Welke Friese krant heb je het ooit over?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
In Limburg hebben we tenminste kranten met normaal Nederlands, in Friesland menen ze dat ze je hun kuttaal gewoon op kunnen dringen.
Wij Limburgers daarentegen benaderen iedereen met een open en frisse mentaliteit en laten iedereen in hun waarde.
Die Friezen denken dat ze de Nederlandse Basken zijn, trieste onnozele mensen
Dan ben jij duidelijk geen Limburger.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
In Limburg hebben we tenminste kranten met normaal Nederlands, in Friesland menen ze dat ze je hun kuttaal gewoon op kunnen dringen.
Wij Limburgers daarentegen benaderen iedereen met een open en frisse mentaliteit en laten iedereen in hun waarde.
Ik bezorg dagblad De Limburger, en ik woon mijn hele leven al in Limburg. Enlighten me, wat heb ik over het hoofd gezien ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan ben jij duidelijk geen Limburger.
Beste post tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
Je eigen post.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik bezorg dagblad De Limburger, en ik woon mijn hele leven al in Limburg. Enlighten me, wat heb ik over het hoofd gezien ?
limburg heeft bufkes, en weinig negersquote:
Deze manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
limburg heeft bufkes, en weinig negers
Woon zelf in N to the B kom regelamtig in limburg, beter dan u tot de terhctquote:
Je bent wel dom zeg, is dat typisch iets voor limburgers of ben je een mongool?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik bezorg dagblad De Limburger, en ik woon mijn hele leven al in Limburg. Enlighten me, wat heb ik over het hoofd gezien ?
Fries is dan tenminste nog een taal. Dat Limburgse gebrabbel van jullie is niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
Limburgs is geen taal. Fries wel. Leer er mee leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |