Jo Vis,quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef verse_vis het volgende:
hahaha die renault! Wat een ding.. zag er toevallig 1 met het kenteken : 43-VV-TF
toepasselijk..
Dus geen kentekens vermelden in dit topic.quote:Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Die OP is verouderd, heb al 2 keer aangegeven dat ik verhuisd ben, maar whatever. Regio Arnhem/Ede voor mij, moet voornamelijk naar Veenendaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De OP hebben we niet voor de grap gemaakt. Gebruik hem ook.
Ik denk, áls je het gelezen hebt, dat je al genoeg weet. Is hier overigens al wel vaker gevraagd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef tw4n het volgende:
Gister gelukkig alles goed gegaan, op wat vertraging met de trein na. Zou half 6 thuis zijn, maar omdat er weer iemand voor moest springen werd dat 7 uur.
Morgen weer: Heumen naar Meerkerk in een Renault Kangoo. Daarna van Utrecht naar Barneveld in een golfje.
Ik heb hier heel wat over Meerkerk gelezen, maar wat is er zo bijzonder aan daar?
Het is dat ik niet beschikbaar ben anders had ik die ritten voor je weggekaapt! Hehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:20 schreef Jorian29 het volgende:
Nou Hojd, bij deze
Die seinstoring ligt bij Schiphol volgens NS, maar idd, alle trajecten hebben daar direct last van. Nu ben je wel uurtjes aan het optellen, dat dan weer wel
Hell yeah, die 3 dagen waren het wachten waard!
Morgen 2 ritten, Doetinchem - Den Haag in een BMW 523i, 204 paardjes rijden me erheen, daarna Ridderkerk - Barneveld in een A4 2.0. Mijn dag is weer goed
QFT.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Het is dat ik niet beschikbaar ben anders had ik die ritten voor je weggekaapt! Hehe.
En ik ga het echt niet nog een keer over Meerkerk hebben, dat hebben we onderhand wel gehad me dunkt.
Ritten vanuit Doetinchem zijn sowieso al zeldzaam. Ik start echt 1 op de 10x in Doetinchem ofzo. Eindigen is ook heel beperkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:17 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
QFT.
Overigens is Doetinchem een best end vanaf Ede, moet om half 9 in de trein zitten om er 10 uur te zijn. Gebeurt haast nooit.
Als ik het goed begrijp gaat het alleen over die bushalte, waar je dus op de knop moet drukken? En dat gaat dus niet altijd goed..?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:42 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik denk, áls je het gelezen hebt, dat je al genoeg weet. Is hier overigens al wel vaker gevraagd.
Inscannen en mailen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef fusionfake het volgende:
Zo dan, aangenomenMoet inderdaad wel even terug om m'n paspoort te laten kopieren. Vraag me af of ik dat ook vergoed krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |