Ik krijg de indruk dat die vooral bij die lelijke pop hoort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja cute baby en een duivel zit erin
Eens, Eric en Sookie is echt suf met dat zoete gedoe! Lafayette is wel echt baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt, wanneer wordt Eric weer normaal en laten ze die zoetsappigescènes eruit? ACTIE wil ik. En meer Pam, want die is grappig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Goed bezig!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoiler
Ja dat is iets handigerquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik lees altijd pas weer in dit topic als ik alle eps heb gezien!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:54 schreef Malahide het volgende:
[..]ooh! goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef wonderer het volgende:
Vond dat plotje met die baby best ontroerend eigenlijk.
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef wonderer het volgende:
Vond dat plotje met die baby best ontroerend eigenlijk.
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toe
Ja vampieren zijn preuts..quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde Jessica d'r tieten zien! Houdt ze er gvd een hand voor!![]()
Goeie! Hier sluit ik me bij aan!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.
Het was wel een uitgebreid plotpunt om te laten zien dat Lafayette een medium is ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toe
En dan gaat Angelica (toch?) in Lafayette en dan moet Lafayette dood of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.
Antonia! Kijk maar uit, ze werd aardig pissig over haar naam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was wel een uitgebreid plotpunt om te laten zien dat Lafayette een medium is ja.
[..]
En dan gaat Angelica (toch?) in Lafayette en dan moet Lafayette dood of zo.
De baby is toch niets mis mee, alleen die pop had nog de geest van dat mens bij zich.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Liever had Mavis die duivel van een bebe gehouden
Ben blij dat ze die tieten in de bewaardoos hebben gezet. Kunnen ze mooi gebruiken als het komkommer tijd is.quote:
Die baby is wel iets mis mee. Laat ogen bloeden, zet huizen in de fik, kan geesten zien, en de zoon van iets duisters.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:01 schreef Baszh het volgende:
[..]
Antonia! Kijk maar uit, ze werd aardig pissig over haar naam.
[..]
De baby is toch niets mis mee, alleen die pop had nog de geest van dat mens bij zich.
Dat was inderdaad wel een behoorlijk onnatuurlijk verkrampte move. Als ze niet gezien mogen worden film die scene dan wat anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde Jessica d'r tieten zien! Houdt ze er gvd een hand voor!![]()
eensch, volgens mij krijgen we die nooit te zien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een behoorlijk onnatuurlijk verkrampte move. Als ze niet gezien mogen worden film die scene dan wat anders.
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Creatix het volgende:
Jessica was bloedmooi toen ze de deur open dee voor Jason.![]()
Maar ik ben blij dat het hele misterie rond de baby hopelijk weg is en dat Lafayette weer normaal is, en gelijk die geest met "bitch" beantwoorden
Hooker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.
Echt? Nooit opgevallen na 3 seizoenen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.
Wat klaag je dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef Creatix het volgende:
[..]
Echt? Nooit opgevallen na 3 seizoenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |