Radardroid??? Leg uit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef Panthera. het volgende:
Een Androidmobiel met houder en autolader en Radardroid werkt ook ideaal
Ook weer terug in Nederland vanuit de Canarische eilanden. Daar overigens nog in Citroën C4 en VW Polo gereden als huurauto. Rijden op de bergwegen daar is leuker dan de A12 en A2
Heb net gehoord dat ze nog niks voor Amsterdam hebben morgen, dus morgen ook niks denk ik :/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:11 schreef Obama het volgende:
Fudge, voor de 2e opeenvolgende keer niet gebeld.
Nog gelukt JS ?
Shit......ze overdrijven wel heel erg nu. Ik ga zelf bellen om 16:30.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Heb net gehoord dat ze nog niks voor Amsterdam hebben morgen, dus morgen ook niks denk ik :/
Laat maar weten als je wiltquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Obama het volgende:
[..]
Shit......ze overdrijven wel heel erg nu. Ik ga zelf bellen om 16:30.
Misschien dat ik het geluk heb dat ik werk vanuit een andere regio krijg.
Heb jij er ook last van?
Jaja, genoeg werk. Was maandag en vandaag beschikbaar maar heb niks gekregen...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
In Groningen is genoeg werk. Morgen weer 2 lange ritten voor mij, dat levert weer zo'n 10 uur op.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef -tape- het volgende:
Weer een rijtje overbodige vragen waarop je het antwoord gewoon in de OP kan vinden, groetjes
Excuses, ik had alles gelezen behalve dat laatste 'stukje' onderaan. Bedankt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jaja, genoeg werk. Was maandag en vandaag beschikbaar maar heb niks gekregen...
[..]
Het uurloon lijkt misschien niet heel hoog, maar als je bedenkt dat je gewoon doorbetaald wordt om gewoon in de trein te zitten en dat je betaalt krijgt vanaf het moment van vertrek tot terugkomst is dat allemaal nog best redelijk (ik ga in augustus naar 8,35 p/uquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef -tape- het volgende:
[..]
Excuses, ik had alles gelezen behalve dat laatste 'stukje' onderaan. Bedankt.
Karig trouwens, 6 euro per uur als je 19 bent.Ga het toch doen though.
Breda - Groningen met het OV? Dat snap ik niet.. Je hebt een wissel van Groningen naar Breda via Diemen.. En dan van Capelle a/d IJssel naar Barneveld..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:16 schreef Viezze het volgende:
Zo, ook eindelijk weer werken. Laatste keer was ergens halverwege juni.
Groningen - Diemen - Breda (Wissel) en Capelle ad IJssel - Barneveld. Drie ritten dus, vrij zeldzaam vanuit Groningen. Wel kans dat de laatste nog wordt geannuleerd als ik vertraging oploop, moet er stipt half 2 zijn, want alleen dan is er iemand aanwezig. Hopen dat ik het red want Breda - Groningen is een aardig eindje met het OV
Wordt echt heel krap. Heb precies 1 mogelijkheid om op tijd van Breda naar Capelle te komen, met de Fyra..kost 1,70 extra dus daar zal EW vast niet moeilijk over doen lijkt me toch?
App die je via GPS en een radardatabase (ook met mobiele flitsers voor zover ik weet) waarschuwt als je in de buurt van een radar komt.quote:
Thanks voor de uitleg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
App die je via GPS en een radardatabase (ook met mobiele flitsers voor zover ik weet) waarschuwt als je in de buurt van een radar komt.
Zelf overigens nog niet getest in Nederland maar een vriend van me heeft het en die gebruikt het met groot succes.
Klopt, maar dan ben je tenminste nog zelf iets aan het doen. En de A7/A6 is al helemaal drama.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Viezze het volgende:
Met de auto is het niet veel leukerHoewel er op de A7 vanaf Groningen richting friesland nog minder te zien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |