abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99958936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:40 schreef penny-wise het volgende:

[..]

En om de PVV weer eens in een kwaad daglicht te stellen.
Is gewoon weer zo`n linkse actie.

Je moet wel echt debiel zijn om de actie te bewonderen.
Verwonder me wel dat ie al zo lang bezig is geweest om dit te doen, dat geeft al aan dat er overal zo`n gek kan wonen.
Dat hij er jaren doelbewust naartoe heeft gewerkt, geeft wel aan dat het neit om "een gek" gaat, maar iemand die in de loop der jaren volledig geradicaliseert is en weloverwogen dit doet. Een gek zou niet zo planmatig te werk gaan.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_99959180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:40 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Is gewoon weer zo`n linkse actie.

Hé....zo praat Breivik ook!
pi_99959381
Linkse propaganda.
Deze laffe aanslagen zijn koren op de molen voor dat linkse tuig.
Komt ze maar al te goed uit om lekker naar de PVV te kunnen schoppen en er politiek gewin uit proberen te slepen.

Net zoals gisteren in een programma van de VARA. Waar een terroristendeskundige zat.
De presentator bleef maar doorhameren om haar de link met de PVV te laten leggen, waar ze helaas te slim voor was en de vragen objectief beantwoordde zonder er een link mee te leggen, tot groot ongenoegen van die linkse rat.

En ja, ik stem zelf ookk PVV, maar heb 0,0 sympathie voor die aanslagen.
Dit is geen middel om de opkomst van de islam tegen te gaan.
pi_99959444
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Voorlopig probeert hij het dus zo:

[..]

"islamisering" :').
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 13:54:08 #65
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_99959454
Uit het artikel:

"PVV-aanhangers die hun hart luchten op internetfora uiten bewondering voor de aanslagen en keuren die goed."

Ben wel eens benieuwd hoe ze daar bij komen. Waar dat staat.
Iemand een bron?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_99959495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linkse propaganda.
Komt ze maar al te goed uit om lekker naar de PVV te kunnen schoppen en er politiek gewin uit proberen te slepen.

Net zoals gisteren in een programma van de VARA. Waar een terroristendeskundige zat.
De presentator bleef maar doorhameren om haar de link met de PVV te laten leggen, waar ze helaas te slim voor was en de vragen objectief beantwoordde zonder er een link mee te leggen, tot groot ongenoegen van die linkse rat.

Toevallig heb ik dit gisteren ook gezien. Die presentator was idd behoorlijk tenenkrommend
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 13:55:38 #67
341203 3-voud
pi_99959522
quote:
Linkse propaganda.

Over haatzaaien gesproken...
pi_99959571
quote:
Linkse propaganda.

Weet je ook eens hoe dat voelt. Jouw Grote Blonde Leider in 2009:

Als er ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij of de PVV en haar aanhangers dan weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommige gekken mede op grond van hun demoniserende opmerkingen gerechtvaardigd leek.

http://www.nu.nl/politiek(...)nger-mohammed-b.html

Hypocriet. :r
Wilders: Als ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij (..) weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommige gekken (..) gerechtvaardigd leek.
pi_99959623
quote:
Linkse propaganda.

Hé...nog meer Breivik-praat!
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
Uit het artikel:

"PVV-aanhangers die hun hart luchten op internetfora uiten bewondering voor de aanslagen en keuren die goed."

Ben wel eens benieuwd hoe ze daar bij komen. Waar dat staat.
Iemand een bron?
Heb je de uitspraken écht niet gelezen? Zijn meerdere malen gepost, incl linkjes.
D'66-ers die vermoord moeten worden, AB die een verzetsheld is, goed dat er linksen vermoord zijn etc. etc.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 14:00:16 #70
341203 3-voud
pi_99959715
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hé...nog meer Breivik-praat!

[..]

Heb je de uitspraken écht niet gelezen? Zijn meerdere malen gepost, incl linkjes.
D'66-ers die vermoord moeten worden, AB die een verzetsheld is, goed dat er linksen vermoord zijn etc. etc.
Het gaat me om de bewondering voor die aanslagen en de goedkeuring. Ik neem aan dat de VK daar wel bronnen voor heeft. Zomaar aannemen is te makkelijk.

Dus nogmaals: iemand een idee?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:01:41 #71
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99959772
quote:
Linkse propaganda.
En ondertussen gaat dit gewoon lekker door ^O^
Er worden 68 mensen vermoord enkel en alleen omdat ze links waren en dan weet een fokker het toch nog te draaien dat het "koren op de molen is voor dat linkse tuig". Ze zullen idd ongetwijfeld een gat in de lucht springen dat er nu eindelijk een paar vermoord zijn, kunnen ze eindelijk de PVV een hak zetten. Verdomme al die jaren op gewacht!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_99959882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het gaat me om de bewondering voor die aanslagen en de goedkeuring. Ik neem aan dat de VK daar wel bronnen voor heeft. Zomaar aannemen is te makkelijk.

Forum van de vrijheid en Pim Fortuyn forum. Staat het vol met goedkeuring en bewondering door mensen die zichzelf afficheren als PVV-aanhangers. Ook op dubieuzere zeer-extreemrechtse fora, maar dat laat ik dan maar even buiten beschouwing.

Zijn in de vorige topics meerdere links van geweest.
pi_99960874
Het is ook niet zo gek. Hij deelt hetzelfde gedachtegoed als de PVV.

[ Bericht 2% gewijzigd door Chadi op 26-07-2011 14:40:44 ]
pi_99961036
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:01 schreef kingmob het volgende:

[..]

En ondertussen gaat dit gewoon lekker door ^O^
Er worden 68 mensen vermoord enkel en alleen omdat ze links waren en dan weet een fokker het toch nog te draaien dat het "koren op de molen is voor dat linkse tuig". Ze zullen idd ongetwijfeld een gat in de lucht springen dat er nu eindelijk een paar vermoord zijn, kunnen ze eindelijk de PVV een hak zetten. Verdomme al die jaren op gewacht!
Mogen 'wij' nu ook roepen dat het demonisering is, en dat de kogels van rechts kwamen? En ipv. "Melkert moet boeten" roepen we dan "Wilders moet boeten".
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_99961886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hier o.a.: http://www.forum-voor-de-(...)d.php?t=26240&page=4, bijvoorbeeld de bijdragen van 'Niehielist'.

De rillingen lopen over je rug... Heel, heel eng die reacties. :{
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:05:14 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99962089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef Balisto het volgende:

[..]

Hier o.a.: http://www.forum-voor-de-(...)d.php?t=26240&page=4, bijvoorbeeld de bijdragen van 'Niehielist'.

quote:
Geert Wilders beschuldigd van inspireren Noorse terrorist - Forum ...
forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?p=146633 - In cache15 berichten - 5 auteurs
Smerige linkse D66 dhimmies mogen wat mij betreft afgeschoten worden met die smerige bekken van ze. Tuig is het, allemaal! Ze roepen het gvd zelf ook over ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_99962367
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef Balisto het volgende:

[..]

En als ik soms de links hier naar maroc.nl volg dan schrik ik net zo hard als van de reacties hier en daar.
Wake up. mensen zijn gewoon een stuk onbeschofter en harder op internet.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:16:59 #78
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_99962516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:58 schreef HSG het volgende:
Volkskrant :')
Dat.
Het manifest heeft zijn oorsprong van 2002.... Toen was Wilders gewoon VVD.
Hij heeft gewoon de krenten uit de pap gevist voor wat hem uitkwam....
Politiek/Ideologisch gezien kwam het hem gunstig uit.... maar om daar iemand aanwijsbaar de schuld voor te geven == demonisering.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:17:59 #79
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_99962552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wake up. mensen zijn gewoon een stuk onbeschofter en harder op internet.
Met een kater is het wel tof om te reageren... dat weer wel.
pi_99962558
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat een onzin, zijn ze bij D'66 dan extreem genuanceerd? :P

_O-

Er zit wel een disproportioneel boze mennekes bij de PVV.
pi_99962617
Als je de reacties op de frontpage ook leest. Ik snap niet dat het niet weggemod wordt en dat FOK! daarmee geassocieerd wil worden. Zelfs iemand van de crew zag ik erg twijfelachtige dingen uiten. Scheelt dat het op het forum gelukkig niet zo erg is, maar wát een haat...
pi_99962666
Ach, net zoals je een paar zieke geesten had die tijdens 9/11 dansend over de straat gingen in de grote steden, zo heb je nu een paar zieke internethelden die stoer proberen te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 15:21:59 ]
pi_99962696
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Ach, net zoals je een paar zieke geesten had die tijdens 9/11 dansend over de straat gingen in de grote steden, zo heb je nu een paar internethelden die stoer proberen te doen.
Bron?
pi_99962718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Marlan het volgende:

[..]

Bron?
Dat verhaal van Ede
pi_99962720
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:58 schreef Frollo het volgende:

[..]

Welke partijen pleiten er dan nog meer voor het afschaffen van grondrechten voor een bepaalde bevolkingsgroep?
SGP waarschijnlijk. Maar verder...
pi_99962733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Marlan het volgende:

[..]

Bron?
Van wat?
pi_99962768
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Ach, net zoals je een paar zieke geesten had die tijdens 9/11 dansend over de straat gingen in de grote steden, zo heb je nu een paar zieke internethelden die stoer proberen te doen.
Ja, ik vraag me dus af of het stoerdoenerij is of dat die mensen echt blij zijn met een 80+ dode sociaal-democraten. Geloof best dat die Anders voor sommigen een held kan zijn. Hij is niet de enige met verknipte ideeën.
pi_99962894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat.
Het manifest heeft zijn oorsprong van 2002.... Toen was Wilders gewoon VVD.
Hij heeft gewoon de krenten uit de pap gevist voor wat hem uitkwam....
Politiek/Ideologisch gezien kwam het hem gunstig uit.... maar om daar iemand aanwijsbaar de schuld voor te geven == demonisering.
9/11 heeft veel gedaan in de wereld....zowel Breivik als Wilders zijn daarna op hetzelfde ideologische pad terecht gekomen. Met vrienden als Breivik heb je geen vijanden meer nodig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je de reacties op de frontpage ook leest. Ik snap niet dat het niet weggemod wordt en dat FOK! daarmee geassocieerd wil worden. Zelfs iemand van de crew zag ik erg twijfelachtige dingen uiten. Scheelt dat het op het forum gelukkig niet zo erg is, maar wát een haat...
Niet mee eens. Wegmodereren is een vorm van zwakte imo. Dit soort meningen zijn ook realiteit en de realiteit willen wegmoffelen, levert meer ellende op dan dat het goed doet.
pi_99962942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, ik vraag me dus af of het stoerdoenerij is of dat die mensen echt blij zijn met een 80+ dode sociaal-democraten. Geloof best dat die Anders voor sommigen een held kan zijn. Hij is niet de enige met verknipte ideeën.
Er zullen best wel mensen die genot verkregen bij het nieuws, omdat ze woedend zijn op alles dat moslim of links is.
pi_99962986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef Kingstown het volgende:

Niet mee eens. Wegmodereren is een vorm van zwakte imo. Dit soort meningen zijn ook realiteit en de realiteit willen wegmoffelen, levert meer ellende op dan dat het goed doet.
Het leek stormfront wel. In gevallen van goedkeuren van massamoord mag je wat mij betreft best wat strenger modereren. Doen ze hier op het forum ook. Dat het de realiteit is betekent niet dat je het goed moet keuren en een platoform moet bieden. Voor mij althans ligt daar wel een grens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')