Ik zie de SP geen aanstalten maken tot een inhoudelijk debat. Waarbij er dus een debat plaatsvind over de manier waarop Griekenland nu wordt geholpen en over de vraag of dit het probleem oplost of dat de Europese politici met deze deal hun kop deels in het zand steken in de hoop dat eea wel weer overwaait.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:10 schreef okiokinl het volgende:
[..]
nou nou, stel je eens voor, de SP die een inhoudelijk debat voert. heb je zeker nog nooit gezien.
ik ben blij dat er 1 partij is die dit soort dingen niet zomaar laat passeren. of het zin heeft, dat is een andere, volgende discussie. misschien moeilijk voor te stelen, maar je kan ook allebei doen he... je hoeft niet te kiezen tussen hier een punt van maken of over de begrotong debatteren.
En daar moet dan een kamerdebat over plaats gaan vinden? Blijkbaar hebben onze volksvertegenwoordigers echt niets nuttigs te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar Rutte moet niet alleen het parlement informeren, maar informeerde met die persconferentie het Nederlandse volk. En die hebben ook gewoon recht op accurate informatie. Het afdoen als een actie om politiek voordeel uit te halen, vind ik dan ook wel erg makkelijk. Rutte heeft gewoon een (behoorlijk grove) fout gemaakt en moet dan ook het lef hebben om dat hardop toe te geven in plaats van zich te verstoppen achter De Jager. Beetje laf gedrag..
er gaat nog een kamerdebat komen hierover, de kamer is nu met vakantie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik zie de SP geen aanstalten maken tot een inhoudelijk debat. Waarbij er dus een debat plaatsvind over de manier waarop Griekenland nu wordt geholpen en over de vraag of dit het probleem oplost of dat de Europese politici met deze deal hun kop deels in het zand steken in de hoop dat eea wel weer overwaait.
De SP probeert nu gewoon goedkoop politieke punten te scoren en daarmee proberen ze en passant te voorkomen dat het inhoudelijke debat echt gevoerd gaat worden.
ja wat erg, paar duizend euro om duidelijkheid te krijgen over de besteding van 50 miljard euro..quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef Lastpost het volgende:
Jesus, laten we daar ook weer wat duizenden euro's aan uitgeven, lekker nuttig.
Doe net alsof die uitspraak ons land 50 miljard extra heeft gekost.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:27 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja wat erg, paar duizend euro om duidelijkheid te krijgen over de besteding van 50 miljard euro..
En met welk realistisch alternatief komen ze dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef okiokinl het volgende:
[..]
er gaat nog een kamerdebat komen hierover, de kamer is nu met vakantie.
en als er 1 partij is die ALTIJD een alternatief naar voren brengt voor beleid waar ze het niet mee eens zijn, dan is het wel de SP.
Ze komen vaker met alternatieven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef justanick het volgende:
[..]
En met welk realistisch alternatief komen ze dan?
dat zou er nog bij moeten komen, dat het 50 miljard extra had gekost..quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Doe net alsof die uitspraak ons land 50 miljard extra heeft gekost.![]()
Of je er nou een debat over houdt of niet, dat bedrag veranderd niet hoor en dan heb ik liever dat ze bij elkaar komen om iets te bespreken dat verder gaat dan dit soort poppenkast.
Jazeker wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is er wel eens een jaar geweest waarin in de SP niet iedereen terug wou van reces?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |