Ik heb eigenlijk bijna geen busjes of hele kleine auto's. Heel veel Golfs en Polo's maar dat komt omdat ik vaak in Veenendaal moet beginnen en auto's af moet leveren in Barneveld vanwege mijn locatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Die auto's niet dagelijkse kost hoor... Meestal zijn het busjes; Fiorino/Partner/Berlingo. Ook regelmatig Citroen C4/VW Golf/Skoda Octavia/Renault Scenic of in het ergste geval ritten van 200+ km in een C1/107/Aygo
Reed jij in die Astra?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:28 schreef Viezze het volgende:
We begonnen vandaag met zijn 3en in Groningen. 1 iemand mocht 200+ km maken in een C1, van de week had hij ook al zoiets in een C1
Jep. Volgens mij zag ik je later nog voorbijkomen op de A7.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:48 schreef -tape- het volgende:
Mag je ook te hard rijden? Of word je dan ontslagen?
Zelf kan ik niet 120 rijden in mijn eigen auto, dan word ik gek
Ik nooit harder dan 10km boven de maximumsnelheid. Je wordt betaald per uur man.. Ik ga niet als een gek lopen raggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef -tape- het volgende:
Nu is de vraag, rijden jullie ook nooit te hard?
Dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik nooit harder dan 10km boven de maximumsnelheid. Je wordt betaald per uur man.. Ik ga niet als een gek lopen raggen.
Klopt. Jij deed het mooi rustig aan? Ik had haast dus moest een beetje doorrijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jep. Volgens mij zag ik je later nog voorbijkomen op de A7.
Ik reed netjes 120. En ik denk dat het mijn dubbelganger was, want ik kwam om 17:50 op Groningen CS aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef Viezze het volgende:
[..]
Klopt. Jij deed het mooi rustig aan? Ik had haast dus moest een beetje doorrijden.
Zat jij toevallig in de trein die 18.15 in Groningen aankwam? Zag jou volgens mij weer, of je dubbelganger
Hè bah. Moet je weer met zo'n instelling van "het is goed voor de uren" de dag doorkomen. Ik ga toch echt liever gewoon met 2 à 3 ritten per dag aan de slag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Toch nog gebeld. Weliswaar vestigingswerk in Utrecht, maar goed
Er werd om gevraagd, dus dan mag het. Zelf doet het mij niks wat ik mee krijg. Had de laatste tijd regelmatig een A3 of 1-serie, dat vinden vrienden van mij dan weer 'vet tof', maar ach.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Verkapt kijk mij stoere auto's hebben gereden.
Klopt ook weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Er werd om gevraagd, dus dan mag het. Zelf doet het mij niks wat ik mee krijg. Had de laatste tijd regelmatig een A3 of 1-serie, dat vinden vrienden van mij dan weer 'vet tof', maar ach.
Als ik mag kiezen tussen 200km in een C1 of 200km in een Golf, dan ga ik ook voor die Golf. Maar ik hoef niet persé een A8 ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
. Maar ik werk wel fijner als het een beetje auto is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |