abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100093271
Dagje zit er ook weer op. Maandag 1 rit naar Oosterhout in een geweldige Fiat Fiorino.
pi_100094052
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef RTS91 het volgende:
Dagje zit er ook weer op. Maandag 1 rit naar Oosterhout in een geweldige Fiat Fiorino.
Fuck van Oosterhout terug naar Groningen met het OV.. Dan mogen ze mij ook wel een ritje geven als ze de ritten zo makkelijk weg plannen.
pi_100094315
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ik plan nooit. Ik begin gewoon altijd en zie wel hoe ik eindig. Daarnet een half uur op de bus staan wachten en afgelopen maandag bijna 40 minuten. So be it, het is vakantie.
Kijk daar zou ik dus geen zin in hebben. Maar goed, als jij dat fijn vindt.

Vandaag vergeten in te checken in de trein. Dus ik denk, volgende stop eruit, inchecken, instappen en verder. Is er nergens zo'n chippaal. Zegt de conducteur, ja die hebben we op deze lijn nog niet. Kaartje kopen en volgende trein pakken. :') Homo. Na de overstap uit deze trein pakte ik de volgende (een normale Sprinter). Denk ik ineens, SHIT, weer vergeten in te checken. Dus ik rennen naar zo'n paal en gelukkig wel gehaald.

Voor maandag weer twee ritjes. Utrecht-Diemen in een Peugeo Partner en daarna Amsterdam-Rotterdam in een Polo.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:25:52 #64
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100094341
Ik heb maandag Roden - Oosterhout in een Fiat Fiorino en dan Dordrecht - Almere in een T5.
#26 || Luciano da Silva
pi_100094606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

Fuck van Oosterhout terug naar Groningen met het OV.. Dan mogen ze mij ook wel een ritje geven als ze de ritten zo makkelijk weg plannen.
Ja niet ideaal, sowieso weer 15eu ov-kosten. Maar ja, je moet wat op je maandag. Gezellig weer samen met joppie :9~
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:36:47 #66
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100094715
Kunnen we weer koffiedrinken in Almere O+ Tenzij we over de A28 gaan, lekker druk = goed voor onze uren.
#26 || Luciano da Silva
pi_100099499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Kijk daar zou ik dus geen zin in hebben. Maar goed, als jij dat fijn vindt.

Vandaag vergeten in te checken in de trein. Dus ik denk, volgende stop eruit, inchecken, instappen en verder. Is er nergens zo'n chippaal. Zegt de conducteur, ja die hebben we op deze lijn nog niet. Kaartje kopen en volgende trein pakken. :') Homo. Na de overstap uit deze trein pakte ik de volgende (een normale Sprinter). Denk ik ineens, SHIT, weer vergeten in te checken. Dus ik rennen naar zo'n paal en gelukkig wel gehaald.

Voor maandag weer twee ritjes. Utrecht-Diemen in een Peugeo Partner en daarna Amsterdam-Rotterdam in een Polo.
Ik had precies hetzelfde vandaag :') Ik werd vanochtend gebeld voor een spoedje zutphen - lisse in een 120i, fijn bakkie trouwens. Op de terugweg in alle haast vergeten een kaartje te kopen, snel de eerstvolgende halte eruit om een kaartje te halen daarna een half uur wachten op de volgende trein...

Trouwens dat ov chipkaart overzicht wordt ook niet snel bijgewerkt zeg... Ik kan mijn rit van gisteren nog niet eens volledig op die site terugvinden.
pi_100129142
Ik ben even op zoek naar een oplossing. Ik moet maandag om 10u15 van de Weesperstraat in Diemen naar de Siciliëweg in Amsterdam OV'en. Maar 9292 geeft aan dat er tussen 9 en 16 uur geen reismogelijkheid is. Als ik op Google Maps kijk zie ik waarom; in het Westelijk Havengebied is vrijwel geen OV te bekennen. Wat zal ik nu doen, reizen tot station Sloterdijk en lopen (een uur) of EW bellen voor een taxi? En in geval van de taxi, vanaf Diemen of Sloterdijk?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:13:50 #69
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100129488
Vanaf Sloterdijk is het nog 6km, ofwel 13min met de auto. Ik zou EW bellen voor een taxi, dat gaan ze je echt niet weigeren.
#26 || Luciano da Silva
pi_100129847
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:13 schreef joppie_saus het volgende:
Vanaf Sloterdijk is het nog 6km, ofwel 13min met de auto. Ik zou EW bellen voor een taxi, dat gaan ze je echt niet weigeren.
Hm ja, denk dat ik dat maar doe idd. Thanks.
pi_100130489
Ik moest laatst een auto afleveren in het Westelijk Havengebied van Amsterdam. Vervolgens behoorlijk stuk naar de bushalte moeten lopen inderdaad. Van de Maltaweg naar bushalte Hornhaven: http://maps.google.nl/map(...)&sz=15&dirflg=w&z=15
pi_100136099
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef Mallet het volgende:
Ik moest laatst een auto afleveren in het Westelijk Havengebied van Amsterdam. Vervolgens behoorlijk stuk naar de bushalte moeten lopen inderdaad. Van de Maltaweg naar bushalte Hornhaven: http://maps.google.nl/map(...)&sz=15&dirflg=w&z=15
Hm, ik zie het. Nja ik ga een poging wagen voor een taxi. Heb dat nog nooit hoeven doen. Moet ik dan ruim van tevoren bellen of gewoon direct als ik hem nodig heb.
pi_100138492
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hm, ik zie het. Nja ik ga een poging wagen voor een taxi. Heb dat nog nooit hoeven doen. Moet ik dan ruim van tevoren bellen of gewoon direct als ik hem nodig heb.
Zorg gewoon dat je een paar nummers bij je hebt. Iets van tevoren is misschien handig, maar misschien staan er ook wel taxi's in de buurt van Sloterdijk. Als je toestemming krijgt moet je er wel voor zorgen dat je een bon krijgt.
pi_100156533
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef Mallet het volgende:
Ik heb dat stuk in 10 minuten gered. Die bussen gaan niet zo vaak, en omdat m'n rit niet doorging wilde ik ASAP naar huis. Dus flink doorgestapt en 10 minuten later zat ik in de bus. Siciliëweg is inderdaad een flink stuk verder, zal ook vast wel zo'n laad/losplek zijn van wagentjes.

En ik heb geen ritten voor maandag, terwijl het de eerste is en ik al twee weken als beschikbaar stond. :(
pi_100157624
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:39 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik heb dat stuk in 10 minuten gered. Die bussen gaan niet zo vaak, en omdat m'n rit niet doorging wilde ik ASAP naar huis. Dus flink doorgestapt en 10 minuten later zat ik in de bus. Siciliëweg is inderdaad een flink stuk verder, zal ook vast wel zo'n laad/losplek zijn van wagentjes.

En ik heb geen ritten voor maandag, terwijl het de eerste is en ik al twee weken als beschikbaar stond. :(
Misschien krijg je nog spoedjes..?
pi_100163464
Hai!
Ik kreeg het advies om mijn oproep hier ook eens te plaatsen: we zoeken vervoer naar het vliegveld in Eindhoven.
Helaas hebben we zelf geen auto, daar moeten we dan nog een oplossing voor vinden. Ik begrijp dat jullie eigenlijk alleen in auto's van opdrachtgevers rijden?
In elk geval, als iemand belangstelling heeft, of wellicht iemand weet, dan ben ik blij met een berichtje!
  zondag 31 juli 2011 @ 18:31:54 #77
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100163842
Ik denk toch echt dat je hier verkeerd zit.

De hikers rijden leaseauto's in opdracht van bedrijven die ze ergens ophalen en ergens anders afleveren.

Privé chauffeurs rijden uitsluitend in de auto van de klant.

Als ik je een tip mag geven; neem de trein naar Eindhoven CS, vervolgens lijn 401 of 402 naar Eindhoven Airport. Die gaat vier keer per uur ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_100164022
thx voor de tip, maar da's geen optie ivm rolstoel en een bijbehorend lijf wat niet zo goed werkt ;)
Twijfelde al of ik hier goed zat, maar vragen kan geen kwaad toch? :)
Anyways, ik zal niet verder inbreken in dit topic!
  zondag 31 juli 2011 @ 18:39:30 #79
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100164063
In elk geval, je hebt een PM.
#26 || Luciano da Silva
pi_100164987
tofheid *O*
pi_100186187
Hee!

Ik ben ook pas aangenomen bij easyway..maar 1 ding is mij nog niet helemaal duidelijk.

Stel dat je bij een leasemaatschappij een nieuwe auto ophaalt en die naar een klant moet brengen, moet je dat toch altijd schade controleren?
Misschien staat het in de ritgegevens, maar ik heb geen voorbeeld gevonden van ritgegevens..

Dus als iemand mij dat kort maar krachtig kan uitleggen, graag!
pi_100186973
Als je een formulier met schades moet gebruiken; altijd schades controleren. Een nieuwe auto is ook al een paar km mee gereden dus je weet het nooit.

Moet je een formulier zonder schades gebruiken hoef je uiteraard ook niet te controleren.
pi_100187113
bedankt voor het snelle antwoord! :)

Ben vandaag beschikbaar voor regio Rotterdam, maar niet gebeld.. wie weet nog een tussendoortje. Anders kan ik hopelijk medio augustus aan de slag..eerst nog een vakantie in het vooruitzicht.
pi_100192277
Welkom, verse_vis!

Ik mocht vandaag inderdasd een taxi pakken vanaf Sloterdijk. Scheelde toch weer ruim een uur lopen. Die DSG automaat on de Polo rijdt wel echt lekker moet ik zeggen. Nu op weg naar huis.

Een van de weinige dagen dat alles vlekkeloos en vlot volgens schema verloopt. :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:40:30 #85
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100195690
Netjes hodj,

vandaag mijn eerste werkdag sinds mijn vakantie, heb lekker veel km's mogen lopen in baarn...totaal niet erg vond het zelfs prettig.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:00:44 #86
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100198464
Natuurlijk staat er niet in je ritgegevens dat je moet controleren op schade, dat spreekt voor zich aan de hand van je transportformulier...

Nu net klaar in Almere, ben rond 8u vanavond thuis. Werkdag van 11u is geen slecht begin van de maand.

Heb woensdag maar even vrij genomen ivm het weer. Morgen in elk geval weer twee ritten met tussendoor vrij weinig OV dus dat scheelt met de verwachte temperaturen.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:55:27 #87
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_100200374
Ik heb morgen mijn sollicitatie en heb alles bij mij, alleen ben ik zo dom geweest om mijn paspoort te vergeten in een andere stad 2,5 uur hier vandaan..

Kan ik een kopie van mijn paspoort meenemen? Of willen ze perse een echte zien? Rijbewijs e.d. heb ik bij mij. Ik heb geprobeerd te bellen maar ze zijn gesloten.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_100200758
Fusionfake,

Als je je paspoort niet hebt kan je natuurlijk altijd een kopie meenemen. De jongen waar ik mee solliciteerde, had ook geen id-kaart bij zich en moest deze een andere keer persoonlijk (dus in breda) laten zien, voordat hij kon gaan werken!

Dus je kan wel solliciteren, maar je zal nog een keer terug moeten naar Breda denk ik!

Succes iig!!
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:15:16 #89
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_100201079
Hmm, dat lijkt me wel redelijk, dan neem ik in ieder geval een kopie mee want die heb ik wel.

In ieder geval bedankt voor je bericht :)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_100201422
No problem!

Vandaag niet meer gebeld voor een spoedje helaas. Naja dan maar vanaf 16 augustus werken, heb je ook dat OV gezeur niet meer ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')