Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
[..]
Subwoofer aansluiten op bestaande 12v kabel en massa
Jij bent ook oud geworden![]()
Ik weet iemand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ben geen 30er trouwens en ik zoek uiteraard 16 jarigen
Kimberley?quote:
Muziekquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:23 schreef RSie het volgende:
heb dat meer als ik door jongeren wordt aangesproken met "meneer"
WTF, ik ben 31 geen 61!!!
onbeschofte jeugd, pff ik had hun vader kunnen zijn!
hey!!! 1980 he, geen ´79quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Muziek
Best verkochte singles in Nederlandin 1979:
1. Art Garfunkel - Bright Eyes
2. ABBA - Chiquitita
3. The Pointer Sisters - Fire
4. Village People - YMCA
5. Cheap Trick - I Want You To Want Me
6. Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light
7. Racey - Lay Your Love On Me
8. Kiss - I Was Made For Lovin' You
9. Peter Tosh & Mick Jagger - (You Gotta Walk) Don't Look Back
10. Boney M - Hooray! Hooray! It's A Holi-Holiday
Niet oud
quote:
In het jaar dat ze dit droegen ben jij geboren.... tijdloos qua mode natuurlijkquote:
zegge, broekie! niet zo wijs doen he! in de 90´s was er ook kutmuziek en slechte kleding!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
In het jaar dat ze dit droegen ben jij geboren.... tijdloos qua mode natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Daar was ik toen ook al te oud voor, gelukkig....quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef Northside het volgende:
Even terug naar vroeger voor de oude lullen.
Lol....die muziek ook toen, wat een schijtbaggerquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Daar was ik toen ook al te oud voor, gelukkig....
Dan ben je nu... 40+? Tsjee, ouwe lul.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef DrDarwin het volgende:
Daar was ik toen ook al te oud voor, gelukkig....
Geloof me nou maar, het is nog erger dan 40+.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan ben je nu... 40+? Tsjee, ouwe lul.
Pics?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef Cactus1 het volgende:
Kalenderleeftijd: 30+
Leeftijd qua uiterlijk: 25
Gedragsleeftijd: 16
Gevoelsleeftijd: 27
Wat zegt een getal nou![]()
Geen pics, huilies![]()
Ik mag toch hopen dat je de "In het openbaar giechelen om alles en niets" periode achter je hebt gelaten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef Cactus1 het volgende:
Kalenderleeftijd: 30+
Leeftijd qua uiterlijk: 25
Gedragsleeftijd: 16Gevoelsleeftijd: 27
Wat zegt een getal nou![]()
Geen pics, huilies![]()
Ik loop het liefst over muurtjes ipv op straat, ik kijk wel eens chagrijnig en doe alsof de hele wereld stom is, als ik toffe muziek hoor moet ik gewoon dansen, geniet nog steeds van highschool-series, vindt het helemaal geweldig om hand-in-hand te fietsen en proberen ook nog te zoenen tijdens het fietsen, als het gaat sneeuwen word ik helemaal blij en moet naar buiten, wil dan het liefst een sneeuwballengevecht houden en zoenen in de sneeuw, ik wil nog steeds naar pretparken en in achtbanen, stoeien is ook een favoriete hobby en het liefst blijf ik nog steeds zo lang mogelijk op en wil ik 's ochtends niet mijn bed uitkomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef trovey het volgende:
Ik mag toch hopen dat je de "In het openbaar giechelen om alles en niets" periode achter je hebt gelaten.
Mensen die me jongedame noemen, mensen die om legitimatie vragen, mensen die moeten raden hoe oud ik ben, mensen die mijn legitimatievragen als ik zeg dat ik 30+ ben, mensen die vragen wat voor een studie ik doe, ipv werk, etc.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |