fucking borkum ofso, weg met die ellendige friezen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vertel dan waar, want iedereen meent dat te denken, maar niemand weet er een goede bron voor te geven.
Ik ken wat Frieze meisjes, die voldoen hier prima aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alles friesche meisjes zijn zo net als zweedse dames
Friesland is echt de kanker van nederland
En de negers, marokkanen, limburgers, duitse groningers, polen en mongolen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fucking borkum ofso, weg met die ellendige friezen!
Ja klopt, maar die heb je ook in Brabant, Groningen en zelfs Zeeland.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:45 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ik ken wat Frieze meisjes, die voldoen hier prima aan.
Er valt vast ook wel een Amsterdammer te vinden die vindt dat Rotterdam opnieuw gebombardeerd moet worden, maar dan ga ik toch ook niet roepen dat alle Amsterdammers Rotterdam opnieuw plat willen hebben? Kom eens met een deugdelijk onderzoek. Ik ken amper Friezen die onafhankelijkheid willen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fucking borkum ofso, weg met die ellendige friezen!
Wat jij wilt zeggen moet jij weten. Zelfde geldt voor mij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:55 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Er valt vast ook wel een Amsterdammer te vinden die vindt dat Rotterdam opnieuw gebombardeerd moet worden, maar dan ga ik toch ook niet roepen dat alle Amsterdammers Rotterdam opnieuw plat willen hebben? Kom eens met een deugdelijk onderzoek. Ik ken amper Friezen die onafhankelijkheid willen.
De gemiddelde autochtone Nederlander wil de allochtone medelander ook weg hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat jij wilt zeggen moet jij weten. Zelfde geldt voor mij.
Onderzoek? waar naar? naar mensen die Friesland weg willen?
Vraag een doorsnee niet friese nederlander en je hebt je uitslag
Maar dit gaat over Friesland.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
De gemiddelde autochtone Nederlander wil de allochtone medelander ook weg hebben
Je bent wel echt een prutser als je zo overdreven selectief leest en er dan niet iets opzienbarender van kan maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:38 schreef jappy-b het volgende:
[..]
jij maakt het helemaal mooi, jij vind Nederland dus ondergeschikt aan friesland?
Oke, Geertquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:07 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Je hebt ook allochtonen in Friesland hoor
het is Marianne...quote:
Alle friezen naar Borkumquote:
Dat woordje kende je dus nog niet. Daar heb je het alquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
O, dus in jullie taaltje heet dat "identiteit".
Vooruit... Oke!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:13 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
En alle allochtonen naar het Berbergebergte
Goede post. Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:07 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je bent wel echt een prutser als je zo overdreven selectief leest en er dan niet iets opzienbarender van kan maken.
Als je in het buitenland bent dan geef je als Fries aan dat je een Nederlander bent. Misschien dat je dan ook nog aan geeft in welk deel van Nederland woont. Iets wat Nederlanders ook doen als ze merken dat een buitenlander aangeeft wel eens in Nederland te zijn geweest.
Als je met een stadsgenoot praat over waar je vandaan komt dan geef je de wijk aan. Sommige mensen praten negatief over de wijk, andere mensen geven aan welke wijken nog lager zijn en een andere groep geeft met trots aan welke wijk ze wonen/geboren zijn. Er zijn, steeds minder naar mijn idee, wijken met een uitgesproken identiteit. Die vind je zowel in Amsterdam, Rotterdam, maar ook in veel kleinere steden/dorpen. Dat mensen daardoor vol lopen met afgunst is een zwaktebod. Die gaan door in overdrijvingen en zijn een stel sentimentele wijven die het klote vinden dat ze maar 10 vingers hebben anders had ze nog meer kunnen wijzen. Op zoek naar de bevestiging is hierbij een 'mooi' karaktertrekje. En ja, ik heb het idee dat er verhoudingsgewijs meer Nederlanders zijn die zo over Friesland denken dan omgekeerd.
En die paar stugge boeren hier in Friesland weten dan ook nog reëlere verbeterpunten op te noemen dan omgekeerd. De taalissue is helemaal een grote grap. Aangezien in Friesland verhoudingsgewijs veel meer mensen de Nederlandse taal machtig zijn dan over geheel Nederland gezien. Ik weet zo heel wat wijkjes op te noemen in de grote steden waarbij de straatnaambordjes beter vervangen kunnen worden door nummers.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op linkseboomknuffelaar
Tessekur iderim!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:34 schreef amenth het volgende:
Ik vind frieland echt beetje raar land maar lbk km er vandaan dus toch beetje respect
Welke Friese krant heb je het ooit over?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
In Limburg hebben we tenminste kranten met normaal Nederlands, in Friesland menen ze dat ze je hun kuttaal gewoon op kunnen dringen.
Wij Limburgers daarentegen benaderen iedereen met een open en frisse mentaliteit en laten iedereen in hun waarde.
Die Friezen denken dat ze de Nederlandse Basken zijn, trieste onnozele mensen
Dan ben jij duidelijk geen Limburger.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
In Limburg hebben we tenminste kranten met normaal Nederlands, in Friesland menen ze dat ze je hun kuttaal gewoon op kunnen dringen.
Wij Limburgers daarentegen benaderen iedereen met een open en frisse mentaliteit en laten iedereen in hun waarde.
Ik bezorg dagblad De Limburger, en ik woon mijn hele leven al in Limburg. Enlighten me, wat heb ik over het hoofd gezien ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan ben jij duidelijk geen Limburger.
Beste post tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
Je eigen post.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik bezorg dagblad De Limburger, en ik woon mijn hele leven al in Limburg. Enlighten me, wat heb ik over het hoofd gezien ?
limburg heeft bufkes, en weinig negersquote:
Deze manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
limburg heeft bufkes, en weinig negers
Woon zelf in N to the B kom regelamtig in limburg, beter dan u tot de terhctquote:
Je bent wel dom zeg, is dat typisch iets voor limburgers of ben je een mongool?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik bezorg dagblad De Limburger, en ik woon mijn hele leven al in Limburg. Enlighten me, wat heb ik over het hoofd gezien ?
Fries is dan tenminste nog een taal. Dat Limburgse gebrabbel van jullie is niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
Limburgs is geen taal. Fries wel. Leer er mee leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Micson het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |