Ja en ik wilde jou ook nog even feliciteren met je grote zoon! Van harte met Nathan! (al ben ik een dagje te laatquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef pessie het volgende:
Ik kwam Orea even feliciteren!
Leia van harte met je allereerste verjaardag!
wij hebben hele dikke boeken onder d epoten van het ledikantje, maar vannacht had het niet veel nut, toen ik vanmorgen bij Sarah kwam had ze zich van haar rug naar haar buik gedraaid, terwij lze een slaapzak aan had en daarna heeft ze zich met haar hoofd naar het voeteneind verplaatst... en beide kanten ophogen gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben Tienus zijn matrasje schuin liggen ivm de reflux, maar nu zakt ie steeds scheef en vinden we em dus onder in de wieg en dan ook nog min of meer diagonaal. Hoe doen jullie dat? Of blijven die van jullie wel lekker liggen? Ik leg em al helemaal onderaan de wieg en ook een slaapzak zet geen zoden aan de dijk. Hij vind het niet fijn, wordt er uiteindelijk wakker van en moet dan flink huilen. (zou ik ook doen als ik met mijn snoet in de zijkant van mijn bed lag, hij heeft een leander hangwieg, dus hij ligt dan in het katoen, kan verder weinig kwaad, maar prettig is anders)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag lieve ouders en kindjes van het baby topic! Bedankt voor het leuke jaar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |