gedoe. Ik houd me er te veel mee bezig waardoor ik mezelf de put in praat.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:25:45 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018304
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren sluit het niet uit want het gebeurt vaak genoeg.
C'est la vie
pi_100018385
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren sluit het niet uit want het gebeurt vaak genoeg.
Er zijn trouwens belangrijker dingen dan de eerste keer seks.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:29:59 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Er zijn trouwens belangrijker dingen dan de eerste keer seks.
Daarom heb ik besloten om het te laten rusten.
C'est la vie
pi_100018456
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zeker. Heb er ook wat vrienden aan overgehouden.
Maar ik heb besloten om het te laten rusten dat hele ontmaagden gedoe. Ik houd me er te veel mee bezig waardoor ik mezelf de put in praat.
Goedzo. Ik heb ook toffe vrienden aan FOK! overgehouden. :D Meeste zijn zelfs niet eens echt ONZ-users wat je wel zou verwachten. :')
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:32:04 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018538
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goedzo. Ik heb ook toffe vrienden aan FOK! overgehouden. :D Meeste zijn zelfs niet eens echt ONZ-users wat je wel zou verwachten. :')
Die van mij komen alleen maar uit ONZ. :')
Faye, naat, VH, Watertornado _O-
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:33:23 #197
118585 Crutch
pi_100018585
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Socios? :P

quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom heb ik besloten om het te laten rusten.
Eerst maar een vriendinnetje, dan is de volgende stap een stuk gemakkelijker. :)
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:33:40 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100018595
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

neeheeeeee :'(. nu krijg ik weer visioenen van jou op die 11 jaar FOK! meet, met Heatwave.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100018646
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Die van mij komen alleen maar uit ONZ. :')
Faye, naat, VH, Watertornado _O-
Nouja, in ONZ zitten wel veel mensen waarmee ik het op meetings enorm gezellig heb, maar 1 op 1 zou ik er niet mee afspreken of iig nog nooit gedaan, Heiden6, Merel- en Socios dan weer wel.

quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef Crutch het volgende:

[..]

Socios? :P
Aardige gast hoor. :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:36:50 #200
118585 Crutch
pi_100018706
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
Aardige gast hoor. :D
Oh, dat geloof ik best.
Ik mag jou er graag mee plagen. :P
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:38:34 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018773
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nouja, in ONZ zitten wel veel mensen waarmee ik het op meetings enorm gezellig heb, maar 1 op 1 zou ik er niet mee afspreken of iig nog nooit gedaan, Heiden6, Merel- en Socios dan weer wel.
Ik met de meeste ook niet.
Maar met Faye en Naat heb ik het reuze gezellig en we gaan nog wel een paar festivalletjes af en Faye komt maandag BBQen. Nou ja als dat weer een beetje normaal blijft tenminste.
Met Watertornado ga ik nog een keer exculsieve biertjes drinken en met VH ga ik nog naar een Drum en Bass concert.

De rest hoeft niet zozeer.
Al willen mr.green, Viro en Mono wel een keer met me uit om te chicks te hosselen voor mij. :')

O ja en Snuf omdat dat gewoon een baasje is.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:41:35 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100018873
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef Crutch het volgende:
[..]

Eerst maar een vriendinnetje, dan is de volgende stap een stuk gemakkelijker. :)
Heeft ook geen haast leuk als het gebeurt maar ik heb het los gelaten van dat moet nu wel snel gebeuren want anders loop ik achter.
C'est la vie
pi_100019017
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh, dat geloof ik best.
Ik mag jou er graag mee plagen. :P
Jij mag dat. :')

quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik met de meeste ook niet.
Maar met Faye en Naat heb ik het reuze gezellig en we gaan nog wel een paar festivalletjes af en Faye komt maandag BBQen. Nou ja als dat weer een beetje normaal blijft tenminste.
Met Watertornado ga ik nog een keer exculsieve biertjes drinken en met VH ga ik nog naar een Drum en Bass concert.

De rest hoeft niet zozeer.
Al willen mr.green, Viro en Mono wel een keer met me uit om te chicks te hosselen voor mij. :')

O ja en Snuf omdat dat gewoon een baasje is.
Hahahah, tof toch. :') Volgens mij zouden de Rotterdammers ook nog een keer allemaal gaan stappen, dan wil ik wel mee.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:47:08 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100019090
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij mag dat. :')

[..]

Hahahah, tof toch. :') Volgens mij zouden de Rotterdammers ook nog een keer allemaal gaan stappen, dan wil ik wel mee.
Ja klopt want Mono gaat in Rotterdam wonen. _O-
Daar moet ik bij zijn maakt niet uit hoeveel ik tegen mijn moeder moet liegen. :')

Maar het zal wel meevallen aangezien Faye ook meegaat en die gaat ze maandag toch ontmoeten.
C'est la vie
pi_100019286
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja klopt want Mono gaat in Rotterdam wonen. _O-
Daar moet ik bij zijn maakt niet uit hoeveel ik tegen mijn moeder moet liegen. :')

Maar het zal wel meevallen aangezien Faye ook meegaat en die gaat ze maandag toch ontmoeten.
Waar woonde jij ergens dan ookalweer?

Mono in Rotterdam gaat tof worden. O+ Hij zou eerst een appartementje een kwartiertje hier vandaan komen wonen. Maar hij gaat in Rotterdam Noord wonen. :')

Oh, nu stop ik met de SC hoor. :@ Moet er toch zo vandoor, vanavond naar een vriend. O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:54:27 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100019327
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mono in Rotterdam gaat tof worden. O+ Hij zou eerst een appartementje een kwartiertje hier vandaan komen wonen. Maar hij gaat in Rotterdam Noord wonen. :')

Oh, nu stop ik met de SC hoor. :@ Moet er toch zo vandoor, vanavond naar een vriend. O+
Hoofddorp naast Schiphol.
C'est la vie
pi_100019361
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Anders gaan we een keer in Amsterdam stappen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:57:27 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100019430
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Anders gaan we een keer in Amsterdam stappen.
Prima idee.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:59:35 #209
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100019516
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh jij hebt mooie ogen zeg.
pi_100019633
Mensen, ik heb even goede raad nodig. Ik heb nu op Paiq contact met een dame die, net als ik, nog nooit een relatie heeft gehad. Volgens haar ligt dat aan haar eigen onzekerheid. Niet veel anders dan bij mij dus, denk ik. Hoop ik :')

Maar goed, het punt is dus: hoe kan ik dit nu in vredesnaam "sturen" naar waar ik wil zijn? Ik heb wel een beetje erg enthousiast gereageerd, denk ik, en dan ben ik meteen weer bang dat dat, juist omdat zij zelf aangeeft nog altijd wat onzeker te zijn, haar een beetje afschrikt. Ik wil dus niet te hard van stapel lopen, maar ik wil dit toch ook niet laten schieten. Wat zou de beste weg zijn?
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:04:30 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100019744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik heb even goede raad nodig. Ik heb nu op Paiq contact met een dame die, net als ik, nog nooit een relatie heeft gehad. Volgens haar ligt dat aan haar eigen onzekerheid. Niet veel anders dan bij mij dus, denk ik. Hoop ik :')

Maar goed, het punt is dus: hoe kan ik dit nu in vredesnaam "sturen" naar waar ik wil zijn? Ik heb wel een beetje erg enthousiast gereageerd, denk ik, en dan ben ik meteen weer bang dat dat, juist omdat zij zelf aangeeft nog altijd wat onzeker te zijn, haar een beetje afschrikt. Ik wil dus niet te hard van stapel lopen, maar ik wil dit toch ook niet laten schieten. Wat zou de beste weg zijn?
Rustig aanpakken ze heeft denk ik last van bindingsangst dus ik denk dat als je er direct opvliegt ze schrikt en wegrent. Eerst maar eens rustig praten via msn, skype of wat dan ook en dan langzaam aansturen op een ontmoeting zonder bijbedoelingen.
C'est la vie
pi_100020465
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Rustig aanpakken ze heeft denk ik last van bindingsangst dus ik denk dat als je er direct opvliegt ze schrikt en wegrent. Eerst maar eens rustig praten via msn, skype of wat dan ook en dan langzaam aansturen op een ontmoeting zonder bijbedoelingen.
Tot nu toe hebben we slechts op Paiq met elkaar gesproken. Ik durf niet eens te vragen of ze ook elders online te bereiken is. Ik ben bang dat ze dan al gaat denken dat ik te hard van stapel loop :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:21:17 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100020540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:

[..]

Tot nu toe hebben we slechts op Paiq met elkaar gesproken. Ik durf niet eens te vragen of ze ook elders online te bereiken is. Ik ben bang dat ze dan al gaat denken dat ik te hard van stapel loop :P
Gewoon doen.
C'est la vie
pi_100020567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:

[..]

Vragen staat vrij :)
14 SHADES OF GREY
pi_100020772
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar ben ik morgen. :{
pi_100020863
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vragen staat vrij :)
Ja, dat moet ik dan inderdaad maar doen. Ze is nu niet online, maar de volgende keer zal ik eens kijken waar het gesprek heengaat en als dat in de juiste richting is, vraag ik het maar eens.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:29:09 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100020874
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar ben ik morgen. :{
Gezellig kom je een bakkie koffie drinken?
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:30:12 #218
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100020925
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij lust alleen wodka hoor.
pi_100021013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, dat moet ik dan inderdaad maar doen. Ze is nu niet online, maar de volgende keer zal ik eens kijken waar het gesprek heengaat en als dat in de juiste richting is, vraag ik het maar eens.
Wel zo verstandig
14 SHADES OF GREY
pi_100021037
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Als het geen Senseo-koffie is, is dat prima. :)
pi_100021047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hij lust alleen wodka hoor.
En hoe denk jij dat te weten?
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:32:48 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100021051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als het geen Senseo-koffie is, is dat prima. :)
Oh kak.
C'est la vie
pi_100021087
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh kak.
Je hebt alleen maar Senseo? :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:39:21 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100021351
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt alleen maar Senseo? :)
En oploskoffie helaas.
C'est la vie
pi_100021394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef heloef het volgende:

[..]

En oploskoffie helaas.
Oploskoffie kan te pruimen zijn. :Y
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:44:00 #226
118585 Crutch
pi_100021536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oploskoffie kan te pruimen zijn. :Y
Nescafe _O_ Jammer dat ze die amandelsmaak niet meer verkopen. :'(
En vroeger had je Senseo Sydney, die was ook geniaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik denk dat het met online daten het beste is om toch wel redelijk snel naar een ontmoeting toe te werken. Dan heb je:

A- meer oom over te praten
B- meteen een idee of je die persoon beter wil leren kennen of niet.
Je moeder is een hamster
pi_100021579
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nescafe _O_ Jammer dat ze die amandelsmaak niet meer verkopen. :'(
En vroeger had je Senseo Sydney, die was ook geniaal.

[..]

Senseo Sydney heb ik nooit gedronken. Nescafe vind ik prima, heb ik hier ook weleens staan. :Y
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:46:06 #228
118585 Crutch
pi_100021632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Senseo Sydney heb ik nooit gedronken. Nescafe vind ik prima, heb ik hier ook weleens staan. :Y
Och man, dat was een orgasme in een pad, écht.
Je moeder is een hamster
pi_100021656
Koffie. :r
pi_100021703
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Och man, dat was een orgasme in een pad, écht.
Koffie met een knoflooksausje... Apart. :+
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:48:10 #231
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100021732
gaat dit nog over versieren?

De rest van de afspraak kan ook wel per DM gemaakt worden, ontopic graag
Het is hier teveel SC.
pi_100021739
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik denk dat het met online daten het beste is om toch wel redelijk snel naar een ontmoeting toe te werken. Dan heb je:

A- meer oom over te praten
B- meteen een idee of je die persoon beter wil leren kennen of niet.
Ja, die tip ken ik ook, maar met haar heb ik dus het idee dat als ik daar nu al over begin, het haar meteen afschrikt en ze daardoor afhaakt...
pi_100021766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
gaat dit nog over versieren?

De rest van de afspraak kan ook wel per DM gemaakt worden, ontopic graag
Het is hier teveel SC.
Versieren leidt (of: zou moeten leiden) tot een orgasme. Het gaat hier over orgasmes.
pi_100021891
Een kopje koffie drinken is een goeie eerste date. :Y Wel echte koffie en geen oplos/senseo koffie
14 SHADES OF GREY
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:51:54 #235
118585 Crutch
pi_100021910
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Versieren leidt (of: zou moeten leiden) tot een orgasme. Het gaat hier over orgasmes.
Jaja, ook een beetje mijn fout. :')
Al probeer ik enig SC altijd te combineren met serieuze antwoorden.

Kijk maar:

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, die tip ken ik ook, maar met haar heb ik dus het idee dat als ik daar nu al over begin, het haar meteen afschrikt en ze daardoor afhaakt...
Dat voel je zelf het beste aan, lijkt me.
Je zou wel een beetje kunnen aftasten hoe ze erover denkt..
In de trant van: "Ik ben wel benieuwd hoe jij in het echt bent"
Je moeder is een hamster
pi_100021936
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Een kopje koffie drinken is een goeie eerste date. :Y Wel echte koffie en geen oplos/senseo koffie
Eens 'n keer een date gehad met een dame. We gingen naar een gezellige pub. Het was buiten ongeveer 25 a 27 graden... Bestelt mevrouw een warme chocolademelk... :X
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:55:22 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100022097
Nespresso O+

Ik heb eigelijk geen vrienden via fok, wel eens gemeet wat best leuk was.
Maar zit er niet op te wachten van oeh oeh weer een meet :D

Keer stappen in de buut met wat fokkers sta ik dan wel weer voor open. Want dat kan nog eens leuk worden whehe
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:56:26 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100022152
Jongens jongens rustig nou over die koffie.
C'est la vie
pi_100022175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja en? Ik vind het wel wat hebben.

Als je een keer echte koffie hebt geproefd wil je geen senseo/instantmeukkoffie meer
Ik vond het vooral apart. De bardame moest er ook mee lachen. :) Daarna meldde ze al meteen dat het weliswaar een mooi meisje is, maar wel gypsy.

Precies.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:57:46 #240
118585 Crutch
pi_100022221
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
Jongens jongens rustig nou over die koffie.
Je moeder is een hamster
pi_100022247
-weg + note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 27-07-2011 21:58:57 ]
pi_100022450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vond het vooral apart. De bardame moest er ook mee lachen. :) Daarna meldde ze al meteen dat het weliswaar een mooi meisje is, maar wel gypsy.

Precies.
Maar het is dus niets geworden?
14 SHADES OF GREY
pi_100022675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar het is dus niets geworden?
Met een gypsy? :N
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:08:33 #244
118585 Crutch
pi_100022787
Ik ben echt ondersteboven van een bardame uit Assen, (Assen :')).

Denk dat ik haar maar eens probeer over te halen iets te gaan doen.
Je moeder is een hamster
pi_100022823
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met een gypsy? :N
En wat is daar mis mee?
14 SHADES OF GREY
pi_100022904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
99,9% van die lui deugen gewoon niet. En als zo'n dame bij wijze van grote uitzondering wel zou deugen, zit je altijd met familiaire issues.
pi_100022918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eens 'n keer een date gehad met een dame. We gingen naar een gezellige pub. Het was buiten ongeveer 25 a 27 graden... Bestelt mevrouw een warme chocolademelk... :X
Wat een slet. Ik had haar gelijk gedumpt!
Ron Paul 2012
pi_100022991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

99,9% van die lui deugen gewoon niet. En als zo'n dame bij wijze van grote uitzondering wel zou deugen, zit je altijd met familiaire issues.
Gelukkig heb je dat bij Nederlanders nooit :+
14 SHADES OF GREY
pi_100023094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gelukkig heb je dat bij Nederlanders nooit :+
Dat zeg ik niet, maar vast minder vaak dan met een gypsy.
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:25:31 #250
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100023663
gypsy of niet, daten is leuk
Spreading the Word
pi_100023771
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
gypsy of niet, daten is leuk
Daten is leuk, maar als niet-gypsy iets beginnen met een gypsy is over het algemeen geen aanrader.
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:50:10 #252
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100025018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef ook_gek het volgende:
Het is een schatje!!!

Vind het jammer en ook vervelend voor hem dat hij kennelijk zich zelf zo in de weg zit.

Want buiten dat, heb ik een hele positieve indruk over hem.

Intiligent, kan soms leuk en scherp uit de hoek komen.

Gekke vraag mlig maar is leren makkelijk voor je, dat het zeg maar van zelf gaat en je het eigelijk te makkelijk vind en daarom ook saai?

Zat laatst een stuk te kijken over hoog begaafte mensen / kinderen.

Daar kwam uit dat veel van die mensen moeite hebben met communicatie en omgang met de maatschappij. Mede omdat ze alles over analiseren en voor alles een bijna wetenschappelijke en wiskundige benadering nodig hebben voor een bepaalde situatie.

Elke situatie is een reactie van wiskundige reacties. Zij kunnen niet accepteren dat iets gewoon gebeurd, maar moeten voor alles een berekenbare reden hebben.

Met als gevolg dat ze daar volledig in door kunnen slaan.
nee, ik ben niet slim. alleen slim of goed in niet interessante dingen, die niets met versieren of meisjes te maken hebben.

ik ben trouwens naar een braderie? ofzo geweest. 1 of andere vriend die maar blijft terugkomen wilde een lift, naar een kustplaats.
en dat had ik hem gegeven. en toen liep ik met hem de braderie over, en toen bleek wel weer dat ik alleen maar domme/niet-interessante dingen te melden heb.

een paar voorbeelden:
was zo een notenkraam, en hij wilde zo nodig noten kopen. ik koop helemaal niets op braderien, allemaal oninteressant spul.

en toen ik zo tegen hem en het verkoopmeisje tegelijk van : zijn we nog in west-friesland. er staat hier west-friese notenkraam, maar volgensmij zijn we al niet meer in west-friesland.
en we waren er inderdaad net buiten(vond de verkoopster)

en toen ik zo van: "dan klopt dat opzich niet he, wat daar staat"

en toen vond hij(jongen die met me mee was) me bijdehand. en ik moest stoppen met me meisjes beledigen ofzoiets

en toen even later, of daarvoor(weet al niet meer), kwamen er fietsers vanaf een afstandje aan. en die gingen heel langzaam, en bijna allemaal hadden ze hun licht aan

en toen ik zo van: kijk er komen fietsers aan. ze hebben een naafdynamo, je ziet zo nog dat licht knipperen.
(.....) nog wat onzin van mijn kant.

en toen ik weer verder met: "eigenlijk helemaal niet veilig al die naafdynamos van tegenwoordig, want nu krijgen sommige mensen er allemaal eleptische aanvallen van, en dan vallen die om, zo hier, zo midden op de weg.
en dan worden ze overreden. ja echt levensgevaarlijk die naafdynamos. niet goed voor de verkeersveiligheid. je zou toch verwachten de nieuwe innovaties met verkeer, en op fietsgebied goed zouden zijn voor de veiligheid.

en toen vond hij me ook bijdehand, ofzoiets.

en toen was er nog een bootje, met zon kaarsje erin. en daar legde ik nog de werking van uit. en toen stonden we daar naar te kijken, en toen zonk dat bootje.

en toen liepen we terug, en toen had ik het nog over dat bijna alle kraampjes niet zo interessant waren. behalve die daar, en die en nog 1 met leer enzo.
en toen ging ik verder met of als er meisjes zouden zijn, dat die dan bij alle sierradenkraampjes willen gaan stoppen.

en toen vond hij mijn "hypothetische" beeld van vrouwen nergens op slaan ofzoiets.

en toen ik nog van, "oke, dan is het een hypothese. maar je mag me hypothese onderuit werpen hoor." maar dat snapte hij niet .

en toen mompelde ik nog wat over duitsers die zich overal ingraven in kuilen, in de 2e wereldoorlog, en dan nu weer.

en dat was ook niet zon succes.

kortom, geen leuke dingen dat meisjes met mij om willen gaan. dan moet je het volgens de boeken hebben over relatieintriges, en spannende dingen, en weet ik het wat allemaal. maar ik kan dat allemaal niet betrekken op me eigen verhalen, en me eigen leven.

dus nog steeds ben ik verdoemd voor altijd dat ik nooit een meisje zal leren kennen. en dat zal ook nooit veranderen.
ik praat al niet eens met ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-07-2011 23:09:13 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:53:27 #253
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100025190
Hahaha ik heb me in elk geval weer vermaakt met je dagverslag :D

Ojee. Ik heb me net opeens ingeschreven voor een studie. Nu maar hopen dat ik niet instabiel word opeens. Opeens. Ik ging alweer de lokalen inbeelden en toen kreeg ik weer dat benauwde.

[ Bericht 38% gewijzigd door lanterfanteraar op 27-07-2011 23:01:56 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:02:11 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100025649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, ik ben niet slim. alleen slim of goed in niet interessante dingen, die niets met versieren of meisjes te maken hebben.
[quote]
Ik heb het niet over meisjes of wel of niet slim zijn. Ik heb het over goed kunnen leren.

[quote]
en toen even later, of daarvoor(weet al niet meer), kwamen er fietsers vanaf een afstandje aan. en die gingen heel langzaam, en bijna allemaal hadden ze hun licht aan

en toen ik zo van: kijk er komen fietsers aan. ze hebben een naafdynamo, je ziet zo nog dat licht knipperen.
(.....) nog wat onzin van mijn kant.

en toen ik weer verder met: "eigenlijk helemaal niet veilig al die naafdynamos van tegenwoordig, want nu krijgen sommige mensen er allemaal eleptische aanvallen van, en dan vallen die om, zo hier, zo midden op de weg.
en dan worden ze overreden. ja echt levensgevaarlijk die naafdynamos. niet goed voor de verkeersveiligheid. je zou toch verwachten de nieuwe innovaties met verkeer, en op fietsgebied goed zouden zijn voor de veiligheid.
Kijk dit bedoel ik bv, jij hebt zo een grote en brede kennis dat jij er over door en door gaat en het in het extreme trekt.

quote:
en toen liepen we terug, en toen had ik het nog over dat bijna alle kraampjes niet zo interessant waren. behalve die daar, en die en nog 1 met leer enzo.
en toen ging ik verder met of als er meisjes zouden zijn, dat die dan bij alle sierradenkraampjes willen gaan stoppen.

en toen vond hij mijn "hypothetische" beeld van vrouwen nergens op slaan ofzoiets.

en toen ik nog van, ja het is een hypothese idd, dat vrouwen dan bij die allemaal zullen stoppen. maar je mag me hypothese onderuit werpen hoor. maar dat snapte hij niet .
Maar dat komt inderdaad omdat jij een volledig verkeerd beeld hebt van vrouwen.

quote:
kortom, geen leuke dingen dat meisjes met mij om willen gaan. dan moet je het volgens de boeken hebben over relatieintriges, en spannende dingen, en weet ik het wat allemaal. maar ik kan dat allemaal niet betrekken op me eigen verhalen, en me eigen leven.
Maar je moet ook niet precies doen wat in een boek staat, je kan het mee nemen maar meer niet. Zoals het in het boek staat gaat het nooit lukken of werken. Er is en dat is iets wat we allamaal al vaker geroepen hebben. Er is geen handboek hoe om te gaan met vrouwen.
pi_100025890
Ik heb een geweldige dag gehad! :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:08:09 #256
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100025986
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb me net opeens ingeschreven voor een studie. Nu maar hopen dat ik niet instabiel word opeens. Opeens. Ik ging alweer de lokalen inbeelden en toen kreeg ik weer dat benauwde.
Ik ga het niet vragen.
The view from nowhere.
pi_100026027
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hahaha ik heb me in elk geval weer vermaakt met je dagverslag :D

Welke studie?

Ik heb er ook altijd erg veel moeite mee, niet met de stof, maar wel met het aanwezig zijn. Ookal heb ik enorm veel zin om weer te beginnen, ik vind het wel doodeng.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:12:44 #258
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100026248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ga het niet vragen.
maar je kan je inschrijving volgensmij nog terugtrekken hoor. het gaat toch allemaal tegenwoordig via die 1e site tegenwoordig?

ik log nog steeds in alsof ik een buitenlandse student ben, ik heb nog steeds geen digid aangevraagd.

ik ga het ook weer proberen volgend jaar.
en strawberry gaat het ook weer proberen

ik wil wel de eerste zijn die het hoort wanneer er weer een studiejaar gefaalt is! (express van het negatieve uitgaan, omdat melodramatisch grappig is)

edit:

huh, wat. eigenlijk voel ik me hier nu best wel thuis. 4 studiefalers al(al wil strawberry het niet toegeven)

altijd moeilijk om aanwezig te zijn idd, en an ga je op een gegeven moment maar niet, en dan wordt het steeds moeilijker om terug te gaan. en dan wordt je een "hikki".
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:15:22 #259
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100026401
quote:

[..]

Volgens Firefly moet je onvoorspelbaar zijn. Dat gaat je heel goed af.

quote:
en toen mompelde ik nog wat over duitsers die zich overal ingraven in kuilen, in de 2e wereldoorlog, en dan nu weer.

en dat was ook niet zon succes.

quote:
dus nog steeds ben ik verdoemd voor altijd dat ik nooit een meisje zal leren kennen. en dat zal ook nooit veranderen.
ik praat al niet eens met ze.
Wat ik miste in je verslag was een indruk van dat leisje in de notenkraam. Was je nieuwsgierig naar haar?
The view from nowhere.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:16:47 #260
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100026467
Wat een kutvraag deelnemer. Echt waar.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:18:52 #261
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100026563
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Volgens Firefly moet je onvoorspelbaar zijn. Dat gaat je heel goed af.

[..]

[..]

Wat ik miste in je verslag was een indruk van dat leisje in de notenkraam. Was je nieuwsgierig naar haar?
geen idee. ik let er nieteens op. het enige wat ik me afvroeg is hoe oud die meid zou wezen, en hoe lang ze daar al zou werken door al dat onhandige gedoe van haar.

en toen ging die "vriend" me erop wijzen dat ik moest stoppen met marktverkopers beledigen over hun handel ofzo. slaat mijn insziens helemaal nergens op, het is ook belachelijk.(ja wat hij deed ja)

maar toen werd natuurlijk ik wel weer als een pispaaltje neergezet, en hij kan meisjes krijgen dus het zal wel.

volgensmij is juist wat hij dan doet -(mij erop aanspreken wanneer ik smalltalk doe dat de naam van die kar niet klopt, dat ik me moet "inouden" en supernetjes moet gaan doen tegen verkopers) -

iets wat meiden aantrekt.
pi_100026630
Ik ging eerst altijd braaf, daarna was ik een keer ziek, 1 les gemist en ik durfde niet meer. Die drempel werd steeds hoger. Wil ik me dit keer overheen proberen zetten.

Zelfde met te laat komen, dan zat ik wel op school die uren maar durfde ik niet naar de les.

Gelukkig is er 1 drempel weg, eerst had ik ook een thuissituatie waarbij ik mijn kamer vaak niet uit durfde. :')
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:20:42 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100026654
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ging eerst altijd braaf, daarna was ik een keer ziek, 1 les gemist en ik durfde niet meer. Die drempel werd steeds hoger. Wil ik me dit keer overheen proberen zetten.

Zelfde met te laat komen, dan zat ik wel op school die uren maar durfde ik niet naar de les.

Gelukkig is er 1 drempel weg, eerst had ik ook een thuissituatie waarbij ik mijn kamer vaak niet uit durfde. :')
Moest jij niet bij een vriend zijn?
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:21:07 #264
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100026678
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het was een opmerking. Vertel het nou. -O-
The view from nowhere.
pi_100026792
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Moest jij niet bij een vriend zijn?
Ben ik. Die huppelt net de douche uit. Dus weg. :*
pi_100026799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Want?
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:24:12 #267
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100026843
quote:

Oooh ja, ik kwam ook eerst heel goed alle ( zelfs niet-verplichte) colleges. En toen gebeurde er iets zeg maar buiten school om. En toen kwam ik steeds minder ( lees 'gestopt'). Maar ik vond alleen die verplichte dingen eng, in het lokaaltje. Niet die in de grote zaal. Maarja op de middelbare spijbelde ik sowieso heel veel.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:24:14 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100026845
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ben ik. Die huppelt net de douche uit. Dus weg. :*
Die huppelt de douche ik weet al waar dit naar toe gaat.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:26:08 #269
118585 Crutch
pi_100026942
MLiG verdient een eigen Blog. _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

geen idee. ik let er nieteens op. het enige wat ik me afvroeg is hoe oud die meid zou wezen, en hoe lang ze daar al zou werken door al dat onhandige gedoe van haar.

en toen ging die "vriend" me erop wijzen dat ik moest stoppen met marktverkopers beledigen over hun handel ofzo. slaat mijn insziens helemaal nergens op, het is ook belachelijk.(ja wat hij deed ja)

maar toen werd natuurlijk ik wel weer als een pispaaltje neergezet, en hij kan meisjes krijgen dus het zal wel.

volgensmij is juist wat hij dan doet -(mij erop aanspreken wanneer ik smalltalk doe dat de naam van die kar niet klopt, dat ik me moet "inouden" en supernetjes moet gaan doen tegen verkopers) -

iets wat meiden aantrekt.

Toegegeven dat het niet de meest tactische vorm is van smalltalk, toch hoef je je niet meteen zo gepasseerd te voelen als iemand er een opmerking over maakt.
Een simpele: "Oh, sorry; het viel me gewoon op." Voldoet ook wel.
Je moeder is een hamster
pi_100027198
mlig:

Wel erg als hij je erop wijst terwijl je nog in gesprek bent met haar??
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:32:49 #271
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100027245
Oooh mylifeisgrey, is dat geen leuk idee voor je? Om op zo'n hippe site een blog te beginnen. En dan kun je helemaal leuk zelf foto's toevoegen daar om je verhalen mee te ondersteunen!! En dan gaan ook meisjes (!!) je blog lezen en misschien reageren.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:34:07 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100027298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oooh mylifeisgrey, is dat geen leuk idee voor je? Om op zo'n hippe site een blog te beginnen. En dan kun je helemaal leuk zelf foto's toevoegen daar om je verhalen mee te ondersteunen!! En dan gaan ook meisjes (!!) je blog lezen en misschien reageren.
_O_
Ik zou het doen.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:36:39 #273
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100027424
quote:

hoeveel jaar heb je al gefaald? Je was toch bijna jailbait. ik ging je nog waarschuwen voor iets (6 maanden terug ofzo) omdat ik dacht dat je een klein meisje was.

op dat na ..... echt! klinkt herkenbaar wat ik ook zou doen, dit vind ik wel speciaal om eens van iemand anders te horen.
maar ik wil er nu niet over praten.

quote:
was daar wel een reele angst voor? (itt tot de irreele van "niet meer naar school durven omdat het confronterend eng en moeilijk is(niet de stof maar sociaal)"
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:39:10 #274
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100027521
school en daten is niet eng, spinnen daarentegen, dat is de stuff of nightmares :@
wie gaat er gezellig mee daten a.s. maandag?
Spreading the Word
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:40:01 #275
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100027568
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoeveel jaar heb je al gefaald? Je was toch bijna jailbait. ik heb je nog gewaarschuwd voor iets (6 maanden terug ofzo) alsof je een klein meisje was.

op dat na ..... echt! klinkt herkenbaar wat ik ook zou doen, dit vind ik wel speciaal om eens van iemand anders te horen.

[..]

was daar wel een reele angst voor? (itt tot de irreele van "niet meer naar school durven omdat het confronterend eng en moeilijk is(niet de stof maar sociaal)"
Wil je alsjeblieft op blogspot.com iets beginnen?

Een vriendin van mij kwam zelfs een jongen in het echt tegen die op een verhaaltje van haar had gereageerd.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:40:37 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100027594
quote:
12s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
school en daten is niet eng, spinnen daarentegen, dat is de stuff of nightmares :@
wie gaat er gezellig mee daten a.s. maandag?
Daten is enorm eng enzulks.
Sowieso vrouwen, ENG! :'(
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:42:24 #277
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100027654
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef heloef het volgende:

[..]

ik date liever met 1000 vrouwen dan dat ik op mn studentenkamertje zit met 1 spin :@
Spreading the Word
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:43:47 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100027715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

ik date liever met 1000 vrouwen dan dat ik op mn studentenkamertje zit met 1 spin :@
Ik ook hoor.
Alleen willen 1000 vrouwen met mij daten dat is de grote vraag.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:44:23 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100027744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft op blogspot.com iets beginnen?

Een vriendin van mij kwam zelfs een jongen in het echt tegen die op een verhaaltje van haar had gereageerd.
Kan me voorstellen dat hij dat niks vind. Het gaat dan een moet je worden en dan is al snel de lol er van af.

Ik schijn leuk te kunnen schijven. En soms als ik iets gedaan heb wil ik dat wel eens opschrijven van uit mijn oogpunt inclusief mijn gedachtes. En menen vinden het geweldig leuk om te lezen.

Ik krijg vaak de vraag of ik meer wil schrijven of een blog wil bij houden, maar dan is de lol er direct van af omdat het een moeten verhaal gaat worden.

Ben onlangs naar de Efteling geweest met een vriendin, en die dag heb ik opgeschreven en dat schijnt nog al leuk geweest te zijn. En dan krijg ik direct de vraag om meer te schrijven enz. PFFF vermoeiend.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:45:49 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100027801
quote:

[..]

Nee man date is geweldig leuk, je maakt soms de gekste dingen mee. Ik had altijd wel een leuk verhaal na date :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:46:59 #281
238453 hasjman
utter madness
pi_100027865
quote:

[..]

Eng? Nee man, 9 van de 10 zijn zo niet interessant dat je na 10 minuten wel bent uitgepraat.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:47:23 #282
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100027888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee man date is geweldig leuk, je maakt soms de gekste dingen mee. Ik had altijd wel een leuk verhaal na date :D
1000 dates 1001 verhalen :D! _O_
Spreading the Word
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:48:35 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100027955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Oh ik kan hele verhalen opschrijven over me date's of versier blunders. Dat laatste heb ik al lang gedaan hier op Fok. Daar kennen heel veel mensen me van kennelijk :D
pi_100027963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

En alles door 100 delen. :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:49:13 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100027984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef hasjman het volgende:

[..]

Eng? Nee man, 9 van de 10 zijn zo niet interessant dat je na 10 minuten wel bent uitgepraat.
Niemand snapt dat ik een grapje maak? :P
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:49:15 #286
118585 Crutch
pi_100027987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh ik kan hele verhalen opschrijven over me date's of versier blunders. Dat laatste heb ik al lang gedaan hier op Fok. Daar kennen heel veel mensen me van kennelijk :D
Je hebt er wel wat van geleerd blijkbaar. :)
Je moeder is een hamster
pi_100028021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoeveel jaar heb je al gefaald? Je was toch bijna jailbait. ik ging je nog waarschuwen voor iets (6 maanden terug ofzo) omdat ik dacht dat je een klein meisje was.

[..]

Ik heb 1 jaar HBO gefaald, zit nu een jaar thuis. Dus nog niet teveel tijd verspild gelukkig.

Euhm, het was ergens wel reeel, maar ik denk voor een buitenstaander lastig te begrijpen. Komt er op neer dat we nog bij mijn moeders ex woonde, alcoholist, schreeuwde veel, veel dronken acties, veel gescheld, veel bedreigingen en heeft mijn moeder achterna gezeten met een mes. Tegen mij was het overigens alleen met woorden, maar ik was gewoon bang van hem en hij ging later naar zijn werk dan ik naar school moest.

En als mijn moeder er was, was ik niet zo bang en durfde ik mijn kamer wel uit. Maar zij zat steeds meer bij haar vriend, dus dan sloot ik me op in mijn kamer, zodat hij mij niet zag, want als die me zag begon die te schelden, als mijn moeder er niet was hardop. Als ze er wel was mompelde die zijn gescheld altijd.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:50:02 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100028022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dat heb ik natuurlijk gemist.
Het kan erger ik ben vooral bekend als de zwarte maagd. _O-
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:50:40 #289
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100028062
gewoon regelen dat ze om 14u aankomt, tot 15u lekker in't zonnetje op een terras, frisje erbij of biertje, wat je wil, dan bios of dierentuin ofzo en dan naborrelen. als het echt te hard klikt is het zo 17u en neem je der mee eten in een goed(koop) kwaliteitstentje. anders gooi je der weer op de trein en heb je toch een relaxte dag gehad. eventueel daarna qualitytime thuis
einde ;)
Spreading the Word
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:51:18 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100028087
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hebt er wel wat van geleerd blijkbaar. :)
Oh ja dat zeker wel, en soms heb ik nog gekke versier blunders hoor. Dat is gewoon lachen, kijken hoe ver je kan gaan. Onlangs nog een leuke blunder gehad.

Zal zo wel die blunder eens beschrijven, kan iedereen zien waar het fout ging en wat je dus niet moet doen :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:51:21 #291
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100028090
quote:

ik ga strawberry berichten dat jouw studieaanpak waarom het nu beter zal gaan met je precies hetzelfde als mijne is.
ik heb een boel keer gezegd tegen haar dat er geen oplossingen voor dat soort dingen zijn, en dat alles wat nodig is alleen maar is jezelf er even overheenzetten.

http://www.google.nl/sear(...)ey+%22heen+zetten%22

[ Bericht 6% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-07-2011 23:57:32 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:52:09 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100028119
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef WokkelKardinaal het volgende:
gewoon regelen dat ze om 14u aankomt, tot 15u lekker in't zonnetje op een terras, frisje erbij of biertje, wat je wil, dan bios of dierentuin ofzo en dan naborrelen. als het echt te hard klikt is het zo 17u en neem je der mee eten in een goed(koop) kwaliteitstentje. anders gooi je der weer op de trein en heb je toch een relaxte dag gehad. eventueel daarna qualitytime thuis
einde ;)
Reuze gezellig.
C'est la vie
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:54:55 #293
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100028226
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Reuze gezellig.
sowieso! oefen die vlotte babbel, merk op dat ze der soepel en zomers uitziet. vraag wat haar ideale uitgaansavond is, doet ze vaak sporten, wat wil ze met der leven doen, wat vind ze tof aan mannen etc :D
Spreading the Word
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:56:10 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100028269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

sowieso! oefen die vlotte babbel, merk op dat ze der soepel en zomers uitziet. vraag wat haar ideale uitgaansavond is, doet ze vaak sporten, wat wil ze met der leven doen, wat vind ze tof aan mannen etc :D
Ik zal wel eerste even opzoek gaan naar een vrouw die op date met mij wil.
C'est la vie
pi_100028367
Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt en waarom je het zegt.
pi_100028422
quote:

knip
En toen
En toen
En toen

:P
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:00:05 #297
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100028425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt en waarom je het zegt.
wat een leuke rode oogjes in je UI :D
Spreading the Word
pi_100028465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ga strawberry berichten dat jouw studieaanpak waarom het nu beter zal gaan met je precies hetzelfde als mijne is.
ik heb een boel keer gezegd tegen haar dat er geen oplossingen voor dat soort dingen zijn, en dat alles wat nodig is alleen maar is jezelf er even overheenzetten.

http://www.google.nl/sear(...)ey+%22heen+zetten%22

Er is inderdaad geen andere oplossing, het is een onterechte nergens op gebaseerde angst, die toch onwijs sterk is. Je bent de eerste waarvan ik hoor dat die het herkent. Dus ben benieuwd hoe het gaat.
pi_100028482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

huh, wat. eigenlijk voel ik me hier nu best wel thuis. 4 studiefalers al(al wil strawberry het niet toegeven)
Het was geen faal, ik ben gestopt omdat ik het niet leuk vond. :P
pi_100028492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

wat een leuke rode oogjes in je UI :D
Bedankt! haha
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:01:52 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100028518
lollol dit topic is vol
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')