Je moet ook geen computerspullen in de dierentuin halen. Ik doe toch ook geen boodschappen bij de opticien?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:52 schreef Athlon64x het volgende:
Die ezels willen niet vergoeden omdat brakke moederbord is
http://i39.tinypic.com/ml2xpl.jpg
Zoiets dus![]()
![]()
Ik drukte cpu heel voorzichting in nu loopt ie elke keer vast
Maar ik wordt heel blij als jullie deze kopen [ afbeelding ]
waar zie jij dierentuin danquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moet ook geen computerspullen in de dierentuin halen. Ik doe toch ook geen boodschappen bij de opticien?
jawel hij brak ineens hij zat goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:55 schreef Psy-freak het volgende:
Allemaal gebogen pinnen![]()
Sukkel. Zeker niet naar het driehoekje gekeken.
Ezels staan o.a. in een dierentuin. Maar je moet ook geen moederborden bij de kinderboerderij halen danquote:
En al die gebogen pinnen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaar, is het een foto van de hunne?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:58 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
nou weet ik dus niet dat foto is niet van mijne he
Je weet het niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:58 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
nou weet ik dus niet dat foto is niet van mijne he
nee prime 95 bij mattie paar uren gedraaidquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:58 schreef LompeHork het volgende:
Die CPU heb je nu waarschijnlijk ook gesloopt, erg jammer.
ik weet niet hoe die pinnen krom zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je weet het niet?
Hij zat toch zo goed?
Meestal gebeurd dat als iemand er als een idioot op drukt met de kracht van een olifant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:59 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik weet niet hoe die pinnen krom zijngebogen
Ik ken m'n eigen krachten niet jónguh! Hou me tegen!!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meestal gebeurd dat als iemand er als een idioot op drukt met de kracht van een olifant.
Maar dan toch bij zichzelf denkt " Wow dat deed ik even gracieus "
Dat zegt niets, wat voor settings?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:59 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
nee prime 95 bij mattie paar uren gedraaiddoet nog goed
En dit. (ander bedrijf, altijd van toepassing dit) Er zit er altijd eentje tussen die het verklootquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:02 schreef obsama het volgende:
haha zulke mongolen hadden wij ook altijd bij azerty
ow jij bedoeld denk ik wij mongolen van Azerty konden dat ook nooit goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:02 schreef obsama het volgende:
haha zulke mongolen hadden wij ook altijd bij azerty
Jahwel, azerty levert prima service. Heb er zelf ook een tijdje gewerktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:03 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ow jij bedoeld denk ik wij mongolen van Azerty konden dat ook nooit goed
smeergeldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:04 schreef obsama het volgende:
[..]
Jahwel, azerty levert prima service. Heb er zelf ook een tijdje gewerkt
Ik heb er persoonlijk alleen maar gezeik mee gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:04 schreef obsama het volgende:
[..]
Jahwel, azerty levert prima service. Heb er zelf ook een tijdje gewerkt
Nee hoor, jij bent gewoon een mongooltje die geen processor kan inbouwen maar wel een processer gebruikersnaam heeftquote:
Nee hoor ligt aan moederbord was zo budget moederbord van 65 Euroquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:07 schreef obsama het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon een mongooltje die geen processor kan inbouwen maar wel een processer gebruikersnaam heeft
Eindconclusie: TS sloopt zijn processor omdat het moederbord 'budget' was. TS gaat niet meer proberen voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, en zal al helemaal geen overdreven kracht meer toepassen om een CPU in z'n socket te plaatsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:14 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Nee hoor ligt aan moederbord was zo budget moederbord van 65 Euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |