abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100009336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:10 schreef okiokinl het volgende:

[..]

nou nou, stel je eens voor, de SP die een inhoudelijk debat voert. heb je zeker nog nooit gezien.

ik ben blij dat er 1 partij is die dit soort dingen niet zomaar laat passeren. of het zin heeft, dat is een andere, volgende discussie. misschien moeilijk voor te stelen, maar je kan ook allebei doen he... je hoeft niet te kiezen tussen hier een punt van maken of over de begrotong debatteren.
Ik zie de SP geen aanstalten maken tot een inhoudelijk debat. Waarbij er dus een debat plaatsvind over de manier waarop Griekenland nu wordt geholpen en over de vraag of dit het probleem oplost of dat de Europese politici met deze deal hun kop deels in het zand steken in de hoop dat eea wel weer overwaait.

De SP probeert nu gewoon goedkoop politieke punten te scoren en daarmee proberen ze en passant te voorkomen dat het inhoudelijke debat echt gevoerd gaat worden.
pi_100009362
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:45 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Maar Rutte moet niet alleen het parlement informeren, maar informeerde met die persconferentie het Nederlandse volk. En die hebben ook gewoon recht op accurate informatie. Het afdoen als een actie om politiek voordeel uit te halen, vind ik dan ook wel erg makkelijk. Rutte heeft gewoon een (behoorlijk grove) fout gemaakt en moet dan ook het lef hebben om dat hardop toe te geven in plaats van zich te verstoppen achter De Jager. Beetje laf gedrag..
En daar moet dan een kamerdebat over plaats gaan vinden? Blijkbaar hebben onze volksvertegenwoordigers echt niets nuttigs te doen.
pi_100011472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef justanick het volgende:

[..]

Ik zie de SP geen aanstalten maken tot een inhoudelijk debat. Waarbij er dus een debat plaatsvind over de manier waarop Griekenland nu wordt geholpen en over de vraag of dit het probleem oplost of dat de Europese politici met deze deal hun kop deels in het zand steken in de hoop dat eea wel weer overwaait.

De SP probeert nu gewoon goedkoop politieke punten te scoren en daarmee proberen ze en passant te voorkomen dat het inhoudelijke debat echt gevoerd gaat worden.
er gaat nog een kamerdebat komen hierover, de kamer is nu met vakantie.
en als er 1 partij is die ALTIJD een alternatief naar voren brengt voor beleid waar ze het niet mee eens zijn, dan is het wel de SP.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:22:15 #104
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100011500
Jesus, laten we daar ook weer wat duizenden euro's aan uitgeven, lekker nuttig.
pi_100011684
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef Lastpost het volgende:
Jesus, laten we daar ook weer wat duizenden euro's aan uitgeven, lekker nuttig.
ja wat erg, paar duizend euro om duidelijkheid te krijgen over de besteding van 50 miljard euro..
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:29:51 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100011749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:27 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ja wat erg, paar duizend euro om duidelijkheid te krijgen over de besteding van 50 miljard euro..
Doe net alsof die uitspraak ons land 50 miljard extra heeft gekost. :+
Of je er nou een debat over houdt of niet, dat bedrag veranderd niet hoor en dan heb ik liever dat ze bij elkaar komen om iets te bespreken dat verder gaat dan dit soort poppenkast.
pi_100011888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef okiokinl het volgende:

[..]

er gaat nog een kamerdebat komen hierover, de kamer is nu met vakantie.
en als er 1 partij is die ALTIJD een alternatief naar voren brengt voor beleid waar ze het niet mee eens zijn, dan is het wel de SP.
En met welk realistisch alternatief komen ze dan?
pi_100012356
Na de feitenvrije politiek nu ook de cijfervrije politiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:59:50 #109
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_100019527
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef justanick het volgende:

[..]

En met welk realistisch alternatief komen ze dan?
Ze komen vaker met alternatieven.
Maar jij bent zo'n type die nog denkt dat de SP geen plaats wil nemen in de regering.
Daarmee praten heeft geen zin, waarom ?

SP wilde wel, PvdA wilde absoluut niet en CDA ook niet.
VVD al helemaal niet.

Ze hebben van te voren al andere inzichten gegeven, maar die werden ter zijde geschoven.
Leuk dat jij je gelijk wilt halen, en waar het klopt mag je die veer ook in je bips steken.

Maar blijf wel bij de werkelijkheid en niet je eigen wereld omdat het past.
SP is nog niet zo fout bezig, dat mag je wel zeggen van Rutte die via een persco de hele natie op een fout been zet. (waarbij journalisten nog even de grond ingeklopt werden want meneer had al 8 uur zitten rekenen en het klopte echt)

NIET DUS, MENEER ZAT ZELF FOUT.
En nu ??? Nu even niets hoor want ik heb vakantie.

VVD ? Als er een pleerol die naam heeft, gebruik ik met alle liefde de halve rol om mijn bips schoon te krijgen.

Sterker, als mijn kat er aan gaat snuffelen, schop ik hem in zijn mand wegens oneerbare gedragingen.

Nu jij weer, met onderbouwing.
Mijn onderbouwing is afgelopen maanden in het nieuws.

Nu die van jou.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:30:30 #110
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100020940
Is er wel eens een jaar geweest waarin in de SP niet iedereen terug wou van reces?
pi_100021149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:29 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Doe net alsof die uitspraak ons land 50 miljard extra heeft gekost. :+
Of je er nou een debat over houdt of niet, dat bedrag veranderd niet hoor en dan heb ik liever dat ze bij elkaar komen om iets te bespreken dat verder gaat dan dit soort poppenkast.
dat zou er nog bij moeten komen, dat het 50 miljard extra had gekost..
zo werkt onze democratie nou eenmaal, een grote poppenkast. maar hij werkt tenminste, kan je van een hoop andere democratische landen niet zeggen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:02:49 #112
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_100022479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is er wel eens een jaar geweest waarin in de SP niet iedereen terug wou van reces?
Jazeker wel.

Heeft u bewijs van het tegenovergestelde ???? Nee ? Nou dan.

En zo is Grolsch ook weer druk. Maak nu eerst die 2 maar open....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')