Dan rijd je wel een dikke 50km om. Ben benieuwd of EW daar blij mee zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:22 schreef joppie_saus het volgende:
Nou daar gaan we. Op naar het afhaaladres en dan de grens over.
Ik ben wel eens van Dordrecht naar Meerkerk via Breda gereden, nooit opmerkingen over gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan rijd je wel een dikke 50km om. Ben benieuwd of EW daar blij mee zou zijn.
Da's wel een tolweg bij Antwerpen geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:26 schreef RTS91 het volgende:
Woeh, maandag de langste rit ooit. Groningen - Kuitaart, helemaal onderin Zeeland, tegen België. 350 kilometer en ik moet waarschijnlijk via Antwerpen. Nu al een leuke rit. Vanaf datzelfde adres trouwens weer terug naar Breda.
Die tunnel is volgens mij wel een tolweg maar de ring niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Da's wel een tolweg bij Antwerpen geloof ik.
Dat ligt er inderdaad naast, moet even verderop zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef Mallet het volgende:
Ik moest voor EW een keer naar Hulst. Dat is half België half NL. Ben toen via de Liefkenshoektunnel gereden volgens mij. Moest inderdaad tol betalen.
Na een enorme reis kwam ik daar eindelijk aan, nog een politiecontrole gehad.. Was dat bedrijf verhuisd. Moest ik verder rijden naar Koewacht. Had zoveel vertraging opgelopen dat rit 2 en 3 geannuleerd werden met als gevolg dat ik iets van 5,5 uur terug moet OV-en naar huis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Dat ligt er inderdaad naast, moet even verderop zijn
Mag/kan je dan niet via Terneuzen/Goes gaan? Is weliswaar ook een toltunnel maar ik mocht daar wel door van EW.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Da's wel een tolweg bij Antwerpen geloof ik.
Doe mij maar een rit van 350km door Duitsland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:43 schreef RTS91 het volgende:
Doe mij dan maar een ritje van 350km, met nog een wisselrit van 100km
Helaasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Doe mij maar een rit van 350km door Duitsland.
In een Polo BlueMotion?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Doe mij maar een rit van 350km door Duitsland.
Dat vindt Hojd helemaaal niet ergquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Shit joh, ik heb helemaal verkeerd gekeken. Hoewel die rit in de BMW maar 12 km is, mag ik 180km in de V50 en 220 in de Golf doen. We gaan naar het zuiden des lands.
Hahaha hoe kan je dat nou verkeerd bekeken hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Shit joh, ik heb helemaal verkeerd gekeken. Hoewel die rit in de BMW maar 12 km is, mag ik 180km in de V50 en 220 in de Golf doen. We gaan naar het zuiden des lands.
Nou ja, ik dacht dat Hoensbroek in de buurt van Utrecht lag, haha!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha hoe kan je dat nou verkeerd bekeken hebben
Gefeliciteerd met je baantje!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef FxG het volgende:
Heb je ook een navigatiesysteem aangeschaft? Ik vind het zo snel om er nu al meteen een te kopen, maar het is zoveel gemakkelijker lijkt me?
Het is wel lekker, een goedwerkend navigatiesysteem. Nadeel is wel dat een wat ouder navigatiesysteem uiteraard ook oude kaarten heeft. Mocht je een TomTom kopen, de meeste kan je (op minder legale manieren) wel updaten. Heb ik ook een keer gedaan en dan is alles wel weer oke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef FxG het volgende:
Ik heb een oude haperende iPhone 3G (zo eentje uit 2008) dus dat gaat 'm niet worden qua navigatie. Google maps trekt ie al amper. Misschien toch maar 's neuzen op marktplaats dan.
Zelfde hier. Zo'n 125 op de TomTom. Rij je voor je gevoel wel lekker door, maar toch geen boete.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef RTS91 het volgende:
Daarnaast kijk ik altijd naar de snelheid op mijn navigatie aangezien deze wel de werkelijke kilometers weergeeft.
Mij valt het dan op hoe groot de afwijking per automerk verschilt. Opel heeft bijvoorbeeld een afwijking van 10km/u, sommige merken hebben een afwijking van 4km/u.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zelfde hier. Zo'n 125 op de TomTom. Rij je voor je gevoel wel lekker door, maar toch geen boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |