abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100035826
Hiep, hiep hoera Leia 1 jaar!!!! veel plezier vandaag jullie!!!

En Mex heeft van half 9 tot half 7 geslapen en na een flesje nog een uurtje tussen ons in, echt geweldig
Alleen jammer dat ik zo laat naar bed ging...
pi_100035935
Orea, gefeliciteerd! *O* Wat is ze groot en wat is ze mooi. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100035943
Wow Troeta dat is geweldig! ik vond dat onze kleine al lekker sliep...van 0:30-6:30
Gefeliciteerd Leia en Orea!
Elke dag gaat steeds beter, vermoedelijk door ander voedsel en weer nieuw spul erbij (ABCD(nog wat)) :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 08:57:11 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100035999
Troeta, wat lekker dat hij goed geslapen heeft!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100036037
Wat fijn dat je weer een goede nacht gemaakt hebt Troeta. Hopelijk zet dit door.

MP, ik heb geen advies op tips voor je. Alleen een dikke :* :*
*poef* nu is het weg
pi_100036634
Orea gefeliciteerd! Wat is ze toch ontzettend leuk!!

Isabelle is ziek. Het begon gister al met erg stinkende diaree luier en sindsdien is ze flink aan het overgeven en veel diaree luiers. Ze is duidelijk niet goed te pas. Arm meisje.
pi_100036796
Oh Leia ik was een dag te vroeg. Bij deze nog een keer hieper de piep HOERA, je bent gewoon 1 jaar!
Orea, jij ook gefeliciteerd, al 1 jaar mama. Maak er een leuke dag van en we volgen jullie snel.
pi_100036812
Noa, beterschap met Isabelle hopelijk knapt ze snel op.
pi_100037603
Orea, gefeliciteerd met Leia, alweer een jaar!!!!

En MP, wat vervelend dat je zo gewoon niet weet waar Sarah last van heeft..

Bartje was vannacht toch wel zielig, hij kwam veel vaker voor een voeding, dus ik voel me nu ook best gesloopt. En dan zat hem het niet poepen volgens mij ook nog flink dwars, dus ik heb hem vanmorgen maar even mee onder de douche genomen, en toen gevoed, en nu ligt hij rustig te slapen.
Hij sliep vannacht misschien de helft van de tijd tussen elke voeding, en achteraf twijfel ik of hij al wel echt honger had, of gewoon steeds maar krampjes/buikpijn..
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:07:48 #160
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100037636
Ik kwam Orea even feliciteren!

Leia van harte met je allereerste verjaardag!
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:12:15 #161
100412 mefke79
komt goed!
pi_100037766
Wij hebben Tienus zijn matrasje schuin liggen ivm de reflux, maar nu zakt ie steeds scheef en vinden we em dus onder in de wieg en dan ook nog min of meer diagonaal. Hoe doen jullie dat? Of blijven die van jullie wel lekker liggen? Ik leg em al helemaal onderaan de wieg en ook een slaapzak zet geen zoden aan de dijk. Hij vind het niet fijn, wordt er uiteindelijk wakker van en moet dan flink huilen. (zou ik ook doen als ik met mijn snoet in de zijkant van mijn bed lag, hij heeft een leander hangwieg, dus hij ligt dan in het katoen, kan verder weinig kwaad, maar prettig is anders)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100038113
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef pessie het volgende:
Ik kwam Orea even feliciteren!

Leia van harte met je allereerste verjaardag!
Ja en ik wilde jou ook nog even feliciteren met je grote zoon! Van harte met Nathan! (al ben ik een dagje te laat :P)
pi_100038131
En bedankt allemaal!! *O*
pi_100038260
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben Tienus zijn matrasje schuin liggen ivm de reflux, maar nu zakt ie steeds scheef en vinden we em dus onder in de wieg en dan ook nog min of meer diagonaal. Hoe doen jullie dat? Of blijven die van jullie wel lekker liggen? Ik leg em al helemaal onderaan de wieg en ook een slaapzak zet geen zoden aan de dijk. Hij vind het niet fijn, wordt er uiteindelijk wakker van en moet dan flink huilen. (zou ik ook doen als ik met mijn snoet in de zijkant van mijn bed lag, hij heeft een leander hangwieg, dus hij ligt dan in het katoen, kan verder weinig kwaad, maar prettig is anders)
wij hebben hele dikke boeken onder d epoten van het ledikantje, maar vannacht had het niet veel nut, toen ik vanmorgen bij Sarah kwam had ze zich van haar rug naar haar buik gedraaid, terwij lze een slaapzak aan had en daarna heeft ze zich met haar hoofd naar het voeteneind verplaatst... en beide kanten ophogen gaat hem niet worden ;)
De wijkverpleegkundige van het CB zei trouwens dat het hoofdeind omhoog achterhaald was...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100038291
Hiep Hiep Hoera, Leia is één jaar! *O*
Orea, van harte gefeliciteerd met je grote meid! :* Tot over een week of zeven in 't dreumestopic!

Noa, beterschap met Isabelle. Anne moest gisteren ook overgeven, maar dat was (vooralsnog) eenmalig. Hopelijk knapt ze snel weer op!

Laiveneer, vermoeiende nacht zo te lezen. Sterkte vandaag, hopelijk pakt hij zijn oude ritme weer op.

MP, vervelend dat Sarah zo wispelturig is qua stemming.

Puck, wat heb je toch mooie ogen O+ En wat kun je al goed een rijstwafel eten!

Rixtje, hoe is het met jou dan? Hier alles goed hoor!

Ik heb trouwens al heel lang niets meer gelezen van Solagratia... alles goed daar?
pi_100038806
Sola is op vakantie Fannetje!

Leia is gewoon één!!! Gefeliciteerd Orea *O* *O*

Mefke, Puck zakt ook onder zijn deken als zijn bedje schuin staat :X Dat doen we dus niet meer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:03:29 #167
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_100039223
Leia jarig!! Van harte Orea.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_100039699
Gefeliciteerd Orea! Wat is ze een mooie meid!

Mefke, het enige dat ik nog kan verzinnen zijn van die steunblokken. Die kun je kopen in de betere babywinkels denk ik. Ze zijn van zacht materiaal en worden ook gebruikt om kindjes niet op hun rug of buik door te laten rollen als ze op hun zij liggen. Ik weet alleen niet hoe ze heten of wat ze kosten.
Je hebt ook hoeslakentjes met een t-stuk erin met klittenband. Je legt dan je kindje gewoon in bed en doet dat t-stuk aan als een luier zeg maar. Dan blijven ze ook op hun plek liggen en kunnen ze niet rollen. Is dat misschien wat?

Anders kan je het denk ik niet vermijden. En dat de wvk dat achterhaald vindt, vind ik wel vreemd MP. Het is toch gewoon het idee dat als het hoofdje hoger ligt dan de maag, dat het eten niet makkelijk terugkomt? Vocht gaat zelden omhoog :P

Eva is hier de vrolijkheid zelve weer gelukkig. Gisteren was ze echt een sneutje met haar verhoging en alleen maar slapen. Ze heeft voor het naar bed gaan maar 50cc gedronken en toen sliep ze weer. Vanmorgen om 05.00 een fles gedronken en net om 09.00 weer. Heerlijk geslapen dus samen. Nu ligt ze ook alweer 45 minuten te slapen.
Ze lag net in de box en iedere keer als ik even bij haar ging kijken, keek ze me aan, kreeg ik een grote lach en een hoge gil van 'jeeh, mama!' O+
pi_100039769
Oke.. hou je vast voor een MEGA spam... (ik kon echt niet kiezen.. :@ heb zelfs al een heleboel geskipt..)

1 jaar geleden, na een vlotte inleiding was daar om 15:28, na al die jaren hopen, wachten en verdriet onze dochter.. Leia Jolie O+ Wat een overweldiging dat ouderschap (in positieve zin)...Het jaar is gevlogen! Wat een rijkdom dat ik dit mag meemaken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag lieve ouders en kindjes van het baby topic! Bedankt voor het leuke jaar... :W
pi_100040022
Oh Orea, wat mooi O+ :')
pi_100040046
Orea je spam.... O+ O+ O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_100040071
Leia O+ O+ O+

Leuk om Anna van Tessie ook eens te zien trouwens! :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:32:24 #173
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100040206
Leia & Orea, gefeliciteerd O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_100041214
wat een leuk overzicht Orea!
pi_100041372
Wat een geweldig overzicht Orea O+ En wat fannetje zegt, leuk om Anna eens te zien. Heel anders dan haar broer weer.

Wij hebben een aanbod gekregen van een andere stichting voor een kdv hier om de hoek op loopafstand, voor alle drie de gewenste dagen ma, di en wo *O*
I.v.m. twee maanden opzegtermijn duurt het nog tot 1 oktober voordat hij over gaat maar alleen al het idee dat hij in een veel grotere ruimte straks kan rondscharrelen en we er lopend met de doek heen kunnen stemt me vrolijk.
Het is een verticale groep. Tot nu toe zat hij op een horizontale groep.
Zo zie je maar weer dat het hier in de stad een loterij is want dit is dan weer niet de locatie waar ik was gaan kijken die in eerst instantie plaats zouden hebben.

Zal je trouwens zien dat het gisteren erg goed ging op het kdv :') . Ze hadden twee groepen samengevoegd en daarom kon hij in een lege ruimte in de box slapen en had daar twee uur geslapen. Ook hebben ze daar een gladde vloer en hij scheen daar in zijn achteruit te zijn gegaan. Dat heeft hij hier thuis vanwege het tapijt nog niet gedaan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')