abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:52:29 #176
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100469678
Damn, niet gebeld!
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:55:47 #177
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100469784
Ik ben morgen niet beschikbaar. Morgen begint het voetbalseizoen weer, en de eerste training staat altijd garant voor uitgebreide looptrainingen. Dan slaap ik liever even uit :9
#26 || Luciano da Silva
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:49:31 #178
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100474543
Succes, ik hoop dat het droog blijft tijdens de training :) .

Ik hoop maar op een spoedje ofzo.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:50:25 #179
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_100474589
Woensdag hopelijk m'n eerste rit :)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_100477436
Ik ben weer terug van 11 top dagen in Albufeira! Heb ik hier nog wat gemist? Zijn er nog leuke auto's voorbij gekomen? Hoe zit het met het werk eigenlijk, wil over een paar dagen weer gaan beginnen denk ik!
pi_100477540
Zijn er nu nog mensen aan het werk bij AutoReset, zonder gratis reizen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100478559
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:51 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hahaha hoe kan je dat nou verkeerd bekeken hebben :P
Nou ja, ik dacht dat Hoensbroek in de buurt van Utrecht lag, haha!

Ik vanochtend die 523i ophalen (wat... een... bak!! :9~ ) en die man (best jong en had het al goed voor mekaar, de auto die zijn BMW opvolgde was een Q7) vroeg waar de auto heen moest. Toen ie hoorde dat het 12km verderop was ie flink verbaasd. 'Oh dan had ik hem nog zelf kunnen weg brengen, dat ze daarvoor chauffeurs inhuren joh!'. Grappig detail was dat een clubgenoot van zijn studentenvereniging vroeger ook EW'er was. Helemaal in de begin jaren.

Toen rees bij mij de vraag hoe ze dat vroeger deden als iemand een rit kreeg. In het internetloze tijdperk (1991-1998 ongeveer). Iemand een idee? :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_100478664
Met de fax misschien? Of de gegevens doorbellen. Laatste lijkt me waarschijnlijker want welke student had er vroeger nou een fax :P
pi_100479915
Vandaag intakegesprek en rijtest gehad, zoals verwacht alles netjes doorlopen. Meteen een tankpas meegekregen, morgen maar even langs de gemeente.

Iemand nog tips voor een eerste rit? Klinkt best ingewikkeld allemaal, hoewel het eigenlijk maar weinig voorstelt lijkt me.
pi_100480275
Het klinkt misschien ingewikkeld maar het is allemaal super makkelijk. Als ik EW vergelijk met mijn andere baantje stelt het echt niets voor (maar dat is soms ook juist zo lekker).

Lees alles rustig door bij je eerste rit en mochten er nog vragen zijn kan je ze altijd hier posten of EW bellen.
pi_100480753
Heb je ook een navigatiesysteem aangeschaft? Ik vind het zo snel om er nu al meteen een te kopen, maar het is zoveel gemakkelijker lijkt me?
pi_100481067
Ik mocht de oude van mijn ouders overnemen :)

Kopen kan, maar geef er niet zo veel geld aan uit, dat lijkt me zonde. Je komt heel veel op dezelfde plaatsen dus ik gebruik hem ook steeds minder. Navigatie op je smartphone voldoet ook wel
pi_100481539
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef FxG het volgende:
Heb je ook een navigatiesysteem aangeschaft? Ik vind het zo snel om er nu al meteen een te kopen, maar het is zoveel gemakkelijker lijkt me?
Gefeliciteerd met je baantje!
Ik heb voor een paar tientjes via Marktplaats een 2e hands navigatiesysteem aangeschaft (in oktober 2009 om precies te zijn) en die gebruik ik nog steeds (elke rit). Veel handiger dan dat gekut op je telefoon, maar dat is mijn ervaring. Ik heb een paar Nokia's gehad en daar heb ik het eigenlijk nooit écht goed werkend op gekregen.
pi_100481673
Ik heb een oude haperende iPhone 3G (zo eentje uit 2008) dus dat gaat 'm niet worden qua navigatie. Google maps trekt ie al amper. Misschien toch maar 's neuzen op marktplaats dan. :)
pi_100481945
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je baantje!
thanks!
pi_100481969
Ik ga binnenkort in Breda wonen, en wil misschien als prive-chauffeur aan de slag.. Iemand die in die regio werkzaam is? Druk? Leuk?
Nee.
pi_100482109
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef FxG het volgende:
Ik heb een oude haperende iPhone 3G (zo eentje uit 2008) dus dat gaat 'm niet worden qua navigatie. Google maps trekt ie al amper. Misschien toch maar 's neuzen op marktplaats dan. :)
Het is wel lekker, een goedwerkend navigatiesysteem. Nadeel is wel dat een wat ouder navigatiesysteem uiteraard ook oude kaarten heeft. Mocht je een TomTom kopen, de meeste kan je (op minder legale manieren) wel updaten. Heb ik ook een keer gedaan en dan is alles wel weer oke.

En mocht je wel helemaal de verkeerde kant op gaan heb je toch nog Google Maps. Je komt er altijd wel, van de weg vragen is nog nooit iemand dood gegaan.
pi_100483822
Ja mijn navi is ook hopeloos oud, maar ik check altijd vooraf of het adres erin staat en meestal ff op google maps voor de zekerheid. Vaak staan straten er wel in maar dan niet dat huisnummer. Ach ik red me er prima mee. Een nieuwe is ook weer zo'n stomme uitgave.
pi_100484092
Ik gebruik eigenlijk altijd mijn navigatie, heb er zelf eentje aangeschaft. Zou niet zonder willen. TMC en flitspalen is gewoon erg handig onderweg. Daarnaast kijk ik altijd naar de snelheid op mijn navigatie aangezien deze wel de werkelijke kilometers weergeeft.

En je hebt al een navi voor 80-90 eu tegenwoordig, dus waarom tweedehands?
pi_100484238
Ik gebruik bijna nooit navigatie, alleen in geval van nood :)
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100485490
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef RTS91 het volgende:
Daarnaast kijk ik altijd naar de snelheid op mijn navigatie aangezien deze wel de werkelijke kilometers weergeeft.
Zelfde hier. Zo'n 125 op de TomTom. Rij je voor je gevoel wel lekker door, maar toch geen boete.
pi_100485608
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Zelfde hier. Zo'n 125 op de TomTom. Rij je voor je gevoel wel lekker door, maar toch geen boete.
Mij valt het dan op hoe groot de afwijking per automerk verschilt. Opel heeft bijvoorbeeld een afwijking van 10km/u, sommige merken hebben een afwijking van 4km/u.

Ik gebruik een TomTom uit 2008, nooit problemen mee gehad. Meestal zet ik de navi pas aan als ik van de snelweg af moet. Als een auto ingebouwde navi heeft, gebruik ik die altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 23:01:43 ]
pi_100487218
Sommige auto's hebben een waardeloos navigatiesysteem. Zo had ik een keer een auto die de A73 niet eens kende :P Te oude navigatie blijkbaar
pi_100488471
In veel auto's zijn die systemen inderdaad waardeloos, laatste ook een Zafira van 3 jaar, wat een drama navi had die. Na een kilometer direct uitgezet en m'n eigen gepakt Wel vind ik dat Renault een goede zet heeft gedaan om TomTom software te installeren op hun systemen, werkt prima!

Verder vind ik het ook wel fijn dat ik alle informatie heb over de rit, ook al ken ik de route. Die snelheidsafwijkingen per auto zijn vaak ook het gevolg van verschillende bandenmaten.
pi_100489398
Ik had een tijdje terug een Audi met navigatie erin. Wat een drama, snapte er niets van. Je kan daar allemaal tussenbestemmingen instellen enzo..krijg het nooit goed. En ik had alleen in mijn dashboard een klein schermpje voor de instructies. Een kaart vind ik veel fijner.

Renault met TomTom werkt inderdaad perfect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')