't Is me watquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef Thory het volgende:
[..]
Weten ze wel, maar ze willen alles tegelijk. Eerst moet ie bad boy zijn. Maar hij moet ook zijn gevoelens tonen wanneer niemand kijkt. Maar dan krijgen ze hem niet meer stil over zijn gevoelens.
Die zitten er al veel langer in. Oma van Sookie leest ook Charlaine Harris.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Er zitten opeens allemaal van die grapjes in...zoals Eric die 'Snooki' zegt tegen Sooki en Sookie die een boek van Charlaine Harris leest....
Ook is het wel sterk dat de actrice die Marnie speelt, als tante Petunia van Harry Potter een grafhekel heeft aan heksen
Dit. Ook mijn gedachte ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg dat Jason haar net op tijd weer naar binnen duwt, Jessica overleeft het
Een kant van me zegt: Het zou wel stoer en gedurfd zijn als ze d'r dood zouden laten gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:13 schreef Broer123 het volgende:
Het is ook wel goed bedacht van de schrijvers want ze komt niet voor in de boeken.
Zo is het spannend voor de lezers die alle boeken hebben gelezen en de kijkers.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef planethugo het volgende:
Jessica mag niet dood voordat ze full frontal in beeld geweest is
QFT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:05 schreef outcast_within het volgende:
Ken eigenlijk geen andere serie waar de "hoofdpersoon" zo vaak met de tieten bloot gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |