Op de link had ik nog snel even gekliktquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef Erik1991 het volgende:
Lekker team hoor GieJay. Ik zal mijn team zo ook even posten.
http://img215.imageshack.us/img215/6584/naamloosro.png (copy/paste deze link)
Ok:P. Hij is nu in ieder geval beter te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op de link had ik nog snel even geklikt
4321 is absoluut mijn topper. Lekker overwicht op het middenveld en je hebt dan 3 spitsen die als vleugels kunnen dienen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Prima teampje hoor. Bevalt 4231 je een beetje? Forlan zal wel een prima lonestriker zijn.
Ik heb mijn teams ook even onder elkaar gezet
[ afbeelding ]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
4321 is absoluut mijn topper. Lekker overwicht op het middenveld en je hebt dan 3 spitsen die als vleugels kunnen dienen.
Verder vroeg ik mij af, hoeveel koste het serie A budget team?
Kan ook krasic halen voor 1k met een beetje geduld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..
edit: En Biabiany omdat hij niet meer bij Inter zit wellicht ook..dan wordt het iets duurder misschien
RWB > RB kaarten kan je best goedkoop krijgen, moet je alleen even opletten. Biabiany zit nu bij Parma en Suazo zit nu Cagliari. Die versies zijn goedkoper.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..
edit: En Biabiany omdat hij niet meer bij Inter zit wellicht ook..dan wordt het iets duurder misschien
Ik heb hem wel, nog niet mee gespeeld. 88 ratingquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
En, iemand IF Forlan al geprobeerd?Wat is zijn rating?
Gr. uit Oostenrijk.
Heb je nog ergens een miljoen coins liggen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef StijnDa het volgende:
Ah, ben benieuwd![]()
Later misschien aanschaffen.
Als je coins over hebt kun je die altijd naar mij overmaken hoor! Geen enkel probleemquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Tim86 het volgende:
haha ja bizar..net nu ik besloten had echt geen coins meer nodig te hebben
Ik ben al erg blij met 50k, :p kun je mij helpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Tim86 het volgende:
haha ja bizar..net nu ik besloten had echt geen coins meer nodig te hebben
Ik heb een 83 geblesseerde Krasic voor je als je wil. gratis en voor niets!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan ook krasic halen voor 1k met een beetje geduld.
50K..vooral niet te hoog inzettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben al erg blij met 50k, :p kun je mij helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |