Zo ziet ie er altijd uit hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Theo ziet er niet helemaal fris uit. Hoe speelt hij tot nu toe in de oefenwedstrijden?
We missen een paar wadden-eilanden...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Twentenaren die aan het spioneren zijn
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
Prachtige oude foto.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Daar zitten wel een aantal kilo's verschil tussen, naar wij dachten...
Geef 'm een pintje en sigaretten en hij is weer god.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zou het trouwens - gezien de overgevoeligheden van afgelopen seizoen - een idee zijn om Amsterdam bij Israël in te delen?
Ik sluit het niet uit. Wie is Tofi eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
!!! Kan ik straks niet eens meer de straat op zonder dat er een Yofi Tofi mij loopt te onderdrukken met zijn shalom petje op
Weet ik veel. Kende een aantal Israëlische gasten die altijd yofi tofi riepen, zal wel straattaal zijn of zo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Wie is Tofi eigenlijk?
Het klinkt stoer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kende een aantal Israëlische gasten die altijd yofi tofi riepen, zal wel straattaal zijn of zo.
Niet zo stoer dus, tenzij je 9 bent.quote:Yofi Tofi. Literally: Beautiful toffee. Figuratively: Oh, goody or goody-goody. This is no longer really in use except by small kids.
Beter dan wat Turken en Marokkanen die mij onderdrukken en zomaar aanvallenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
!!! Kan ik straks niet eens meer de straat op zonder dat er een Yofi Tofi mij loopt te onderdrukken met zijn shalom petje op
Het was ook wel een tijd terugquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het klinkt stoer.
[..]
Niet zo stoer dus, tenzij je 9 bent.![]()
U mad brah, u mad?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan wat Turken en Marokkanen die mij onderdrukken en zomaar aanvallen
U mad brah, u mad die geek speak is heel stoer bij Internet teensquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Het was ook wel een tijd terugToen was "VEEEEEEET KICKUH!!!!" ook nog gewoon stoer onder tieners
bij bepaalde kidsss
[..]
U mad brah, u mad?
Heftig man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Het was ook wel een tijd terugToen was "VEEEEEEET KICKUH!!!!" ook nog gewoon stoer onder tieners
bij bepaalde kidsss
[..]
Elke week een nieuw trauma. =(quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef msnk het volgende:
[..]
bij bepaalde kidsss
[..]
U mad brah, u mad?
Tegenwoordig schrijven 16-jarige tienersletjes uit de VS ook al LOL en LMAO dus tjah... Wat probeer je nou te zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef OreO het volgende:
[..]
U mad brah, u mad die geek speak is heel stoer bij Internet teens![]()
in Nederland ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Tegenwoordig schrijven 16-jarige tienersletjes uit de VS ook al LOL en LMAO dus tjah... Wat probeer je nou te zeggen
Ja, waarom ze dat doen snap ik ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in Nederland ook
Het spellingsniveau onder de tieners die denken dat ze stoer zijn is ook om te huilen. Een greep uit de bak
- sgatjuh
- chilling
en dan maken ze meestal geen hele woorden. laten ze bijvoorbeeld bij weten de n weg
Of een kakkerlak die alle posts weghaaldquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:22 schreef msnk het volgende:
Laten we het maar weer over Ajax gaan hebbenKijk dat krijg je ervan als een duitser komt trollen
Precies. Happel doet zich voor als een nette mod, maar in werkelijkheid kan hij er gewoon niet tegen dat er Ajacieden op de wereld bestaan en hun mening zeggen over bepaalde onderwerpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of een kakkerlak die alle posts weghaald
Dit zal halverwege het seizoen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Huh? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan wat Turken en Marokkanen die mij onderdrukken en zomaar aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |