Wow ja ik moet echt gaan slapen, ben geen vampierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf ... Tara ? wow deze naam verwarring heb ik niet gezien hoop ik.
Ze schoot wel weer een of andere vampier kapot ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:43 schreef outcast_within het volgende:
Ach mss dat Tara weer een gun had en in het wilde weg haar bf neerschoot
Dat is op zich ook wel goed overgenomen uit de boeken. "That's about ALL they do"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb geen probleem met tieten, maar ik vind ze nu wel wat irritant worden...
Ze hebben sex, ik snap het nu onderhand wel, ze voegen niks meer toe aan het plot. Het zijn geen verhalende tieten als het ware.
:s
Ik krijg de indruk dat die vooral bij die lelijke pop hoort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja cute baby en een duivel zit erin
Eens, Eric en Sookie is echt suf met dat zoete gedoe! Lafayette is wel echt baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt, wanneer wordt Eric weer normaal en laten ze die zoetsappigescčnes eruit? ACTIE wil ik. En meer Pam, want die is grappig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Goed bezig!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |