Cougars huntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit.
Mannen in pak en dan sokken van beertje paddington erop ofzo.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Cougars hunten
Ik ben je een beetje beu, maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Pakken sowiesoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit.
Mannen in pak en dan sokken van beertje paddington erop ofzo.
[ afbeelding ]
Een pak van de hema telt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:25 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Pakken sowieso. Wat is er mis met pakken? Ze zijn te makkelijk, te burgerlijk. Iemand trekt een pak aan en diegene denkt gelijk nice en alles te zijn. Presidenten met pakken. Koningen met pakken. Ik walg ervan. Staatshoofden, mensen uit de regering, ze horen niet dezelfde kledij te dragen als een willekeurige burgerlijke zelfstandige ondernemer van een gaar bv'tje. PAKKEN ZIJN NIET DOPE. ZE ZIJN BURGERLIJK. ZE ZIJN MAKKELIJK. IEDERE LAMLUL KAN EEN PAK KOPEN.
Schoolmusical groep 8 hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:25 schreef CyberJesus het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met optredens?
Daarom is David Bowie ook zo'n baas he die had pas kledingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:25 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Pakken sowieso. Wat is er mis met pakken? Ze zijn te makkelijk, te burgerlijk. Iemand trekt een pak aan en diegene denkt gelijk nice en alles te zijn. Presidenten met pakken. Koningen met pakken. Ik walg ervan. Staatshoofden, mensen uit de regering, ze horen niet dezelfde kledij te dragen als een willekeurige burgerlijke zelfstandige ondernemer van een gaar bv'tje. PAKKEN ZIJN NIET DOPE. ZE ZIJN BURGERLIJK. ZE ZIJN MAKKELIJK. IEDERE LAMLUL KAN EEN PAK KOPEN.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet in een pak met een cape en scepter door de stad lopen.
[..]
[..]
DIT FUCKING DIT.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jo bedankt man.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:27 schreef Beetlebum het volgende:
stukje (misschien overbodige) educatie voor dit late tijdstip:
[ afbeelding ]
hij dijpt een sgoen xdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:27 schreef Chloroform het volgende:
Zoekresultaten voor dijpen
http://twicsy.com/i/ENcNs
Wat?
Hugo dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een pak van de hema telt niet.![]()
graag gedaan..quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:27 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
DIT FUCKING DIT.
NIET MET KROON EN MANTEL EEN KAASSOUFLE UIT DE MUUR TREKKEN BIJ DE FEBO![]()
![]()
. GET FUCKING REAL.
larpquote:
Ja, maar mensen judgen man.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik nonstop in dit soort kleding, cape en gouden wandelstok door de stad lopen.
Jezus.:')quote:
Abedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik nonstop in dit soort kleding, cape en gouden wandelstok door de stad lopen.
probeer 't nog eens...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Even het topic wat opvrolijken hoor
Ik ben12 wat is dit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom zit pedobear achter een te oude man aan? volgens mij is dat een neppequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:38 schreef monkyyy het volgende:
Kan ik nog foto's verwachten in de nabije toekomst of kan ik slapen?
Heb je verzoekjes?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:38 schreef monkyyy het volgende:
Kan ik nog foto's verwachten in de nabije toekomst of kan ik slapen?
Ik ben mooier, zwaar mooierquote:
Uiteraard.quote:
Niet dan?quote:
quote:
Private dancer? Idols "I'm a dancer" Herman?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:42 schreef Iustinianus het volgende:
[04:34:22] $eNeNeN zegt:
je praat met een dancer he
[04:34:34] $eNeNeN zegt:
ik die aan breakdance hip hop
[04:34:43] $eNeNeN zegt:
fitnes
Ik praat met een dancer.
Geen idee, gewoon een dancer. Ik praat met een dancer. Om half 5 's nachts.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Private dancer? Idols "I'm a dancer" Herman?
Maar jij zegt helemaal niksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:42 schreef Iustinianus het volgende:
[04:34:22] $eNeNeN zegt:
je praat met een dancer he
[04:34:34] $eNeNeN zegt:
ik die aan breakdance hip hop
[04:34:43] $eNeNeN zegt:
fitnes
Ik praat met een dancer.
Zeg dan pussy.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Private dancer? Idols "I'm a dancer" Herman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |