Ja paar uur prime 95 en Intel burn in test gedaan en niks foutmeldingenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch is de kans dik aanwezig dat hij z'n CPU heeft gesloopt. Overigens geeft TS wel aan dat hij Prim95 een paar uurtjes heeft gedraaid, dat spreekt in zijn voordeel.
Ik mis trouwens een TK-tagje. (TR al gedaan)
Klinkt stabiel, misschien helpt het als je er een screenshotje bij plaatst, lijkt mij wel zo gepast in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:07 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ja paar uur prime 95 en Intel burn in test gedaan en niks foutmeldingen
Leg dat vorige topic eens uit dan. Je wilde deze CPU terugsturen maar werd niet geaccepteerd omdat je een brakke mobo zou hebben, maar op het plaatje dat je postte mist een pin. Dat klinkt fishy. Daarnaast zeg je verderop dat er kromme pinnen zijn, maar dat vermeld je niet in de OP.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
als je er geen verstand van hebt kan je beter naar teletubbie forum
Moet ik weer naar die vriend toequote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt stabiel, misschien helpt het als je er een screenshotje bij plaatst, lijkt mij wel zo gepast in ieder geval.
en pin op die moederbord ja .....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leg dat vorige topic eens uit dan. Je wilde deze CPU terugsturen maar werd niet geaccepteerd omdat je een brakke mobo zou hebben, maar op het plaatje dat je postte mist een pin. Dat klinkt fishy.
Hm, oke. Dus je mobo heeft kromme pinnen maar de CPU is gewoon in orde, niks mis mee, geen mankementen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
en pin op die moederbord ja .....
Die cpu heeft gene pinnen dat heeft AMD alleen
Anders ga ik geen Prime 95 draaien bij een vriend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm, oke. Dus je mobo heeft kromme pinnen maar de CPU is gewoon in orde, niks mis mee, geen mankementen?
thxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:20 schreef Dizer het volgende:
Aaaargh, mensen die niet goed lezen.
Niks mis met de CPU. Andere topic gaat over de moederbord.
Klaar discussie afgelopen + tags gezet
sorry ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:20 schreef Dizer het volgende:
Aaaargh, mensen die niet goed lezen.
Niks mis met de CPU. Andere topic gaat over de moederbord.
Klaar discussie afgelopen + tags gezet
Ja hoor, niks mis mee. Je kan toch nu na dit verhaal een afspraak maken om te testen of ie werkt, zo ja aanschaffen. Zie geen enkel probleem om nu TS voor een onvertrouwd persoon uit te gaan maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:26 schreef kovenant het volgende:
[..]
sorry ?
lijkt me heel relevant,
meneer heeft een brak mobo met kromme pinnen geeft aan dat het toch wel beetje user error is.
dan kan je best wel een cpu gaan verkopen "die het goed doet"
maar dat klinkt dan lekker vertrouwd of niet soms?
watquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:25 schreef Athlon64x het volgende:
Te koop Core i7 860 bijna nieuw nooit overgeklockt waarom doe ik hem weg dan?
Ding willen zeer goed overclocken bij een vriend makkelijk 4 ghz gehaald
Goede topic kick dan....quote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ow hij is al verkocht helaas voor jouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |