Die is eerder zielig. Of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
En! het leuke is dat ik op FOK! zo 10 posters kan bedenken die net zo eng zijn als die Noor.
Lambiekje anyone?.
is het niet een beetje vroeg voor (hergist-op-fles) bier?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
En! het leuke is dat ik op FOK! zo 10 posters kan bedenken die net zo eng zijn als die Noor.
Lambiekje anyone?.
Maanvis?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Lambiekje anyone?.
Nu ken ik die hele Lambiekje niet, maar het probleem van gewelddadig is dat dat pas wordt toegekend na de daad. Deze Noor was nu juist heel erg rustig en "toerekeningsvatbaar". Geen idee wat Lambiekje nog in petto heeft uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik niemand ken ook niet virtueel die net zo gek is.
En zeker niet dat ik dat nu al weet.
Lambiekje is inderdaad flink gestoord maar volgens niet geweldadig.
Nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Misschien zit hij wel flink te oefenen met WoW.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Ja of Left 4 Dead 2, daar leer je ook je elleboog te gebruiken en losse wapensquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien zit hij wel flink te oefenen met WoW.
Hee, die tweede wel eens tegengekomen in het Hvjjn topicquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Techno het volgende:
[..]
mylifeisgrey
richard_prf
rood_verzet
benzin
jedimindhax
...
Heb je wel het op het nieuws gelet? Heb je een beetje meegekregen van het Manifest?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ken ik die hele Lambiekje niet, maar het probleem van gewelddadig is dat dat pas wordt toegekend na de daad. Deze Noor was nu juist heel erg rustig en "toerekeningsvatbaar". Geen idee wat Lambiekje nog in petto heeft uiteraard.
Jij zit serieus te veel in het niet kunnen versieren topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Techno het volgende:
[..]
mylifeisgrey
richard_prf
rood_verzet
benzin
jedimindhax
...
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
Jij zit serieus te veel in het niet kunnen versieren topic.![]()
Niet leke autistische mongool is gewlijk gewledadig toch?
Ben nu op pagina 890. Wat ik steeds lees is dat hij geen voorstander is van geweld, maar het ziet als een noodzakelijk kwaad. Hij geeft ons mee dat elke revolutie begint met geweld, en dat hij dat hiervoor noodzakelijk vond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je wel het op het nieuws gelet? Heb je een beetje meegekregen van het Manifest?
Dan kan je toch niet echt spreken van een vredelievende man die geen geweld en haat predikte.
Hetzelfde voor de moordenaar van Theo en Pim. Beide in meerdere of mindere mate niet echt bekend om hun verdraagzaamheid. Terug getrokken is niet hetzelfde.
Niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.
Dat zegt genoeg. Voor geweld om zijn doel te bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben nu op pagina 890. Wat ik steeds lees is dat hij geen voorstander is van geweld, maar het ziet als een noodzakelijk kwaad. Hij geeft ons mee dat elke revolutie begint met geweld, en dat hij dat hiervoor noodzakelijk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |