Wilders zijn punt is juist dat de Islam per definitie niet vreedzaam is. Er is geen gematigde Islam volgens hem, al zijn er wel weer gematigde moslims aldus Geert.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:01 schreef Freefly het volgende:
Alle islamitische zelfmoordterroristen zijn in principe ook 'krankzinning' en 'gek'. Zij representeren ook niet hetzelfde gedachtegoed als alle moslims die wel vredelievend zijn en niet gek. Wilders zegt in principe hetzelfde over deze extreemrechtse-terrorist.
Ja precies en nu wordt er hier en daar geroepen dat extreemrechts niet vreedzaam is. Er is geen verschil tussen islamitische en christelijke terrorsisme. Beide vormen zorgen voor massamoord. Wilders moet nu beseffen dat het een scheiding is tussen rationeel gelovigen en gestoorde gelovigen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wilders zijn punt is juist dat de Islam per definitie niet vreedzaam is. Er is geen gematigde Islam volgens hem, al zijn er wel weer gematigde moslims aldus Geert.
Wilders
Dat is te genuanceerd, de bange Nederlander wil horen dat alle moslims slecht zijn en weg moeten, dus roept Wilders dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef Freefly het volgende:
[..]
Ja precies en nu wordt er hier en daar geroepen dat extreemrechts niet vreedzaam is. Er is geen verschil tussen islamitische en christelijke terrorsisme. Beide vormen zorgen voor massamoord. Wilders moet nu beseffen dat het een scheiding is tussen rationeel gelovigen en gestoorde gelovigen.
Juist en daarom is hij een populist die langzaam achterhaald word door meerdere menen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is te genuanceerd, de bange Nederlander wil horen dat alle moslims slecht zijn en weg moeten, dus roept Wilders dat.
De hele Nederlandse politiek is populistisch geworden, ze staan allemaal extremen te roepen om hun achterban te paaien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Freefly het volgende:
[..]
Juist en daarom is hij een populist die langzaam achterhaald word door meerdere menen.
Dat snapt het 'gewone volk' tenminste, dan zeggen de politici tenminste wat wij denken ;')quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef Clan het volgende:
[..]
De hele Nederlandse politiek is populistisch geworden, ze staan allemaal extremen te roepen om hun achterban te paaien.
Waarom hebben zoveel mensen dan volgens jou het idee dat er niet naar hun geluisterd wordt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:39 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat snapt het 'gewone volk' tenminste, dan zeggen de politici tenminste wat wij denken ;')
Je klinkt als een marokkaanse vader die weigert om z'n zoon aan te spreken maar de "slappe" Nederlandse politie overal de schuld van geeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef HSG het volgende:
Dit is gewoon weer een ordinaire slap linkse propagandaverhaal van de Volkskrant. Zo'n situatie gebruiken om je linkse denkwijze te promoten.
Dat zijn toch de mensen die op Wilders stemmen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Waarom hebben zoveel mensen dan volgens jou het idee dat er niet naar hun geluisterd wordt?
Hoe zou dat toch komen? Zouden dit de mensen zijn die vroeger een maakbare samenleving werden beloofd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat zijn toch de mensen die op Wilders stemmen?
Waarom er niet naar hun geluisterd wordt? Dat gebeurt wel, maar de meeste oplossingen zijn wat ingewikkelder dan alle moslims het land uitsturen of alle criminelen levenslang de gevangenis. En dus kiezen mensen graag voor een populist die straatcrimineeltjes wel even in hun knieschijf wil schieten.
Iedere politieke stroming/partij beloofd een maakbare samenleving.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:48 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen? Zouden dit de mensen zijn die vroeger een maakbare samenleving werden beloofd?
En die populist wint dat ook nog veel zetels doordat de meerderheid van Nederland laagoplgeleid is en zich niet goed inleest en of bewust is van wat er werkelijk aan de hand is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat zijn toch de mensen die op Wilders stemmen?
Waarom er niet naar hun geluisterd wordt? Dat gebeurt wel, maar de meeste oplossingen zijn wat ingewikkelder dan alle moslims het land uitsturen of alle criminelen levenslang de gevangenis. En dus kiezen mensen graag voor een populist die straatcrimineeltjes wel even in hun knieschijf wil schieten.
Dan nog vind ik dat die mensen niet moeten stemmen op een partij die haat verspreidt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:48 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen? Zouden dit de mensen zijn die vroeger een maakbare samenleving werden beloofd?
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef t-8one het volgende:
[..]
Iedere politieke stroming/partij beloofd een maakbare samenleving.
Dat zie je verkeerd: “Vrijheid en verantwoordelijkheid” is motto van het regeerakkoord van dit kabinet. Deze regering schept de onterechte verwachting niet meer dat de staat er is om al je problemen op te lossen. Daar ben je zelf vrij en verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:54 schreef skrn het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat die mensen niet moeten stemmen op een partij die haat verspreidt.
Trouwens, ik vraag me af in hoeverre deze regering het leven van die mensen echt kan verbeteren. Wijken blank maken gaat eenmaal niet eenvoudig. Ook de inkomenspositie van arm blank wordt niet van de een op de andere dag verbeterd. Dus rest Mark Rutte en anderen niks anders op dan keihard inkakken op links en vooral wat ze in het verleden allemaal hebben geflikt. Op alle slakken zout leggen. Maatregelen nemen die vooral anderen treffen. Onder het mom van: ik heb het niet goed in Nederland, maar mijn allochtone buurman mag het niet beter hebben dan ik.
Dat is de situatie nu.
Jij doet een stellingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef t-8one het volgende:
[..]
een voorbeeld zou veel duidelijk maken.
Toon jij die maar aan!quote:Iedere politieke stroming/partij beloofd een maakbare samenleving.
Mensen willen het allemaal beter hebben dan andere mensen, dat is mensen eigen en heeft niets met allochtonen te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:54 schreef skrn het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat die mensen niet moeten stemmen op een partij die haat verspreidt.
Trouwens, ik vraag me af in hoeverre deze regering het leven van die mensen echt kan verbeteren. Wijken blank maken gaat eenmaal niet eenvoudig. Ook de inkomenspositie van arm blank wordt niet van de een op de andere dag verbeterd. Dus rest Mark Rutte en anderen niks anders op dan keihard inkakken op links en vooral wat ze in het verleden allemaal hebben geflikt. Op alle slakken zout leggen. Maatregelen nemen die vooral anderen treffen. Onder het mom van: ik heb het niet goed in Nederland, maar mijn allochtone buurman mag het niet beter hebben dan ik.
Dat is de situatie nu.
Dat is ook helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Mensen willen het allemaal beter hebben dan andere mensen, dat is mensen eigen en heeft niets met allochtonen te maken.
Goh...nog 1 die als Beirvik praat...het is allemaal de schuld van links.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:59 schreef droom_econoom8 het volgende:
Dit verwachtingenmanagement is een radicale breuk met de beloften van links, die de huidige grote onvrede hebben veroorzaakt.
Alle politieke partijen hebben zo hun idee hoe een land ingericht dient te worden, als een politieke partij in de regering zit zullen er wetten opgesteld worden die in lijn liggen met de ideeën van die politieke partij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:02 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Jij doet een stelling
[..]
Toon jij die maar aan!
Met het verschil natuurlijk dat alle moslims hetzelfde boek aanhangen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wilders zijn punt is juist dat de Islam per definitie niet vreedzaam is. Er is geen gematigde Islam volgens hem, al zijn er wel weer gematigde moslims aldus Geert.
Wilders
Maar dat boek interpreteren ze bepaald niet allemaal op dezelfde wijze.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met het verschil natuurlijk dat alle moslims hetzelfde boek aanhangen.
Als je vind dat de overheid zich terughoudend moet opstellen, dan heb je wellicht geen mening over hoe het land moet worden ingericht, maar over de overheid daarvan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef t-8one het volgende:
[..]
Alle politieke partijen hebben zo hun idee hoe een land ingericht dient te worden, als een politieke partij in de regering zit zullen er wetten opgesteld worden die in lijn liggen met de ideeën van die politieke partij.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |