Nou ja, ik dacht dat Hoensbroek in de buurt van Utrecht lag, haha!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha hoe kan je dat nou verkeerd bekeken hebben
Gefeliciteerd met je baantje!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef FxG het volgende:
Heb je ook een navigatiesysteem aangeschaft? Ik vind het zo snel om er nu al meteen een te kopen, maar het is zoveel gemakkelijker lijkt me?
Het is wel lekker, een goedwerkend navigatiesysteem. Nadeel is wel dat een wat ouder navigatiesysteem uiteraard ook oude kaarten heeft. Mocht je een TomTom kopen, de meeste kan je (op minder legale manieren) wel updaten. Heb ik ook een keer gedaan en dan is alles wel weer oke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef FxG het volgende:
Ik heb een oude haperende iPhone 3G (zo eentje uit 2008) dus dat gaat 'm niet worden qua navigatie. Google maps trekt ie al amper. Misschien toch maar 's neuzen op marktplaats dan.
Zelfde hier. Zo'n 125 op de TomTom. Rij je voor je gevoel wel lekker door, maar toch geen boete.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef RTS91 het volgende:
Daarnaast kijk ik altijd naar de snelheid op mijn navigatie aangezien deze wel de werkelijke kilometers weergeeft.
Mij valt het dan op hoe groot de afwijking per automerk verschilt. Opel heeft bijvoorbeeld een afwijking van 10km/u, sommige merken hebben een afwijking van 4km/u.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zelfde hier. Zo'n 125 op de TomTom. Rij je voor je gevoel wel lekker door, maar toch geen boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |